9-5 OG/NG Meeting: zaterdag 2-11
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Wie heeft interesse in een 9-5NG meeting?
Hey guys!
De titel van dit topic zegt het al: Wie heeft interesse in een 9-5NG meeting?
Ik ben benieuwd of er voldoende interesse om wat te organiseren. Zou leuk zijn als er minstens 5 man komt.
Ik hoor het wel!
** Ingrid **
SAAB 9-5 NG Aero Exklusiv T4
De titel van dit topic zegt het al: Wie heeft interesse in een 9-5NG meeting?
Ik ben benieuwd of er voldoende interesse om wat te organiseren. Zou leuk zijn als er minstens 5 man komt.
Ik hoor het wel!
** Ingrid **
-
N207
- Donateur

Re: Wie heeft interesse in een 9-5NG meeting?
Count me in!
Altijd goed om ervaringen uit te wisselen met mede-NG-eigenaren.
Altijd goed om ervaringen uit te wisselen met mede-NG-eigenaren.
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Jou had ik zeker verwacht, Ronald! Gezellig! Zou leuk zijn als er nog tenminste 3 (liefst veul meer, natuurlijk) kunnen komen.
Ik heb dus nog geen datum, maar dat stemmen we dan tzt met elkaar af.
** Ingrid **
Ik heb dus nog geen datum, maar dat stemmen we dan tzt met elkaar af.
** Ingrid **
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
O ja, ik had ergens in september/oktober in gedachten...
Ingrid (SAAB 9-5 NG Aero T4 Exklusiv Sport Sedan sinds 2012)
Ingrid (SAAB 9-5 NG Aero T4 Exklusiv Sport Sedan sinds 2012)
-
N207
- Donateur

Eerst maar eens kijken of er meer interesse is... voorlopig nog een beetje stil.
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Tuurlijk, maar mss wordt het concreter als er een richtdatum is...
** Ingrid **
** Ingrid **
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Hoeveel 9-5NG's zitten er eigenlijk op het forum? Als het er maar 3 zijn, is het cluppie compleet...N207 schreef:Eerst maar eens kijken of er meer interesse is... voorlopig nog een beetje stil.
** Ingrid **
-
tecks
- Geregistreerd lid
Ik ben er ook nog.imdezwart schreef:Hoeveel 9-5NG's zitten er eigenlijk op het forum? Als het er maar 3 zijn, is het cluppie compleet...
Lijkt me leuk.
-
tecks
- Geregistreerd lid
Dat wordt denk ik een kleine meeting......
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Maakt mij niet uit hoe groot of hoe klein... Gezellig wordt het vast...tecks schreef:Dat wordt denk ik een kleine meeting......
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Mag ik wel komen kijken? 
-
N207
- Donateur

Wat mij betreft wel natuurlijk.Brandslang schreef:Mag ik wel komen kijken?
Dus dan hebben we een 9-5NG meeting waar vier NG's zijn en 40 "kijkers" in andere Saab's. Lijkt me gezellig, maar of dit de bedoeling was van Ingrid's oproep???
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Eeeeeehm... *hier even over nadenkt*
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Precies de reden waarom ik het eerst even netjes vraag...N207 schreef:Wat mij betreft wel natuurlijk.Brandslang schreef:Mag ik wel komen kijken?
Dus dan hebben we een 9-5NG meeting waar vier NG's zijn en 40 "kijkers" in andere Saab's. Lijkt me gezellig, maar of dit de bedoeling was van Ingrid's oproep???
Op de Scarabee meeting die de afgelopen drie jaar georganiseerd was kwamen gemiddeld 10 Scarabee Groene Saabs en 1 kijker met een andere kleur Saab.
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
9-5NG Meeting: datumvoorstel
Beste 9-5 NG-liefhebbers!
Eeuwen geleden kondigde ik aan wel zin te hebben in het organiseren van een 9-5NG-meeting: gezellig samenkomen, autootjes kijken, kletsen, fotootje maken en voor wie wil een hapje eten...
Langevelderslag (tussen Zandvoort en Noordwijk) lijkt me een fantastische plek om dit te doen: immens grote parkeerplaats voor die enorme menigte aan 9-5NG's, die natuurlijk gaat komen, en een gezellig restaurant ter plekke (Nederzandt) of anders (misschien nog wel leuker) als konvooitje naar Zandvoort voor een hapje in een strandtent.
Hier zijn wat data, waarop het event zou kunnen plaatsvinden. Ik weet nog niet precies vanaf hoe laat. Uurtje of 4?
Geef, als je interesse hebt, in ieder geval bij elke datum aan, of wel of niet in de gelegenheid bent en of en met hoeveel je wil mee-eten.
Zaterdag 5 oktober
Zondag 6 oktober
Zondag 20 oktober
Zaterdag 26 oktober
Zaterdag 2 november
Zondag 3 november
Zaterdag 9 november
Zondag 10 november
Tot 21 september kun je je voorkeur opgeven. Daarna gaat de verdere organisatie van start.
Hopende op een gigantische opkomst
Groetjes van Ingrid!
Eeuwen geleden kondigde ik aan wel zin te hebben in het organiseren van een 9-5NG-meeting: gezellig samenkomen, autootjes kijken, kletsen, fotootje maken en voor wie wil een hapje eten...
Langevelderslag (tussen Zandvoort en Noordwijk) lijkt me een fantastische plek om dit te doen: immens grote parkeerplaats voor die enorme menigte aan 9-5NG's, die natuurlijk gaat komen, en een gezellig restaurant ter plekke (Nederzandt) of anders (misschien nog wel leuker) als konvooitje naar Zandvoort voor een hapje in een strandtent.
Hier zijn wat data, waarop het event zou kunnen plaatsvinden. Ik weet nog niet precies vanaf hoe laat. Uurtje of 4?
Geef, als je interesse hebt, in ieder geval bij elke datum aan, of wel of niet in de gelegenheid bent en of en met hoeveel je wil mee-eten.
Zaterdag 5 oktober
Zondag 6 oktober
Zondag 20 oktober
Zaterdag 26 oktober
Zaterdag 2 november
Zondag 3 november
Zaterdag 9 november
Zondag 10 november
Tot 21 september kun je je voorkeur opgeven. Daarna gaat de verdere organisatie van start.
Hopende op een gigantische opkomst
Groetjes van Ingrid!