Schuifdaken meeting op 21 september 2013
-
christaero
- Donateur

Schuifdaken meeting op 21 september 2013
Hallo forummers,
Ik loop met de gedachte om weer een meeting te gaan organiseren. Deze zou dan plaats gaan vinden in Roosendaal bij Webasto inbouwstation. Ik heb bij inkoopacties een topic geopend voor een inkoopactie voor schuifkanteldaken. Daar zijn dan ook de verdere gegevens te vinden in verband met de actie. viewtopic.php?f=56&t=132983 Ook voor standkachels en hemelbekleding is er de nodige info voorhanden.
Op de meeting zal de mogelijkheid zijn info te verkrijgen en/of een afspraak te maken voor montage. Op de meeting zelf is het niet mogelijk om daken in te bouwen, ook evt. reparaties aan af fabriek ingebouwde schuifdaken of standkachels is niet mogelijk. Bedoeling is om er een gezellige dag van te maken, met wat te eten en te drinken. En natuurlijk de mogelijkheid om "bandjes te trappen".
Datum is nog niet bekend, maar zal na de vakantieperiode plaatsvinden. Hierover volgt later meer info.
Zijn er forummers die dit interessant klinkt? Laat dat dan weten in dit topic.
Plaats waart het gaat plaatsvinden:
http://angebote.webasto.de/Public/Dialo ... =4,4379985
Edit: MEETING IS OP 21 SEPTEMBER VAN 11:00 TOT 16:00
INKOOPACTIE LOOPT TOT 31 DECEMBER 2013viewtopic.php?f=56&t=132983&start=45
Ik loop met de gedachte om weer een meeting te gaan organiseren. Deze zou dan plaats gaan vinden in Roosendaal bij Webasto inbouwstation. Ik heb bij inkoopacties een topic geopend voor een inkoopactie voor schuifkanteldaken. Daar zijn dan ook de verdere gegevens te vinden in verband met de actie. viewtopic.php?f=56&t=132983 Ook voor standkachels en hemelbekleding is er de nodige info voorhanden.
Op de meeting zal de mogelijkheid zijn info te verkrijgen en/of een afspraak te maken voor montage. Op de meeting zelf is het niet mogelijk om daken in te bouwen, ook evt. reparaties aan af fabriek ingebouwde schuifdaken of standkachels is niet mogelijk. Bedoeling is om er een gezellige dag van te maken, met wat te eten en te drinken. En natuurlijk de mogelijkheid om "bandjes te trappen".
Datum is nog niet bekend, maar zal na de vakantieperiode plaatsvinden. Hierover volgt later meer info.
Zijn er forummers die dit interessant klinkt? Laat dat dan weten in dit topic.
Plaats waart het gaat plaatsvinden:
http://angebote.webasto.de/Public/Dialo ... =4,4379985
Edit: MEETING IS OP 21 SEPTEMBER VAN 11:00 TOT 16:00
INKOOPACTIE LOOPT TOT 31 DECEMBER 2013viewtopic.php?f=56&t=132983&start=45
-
bestway
- Donateur (2x)

Re: Plannen voor een meeting in Roosendaal
altijd zin in een meeting, alleen gaat zo'n schuifdak zo moeilijk in een cabrio ....... 
-
johnb52
- Donateur (7x)

Kan ik mooi combineren met tanken aan de Van beethovenlaan 6 
-
christaero
- Donateur

@ bestway: een standkachel past wel hoor..
@ Vyv: Doar zemme wel vor te vinne é, vor ne meeting... waar al te lang geleje. (voor de niet-brabanders: daar zijn we wel voor te vinden hé,voor een meeting...was al te lang geleden
)
@ Johnb52: Aha, Ethanol dealer gevonden voor biopower verslaafden? Is er in de Kastanjelaan in Bergen op Zoom nog een, die is een paar cent per liter goedkoper, want onbemande pomp.
@ Vyv: Doar zemme wel vor te vinne é, vor ne meeting... waar al te lang geleje. (voor de niet-brabanders: daar zijn we wel voor te vinden hé,voor een meeting...was al te lang geleden
@ Johnb52: Aha, Ethanol dealer gevonden voor biopower verslaafden? Is er in de Kastanjelaan in Bergen op Zoom nog een, die is een paar cent per liter goedkoper, want onbemande pomp.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Oh dan ga ik daar wel ff van de snelweg af! Bedankt!
-
christaero
- Donateur

Re: Schuifdaken meeting op 21 september 2013
Topictitel aangepast ivm datum. Datum is voor 90% zeker.
Webasto inbouwstation gaat deze week met vakantie, daarna heb ik contact met de bedrijfsleider over de definitieve indeling, tijd en datum.
Webasto inbouwstation gaat deze week met vakantie, daarna heb ik contact met de bedrijfsleider over de definitieve indeling, tijd en datum.
-
N. van Eekelen
- Geregistreerd lid
Tegen die tijd moet er al een vervanger voor de mijne zijn, ik zet de datum in m'n agenda, Christ. 
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik ga proberen ook te komen, eens zien of ik de witte meekrijg, zit alleen wel al een webasto dakje in 
-
christaero
- Donateur

Da's perfect reiernumans! Kan die als demo staan. Mooier voorbeeld kun je niet hebben.
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Ik ben wel geïnteresseerd in een standkachel.
Dus kom ook graag!
Dus kom ook graag!
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Deze meeting even terug onder de aandacht brengen.

-
christaero
- Donateur

Ik zal deze week contact opnemen met de schuifdakenman. Zullen morgen terug zijn van vakantie, kunnen we verder met de planning voor de meeting...
-
N. van Eekelen
- Geregistreerd lid
Is er toevallig al iets meer bekend over de meeting Christ? Zou gezellig zijn, een meeting bij de deur. 
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik denk dat ik maar vast moet beginnen met kopjes geven.. Anders krijg ik de witte nooit mee