Meguiars cleaning day 25-10 - GAAT DOOR
-
Davione
- Geregistreerd lid
Meguiars cleaning day 25-10 - GAAT DOOR
Beste forummers
Ik weet dat we een aantal toppers hebben in het wassen/cleanen van wagens.
Maar ik denk dat het wel leuk is dat we zelf onze wagen ook eens goed kunnen verzorgen zoals professionals dit doen !
Daarom heb ik met de hoofdinvoerder van Meguiars contact gehad om een "meguiars cleaning day" te organiseren enkel en alleen voor leden van het saabforum.
Algemene info:
Wanneer: zaterdag 25 oktober (vroeger was er geen plaats)
Waar: Berlaarbaan 85, 2860 Sint Katelijne Waver / België
Wat: Glansrijke dag vol informatie van hoe je het best uw wagen kunt onderhouden gaande van wassen, krassen wegpolijsten, hoogglans bekomen, en beschermen (waxen), maar ook het interieur en
alle andere oppervlakken zoals cabrio daken, motor, … worden toegelicht.
Dagindeling: De voormiddag bestaat uit een theoretisch gedeelte, de namiddag uit praktijk, s’middags voorzien ze een broodje voor alle deelnemers als ook de nodig koffie en frisdrank.
Start is om 8.30 einde is ongeveer 15.00 à 15.30 al naargelang het enthousiasme (vragen) van de aanwezigen
Kostprijs: GRATIS
Aantal deelnemers: min. 15 - max. 20
Extra info: Deze dag zal er niet aan de eigen auto's gekuist worden, deze dag moet een leerrijke dag zijn waarna we thuis zelf aan de slag kunnen. Praktijk zal er wel bijzijn, bepaalde zaken proberen en testen maar dit zal niet op de eigen wagens zijn.
Er is ook de mogelijk om al de producten van meguiars te kopen/bestellen !
Deelnemers, graag aantal personen opgeven aangezien het 20 personen max. zijn :
1. Davione
2. Peeke 1972
3. christaero
4. Beekman
5. Steve-O
6. Jerreke
7. Lansen
8. Sporthatch
9. Thom_F
10. jonasewp124
11. BMWchris (?)
12. Peter
13. Theo
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Ik weet dat we een aantal toppers hebben in het wassen/cleanen van wagens.
Maar ik denk dat het wel leuk is dat we zelf onze wagen ook eens goed kunnen verzorgen zoals professionals dit doen !
Daarom heb ik met de hoofdinvoerder van Meguiars contact gehad om een "meguiars cleaning day" te organiseren enkel en alleen voor leden van het saabforum.
Algemene info:
Wanneer: zaterdag 25 oktober (vroeger was er geen plaats)
Waar: Berlaarbaan 85, 2860 Sint Katelijne Waver / België
Wat: Glansrijke dag vol informatie van hoe je het best uw wagen kunt onderhouden gaande van wassen, krassen wegpolijsten, hoogglans bekomen, en beschermen (waxen), maar ook het interieur en
alle andere oppervlakken zoals cabrio daken, motor, … worden toegelicht.
Dagindeling: De voormiddag bestaat uit een theoretisch gedeelte, de namiddag uit praktijk, s’middags voorzien ze een broodje voor alle deelnemers als ook de nodig koffie en frisdrank.
Start is om 8.30 einde is ongeveer 15.00 à 15.30 al naargelang het enthousiasme (vragen) van de aanwezigen
Kostprijs: GRATIS
Aantal deelnemers: min. 15 - max. 20
Extra info: Deze dag zal er niet aan de eigen auto's gekuist worden, deze dag moet een leerrijke dag zijn waarna we thuis zelf aan de slag kunnen. Praktijk zal er wel bijzijn, bepaalde zaken proberen en testen maar dit zal niet op de eigen wagens zijn.
Er is ook de mogelijk om al de producten van meguiars te kopen/bestellen !
Deelnemers, graag aantal personen opgeven aangezien het 20 personen max. zijn :
1. Davione
2. Peeke 1972
3. christaero
4. Beekman
5. Steve-O
6. Jerreke
7. Lansen
8. Sporthatch
9. Thom_F
10. jonasewp124
11. BMWchris (?)
12. Peter
13. Theo
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Meguiars cleaning day 25-10
2 vragen:
-is het handmatig of machinaal poetsen? Of beide?
-Heb je korting kunnen regelen op de producten?
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Ik wilde al heel enthousiast mijn vingertje opsteken maar zag op het laatste moment dat het een nog wel een eindje uit de buurt is. Daar moet ik even over nadenken.
-
peeke 1972
- Donateur

Mij mag je op het lijstje zetten. Dat is niet zo ver van thuis en nog gratis ook, cool.
-
Davione
- Geregistreerd lid
De beide handelingen worden in detail uitgelegd en getoont. Er zal deze dag inderdaad ook korting gegeven worden op de producten. Hoeveel dit is, moet ik eens nahoren.johnb52 schreef:2 vragen:
-
peeke 1972
- Donateur

die korting is zeer interressant. Mijn doeken en pads zijn aan vervanging toe en de producten zijn ook ver op. Dus ga ik mijn voorraad niet te veel aanvullen. ach ja, ik kom alleen.
-
christaero
- Donateur

Ik heb ook wel interresse om deel te nemen aan de Cleaning day. Ik ben al gebruiker van Meguiars, maar tips zijn altijd welkom 
-
beeckman
- Geregistreerd lid
Hoewel nog ver weg, zou ik ook graag komen.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Op wie zijn auto mogen we dan poetsen? Als het niet op je eigen wagen is?
-
Jerreke
- Geregistreerd lid
Zet mij er ook maar bij (1 persoon) wat extra tricks voor het kuisen kan nooit kwaad 
-
lansen
- Geregistreerd lid
Prachtig initiatief davione, zet mijn ook maar op de lijst.
Ben een leek op kuis gebied.
Ben een leek op kuis gebied.
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Zet mij er ook maar op. (de lijst bedoel ik).
-
Thom_F
- Geregistreerd lid
Zet mij ook maar op de lijst, ons Saabje is onze eerste auto en wil hem goed leren verzorgen
leuk initiatief zo'n cleaning day.
Ik weet nog niet of mijn vriendin ook mee wil/kan, zou ik dit t.z.t. mogen laten weten?
Ik weet nog niet of mijn vriendin ook mee wil/kan, zou ik dit t.z.t. mogen laten weten?
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Laat dit ook even onder de aandacht blijven.