Pagina 1 van 3

22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: vr 05 jan, 2018 18:45
door werli
heey
vele zitten hier reeds op te wachten : het Ardeens hammetje

Afbeelding

Het voorstel van de uitbater is nog steeds dit op een donderdag te doen
(max 34 personen).
Donderdag 22 februari .-rond etenstijd (plusminus 19 uur )(half 8 staan de hammetjes op tafel !!)
Uitzonderlijk gaan de deuren open op donderdag voor onze "saab sekte ".

Het tarief is echter niet zoals bij de ribbetjes maar mijn inziens meer dan het gevraagde waard !!
Reserveren is nodig ivm de inkoop van de vèrkens.
Alternatieven : ....is er eventueel ook geef het even aan bij reservering.
Geïnteresseerden worden tzt van de juiste info voorzien. (Neem paspoort mee, steenworp over de grens )
Deze meeting is ook toegankelijk voor de noorderlingen :-P+
iemand gaat hier een foto plaatsen maar is het voorlopig vergeten dat manneke


Bestway zal wederom verplicht als penningmeester fungeren…. :D

Bestway schreef:
Welkomst drank, een amuse , het hammetje, beperkte hoeveelheid drank tijdens het eten, dessertje en koffie: €34,00

Om problemen uit het verleden te voorkomen kun je deze keer alleen hammetjes etc. komen nuttigen indien je van tevoren betaald hebt.

Dus zodra je hebt opgegeven het verschuldigde bedrag overmaken naar: NL19RABO012.99.44.017 t.n.v. J.J. Neven, bij betaling gaarne vermelden: Hammetjes 2018 en je forumnaam.. (als je de betaling hebt verricht stuur Bestway dan even een PB of mail, dan hoeft hij niet constant zijn rekening in de gaten te houden..)

Een * achter uw naam betekent dat je betaling verwerkt is...

Is het bovenstaande een probleem, dan even een PB naar Bestway.

Let op!! U mag aanmelden en afmelden, doch houdt er rekening mee dat er na 14 februari geen afmeldingen meer aanvaard worden !
U bent zelf verantwoordelijk om een vervanger aan te stellen of gewoon uw deel te betalen (de gereserveerde hammetjes dienen betaald te worden ook al komt iemand niet opdagen) !!!


Indien we te kort komen doet Werli de deur op slot en laat er niemand uit voordat het tekort is aangezuiverd.
ps; wat verandert er dit jaar en wat niet ?
1- de locatie blijft dezelfde als verleden jaar
2- het max aantal deelnemers ; ik zal een reserve lijst maken omdat sommige prutsers wel eens te enthousiast zijn met aanmelden :P
3- (drank )flessen water zullen voorzien worden op tafel (als je met dorst weg gaat ligt het aan jezelf )
4- het parkeer probleem is opgelost !! ik heb 50 meter verder een nog grotere parking laten aanleggen de DHZ zaak gebruikt deze nu ook :) het mag stormen er hangt niks meer los


topic wordt tzt nog aangepast er staan al een paar "anciens" automatich op de lijst die mogen deze x afmelden indien belet :P

0-Vyv
1-u-poll*sterretheuuuuu*
2-ar*
3-sporthatch*
4-erik verhoeven*
5-vril-9000*
6-christaero*
7-sabriolet*
8-phil*
9-kimmel*
10-4* en Esther*
12-anja
13-millerman*
14-Turboflix* en Turboflixina*
16-berta*
17-harolddevries*
18-jonasewp124*
19-meerkoet*
20-saartje*
21-zermat*
22- move-miller*
23- brenaero*
24- freddy

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: vr 05 jan, 2018 19:18
door Sporthatch
't Is te hopen zonder storm deze keer :twisted: :twisted: :twisted:

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: vr 05 jan, 2018 19:22
door werli
hier is ie weer
het was iets met VIP

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: vr 05 jan, 2018 19:30
door millerman
Ben er weer bij!

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: vr 05 jan, 2018 20:17
door turboflix
belachelijk dat wij er niet al bij staan!! :shock: :lol:

graag 2 hammekes: Turboflix en Turboflixina

:O:

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: vr 05 jan, 2018 20:55
door werli
jij had je bordje niet leeg gegeten hé :-P+

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: vr 05 jan, 2018 21:01
door U-Poll
Jaaahhhaaaaa!!!

*oh, ik sta al op de lijst... als eerste... [vereerd]

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: za 06 jan, 2018 10:18
door christaero
Afmelden??????? Echt niet!!!!!!

Re: 22 februari

Geplaatst: za 06 jan, 2018 18:21
door Vyv
U-Poll schreef:Jaaahhhaaaaa!!!

*oh, ik sta al op de lijst... als eerste... [vereerd]
ik kruip voor :P

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: zo 07 jan, 2018 0:11
door U-Poll
Werner, ik teken protest aan!!! Sta ik mooi op nummer 1 ... komt er een voorkruipert!

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: zo 07 jan, 2018 8:52
door werli
waarvan akte
doch de partij groen is hier het zoiets als het hooggerechtshof :-P+
ik buig nederig :)
maar weet dat ik nog een troef kaart heb: ik kan iets regelen met de bediening :idea:(maar daar zal ik er een nachtje moeten over(bij )slapen )

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: zo 07 jan, 2018 14:20
door Sabriolet
Als ik t kan vinden ben ik er ook weer graag bij 8)

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: di 09 jan, 2018 2:45
door bestway
PPPPPPFFFFFFFF alweer ....... :green_many:

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: di 09 jan, 2018 9:17
door berta
Tja'carnaval is dan alweer voorbij, na al die drank wordt het tijd om weer eens normaal te eten.

DUS OOK IK BEN ER WEER BIJ !!!!!

Re: 22 februari " het ardeens hammetje "

Geplaatst: di 09 jan, 2018 14:33
door harolddevries
Ik ben er ook bij!