Meeting in het Noorden van het land leek ons leuk, daarom hebben jaap noord en ik het initiatief genomen om zoiets op poten te zetten.
Waar:
Op het 3 provinciënpunt, dus op de grens van Fryslan, Drente en Groningen park Nieuw Allardsoog in Bakkeveen op 28 mei 2016
http://www.nieuw-allardsoog.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jarig van Wielenwei 6
9243SH in Bakkeveen
Op het 3 provinciën zijn Friezen, Drenten en Groningers al 299 jaar aan het bakkeleien over een paar vierkante meter en een verkeerd geplaatste grenspaal
We krijgen hier beschikking over een grote parkeerplaats met restaurantfaciliteiten, en kunnen gebruik maken van de toiletten enz.
Huisdieren meenemen is toegestaan, wel graag aan de lijn, omdat we naast een weide komen te staan waar van die hele grote Longhorns staan. Prachtige beesten, maar je wilt er geen ruzie mee hebben. Verzoek is ook om geen poep van de hond liggen te laten maar om dit op te ruimen. Mocht je toch een zakje vergeten zijn, dan heb ik ze in mijn auto liggen.
Wanneer beginnen? Tussen 11.00 en 12.00. einde rond 17.00.
Wie na de meeting nog zin heeft om een 3 gangen seizoensmenu te verorberen wordt verzocht dit even te melden bij Jaap of mij. Kosten van het menu zijn 27,50 per persoon. Uiteraard niet verplicht.
Opzettelijk hebben we geen toertocht ingepland, omdat de rit er naar toe op zich al een tocht is. TIP! Rijdt niet via de A7, A28 maar duik het achterland in voor de toeristische route.. bv. Uit de richting Heerenveen de afslag Beetsterzwaag nemen.
Kosten? Helemaal niks, iedereen is vrij om te doen en laten wat hij wil.
Voorlopige lijst van deelnemers, mensen die in het vorige topic gereageerd hebben hebben een PB van me gehad
jaap noord
blue city
joop93 ?
shearwater (in memoriam)
elboero
Sanderbrouwer
Efraim (het is nog net Drente)
Sytze55
Randolph
alfajohan
jgvdv (interesse)
wim46
hoppa3
Redi
Brinta
Orphy komt met iets "kuch" Frans
casfaje
Burny
theun (onder voorbehoud werk)
Descendent
Foll (vermogensbank)
PeterNoFear (Geen Saab, maar wel gek op de B204
Carruthers
sev
tweemeter
markyy100
Tanisha (onder voorbehoud)
Schippertje
TimmieS
Christiaan94
Jeroengsi
Teus53
Frisk
Gert411
Abeljanr
R???? met (* ?? ?????? De meesten hebben hem nog nooit live gezien.
Rico1303
hehashde (Henk)
hehashde (Sharon)