extra lekkere snertmeeting in 2014

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
turboflix
Donateur
Donateur

extra lekkere snertmeeting in 2014

Bericht door turboflix » di 15 apr, 2014 19:53

hallo allemaal...
kijk hier even voor t goede doel en draag bij aan extra lekkere snert in november :
viewtopic.php?f=49&t=138745" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes,

turboflixina

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: extra lekkere snertmeeting in 2014

Bericht door berta » di 15 apr, 2014 20:47

Mijn steun heb je Ina
Dus kom jongens, al is het maar 5 euro
Alle beetjes helpen

Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sabriolet » do 17 apr, 2014 20:45

Ik mag het niet lezen :oops:

Pascallekes
Geregistreerd lid

Bericht door Pascallekes » vr 18 apr, 2014 14:19

Ik ook al niet :?:

Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Joopyboy » zo 20 apr, 2014 22:26

Ik ook niet :(

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 20 apr, 2014 23:06

Wel als je lid bent van de Koffietafel.

rombouts
Geregistreerd lid

Bericht door rombouts » za 26 apr, 2014 15:20

Hoi Saabsnertmeetingbezoekers en andere Saabliefhebbers,

hier een persoonlijk berichtje van Flix(ina) beter bekend van de jaarlijkse snertmeeting.
Na de indrukwekkende ervaringen tijdens het Roparun-avontuur in 2012 en 2013 zet het team 'Vektis en route', zich op 7, 8 en 9 juni opnieuw in voor het goede doel. Vektis is het bedrijf waar ik (ina) werk en 'Vektis en route' is het Roparunteam dat bestaat uit een medewerkers en directe zakelijke relaties. Komend jaar ga ik de uitdaging aan om als loper deel dit evenement mee te maken.

Wat is de Roparun?
De Roparun is de langste non-stop estafetteloop ter wereld, die gelopen wordt door ongeveer 200 teams over een afstand van ruim 530 kilometer. Elk team van acht lopers wordt begeleid door fietsers, chauffeurs, masseurs en verzorgers. De start is in Parijs en de finish op de Coolsingel in Rotterdam. Het evenement is in de vijftien jaar van haar bestaan uitgegroeid tot een waar loopspektakel, waarbij een karavaan van 1600 lopers, enkele duizenden begeleiders met zo’n 600 bussen, busjes en campers, door Frankrijk, België en Nederland trekt.

Waarom de Roparun?
De Roparun is veel meer dan een avontuurlijke en sportieve uitdaging. De belangrijkste doelstelling is: zoveel mogelijk geld inzamelen voor de Stichting Roparun. Het uiteindelijke doel van deze stichting is: kwaliteitsverbetering van het leven van ernstig zieke (vooral jonge) medemensen met kanker.

Steunt u de Roparun?
Hopelijk zijn jullie net als ik overtuigd van het belang van de Stichting Roparun. Wanneer jullie de activiteiten van deze stichting en met name ons team wilt steunen, kan dat door een persoonlijke donatie of mogelijk zakelijk gebruik makend van één van onze sponsorpakketten. Ik persoonlijk sta voor meer dan 100 % achter de doelstellingen van deze stichtingen. Kijkend in mijn directe omgeving en zien welke, soms kleine, middelen al toegevoegde waarde hebben in de tijden dat iemand door een diep dal heen moet, merk je het directe resultaat van deze zorg die door Roparun gesponsord wordt.
Ik wil jullie oproepen het mooie werk van Stichting Roparun ook te steunen en met ons de Roparun met zijn doelstellingen tot een nog groter succes te maken.

Donatie en sponsoring
Uiteraard zijn jullie volkomen vrij te bepalen of en voor welk bedrag je ons doel wilt steunen. Op onze website roparun.vektis.nl vind je de verschillende sponsormogelijkheden. Je bijdrage kun je overmaken op: rekeningnummer 51.83.12.658 ten name van Vektis inzake Roparun Vektis, je kan daar mijn naam aan toevoegen. Voor zakelijke sponsoring kun je altijd contact opnemen met de coördinator van onze sponsorcommissie, Marion Verhoef, om de diverse mogelijkheden te bespreken. Marion is te bereiken op telefoonnummer 06 537 527 51.

Ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen!! Ik beloof dat we de snert aan het einde van jaar extra lekker zullen maken!

Groetjes (Flix) Ina
1992 Talladega-red T90016s Tuned: Stage-1 kit by Trentsaab: (ca 240 pk/340 nm )
2003 Saab 9-3 SS 1.8T, Vector-trim, Maptun Stage 1, leer, aut, alle opties,LPi !
1995 Jaguar XJR:6cyl supercharged,326pk..:-)
turboflix
Geregistreerd lid

hier heb je hem voor degene die niet in de koffietafel zitten

Plaats reactie