Klusdag 10 okt Tilburg / na bespreking pag. 5
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur

-
Menno
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
Wouter
- Donateur (2x)

-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
gunar
- Geregistreerd lid
[]Die agente had het op Vincent begrepen.
Ja, jong, niet alleen wij vallen voor je zwarte broques.
In het bonnenboek noteerde ze naam, adres, en tel.nrs van Vincent.
Is jouw naam Vincent ? O, ooo, Vincent, wat mooi.
Er werd een blaadje afgescheurd. Flinke bekeuring. Haar prive-tel.nr.
Vincent, kerel, heb je haar ge
Vierhoog, sky high.
Biertje ?
Serieus. Binnen 2 weken moet die wagen daar weg zijn. Anders vet (door de motorolie die er geeneens uit het droge blok kon weglopen) probleem.
Dus is er iemand die onderdak-sleutelplek heeft voor Vincents wagen. Melden graag.
Jongens, zoals ik zaterdag al riep: Tot Ooi (onderdelendag komende zaterdag, in Ooij bij Nijmegen).
Het was me een sleuteldag.
Buurtbewoners, er stonden veel flats te koop, vandaar mogelijk gebeld, wat de opbrengst van de eigen woning al niet doet dalen, jullie kunnen de hond weer op het gras laten poepen. Puur in de natuur.
Ja, jong, niet alleen wij vallen voor je zwarte broques.
In het bonnenboek noteerde ze naam, adres, en tel.nrs van Vincent.
Is jouw naam Vincent ? O, ooo, Vincent, wat mooi.
Er werd een blaadje afgescheurd. Flinke bekeuring. Haar prive-tel.nr.
Vincent, kerel, heb je haar ge
Vierhoog, sky high.
Biertje ?
Serieus. Binnen 2 weken moet die wagen daar weg zijn. Anders vet (door de motorolie die er geeneens uit het droge blok kon weglopen) probleem.
Dus is er iemand die onderdak-sleutelplek heeft voor Vincents wagen. Melden graag.
Jongens, zoals ik zaterdag al riep: Tot Ooi (onderdelendag komende zaterdag, in Ooij bij Nijmegen).
Het was me een sleuteldag.
Buurtbewoners, er stonden veel flats te koop, vandaar mogelijk gebeld, wat de opbrengst van de eigen woning al niet doet dalen, jullie kunnen de hond weer op het gras laten poepen. Puur in de natuur.
-
Oosthoek
- Donateur

-
gunar
- Geregistreerd lid
PS Gunar, nog dank voor de heerlijke brabantse worstenbroodjes![/quote]
Bedankt Oosthoek !! Waardeer dit. Zonder attentie leven we in een Terror Jaap (Big Brother Terror) poollandschap.
Vond behalve fietscomputer, mijn horloge, bijna 16.00 uur !, ook mijn portemonnee in mijn jaszak. Na de koffie van Vincent, gezet op 4 hoog, gevolgd door halen van koffiemelk, nog even terug naar 4 hoog, vond ik dat jullie, na uren door mijn gestaar met handen in de zakken (mocht, stond op de uitnodiging van Vincent) geteisterd te zijn het tijd worden om als afscheidskado even naar de warme bakker verderop te gaan. Daarbij werd er al vanaf 10.00 uur met behulp van stortbuien gesleuteld.
Eierkoek, Bossche Bollen (de ingestraalde van Draadstaal/Vpro tv) of wat hartigers ? Ja, worstenbroodjes.
Kreeg niet de indruk dat de bakker ons verlinkt heeft bij de politie.
En geen troep verkocht. Zo te horen. Heerlijk ! goed bekomen.
Later zelf nog in België samen met mijn zoon lekkere Madeleines gekocht.
A recherche du temps perdu (Marcel Proust), sentiment.
Ja. Die sleuteldag. Zat ons niet mee. Maar deprimerend werden we geen van allen. Gaat goed komen. Ik heb echte knokkers aan het werk gezien. De echte.
Bedankt Oosthoek !! Waardeer dit. Zonder attentie leven we in een Terror Jaap (Big Brother Terror) poollandschap.
Vond behalve fietscomputer, mijn horloge, bijna 16.00 uur !, ook mijn portemonnee in mijn jaszak. Na de koffie van Vincent, gezet op 4 hoog, gevolgd door halen van koffiemelk, nog even terug naar 4 hoog, vond ik dat jullie, na uren door mijn gestaar met handen in de zakken (mocht, stond op de uitnodiging van Vincent) geteisterd te zijn het tijd worden om als afscheidskado even naar de warme bakker verderop te gaan. Daarbij werd er al vanaf 10.00 uur met behulp van stortbuien gesleuteld.
Eierkoek, Bossche Bollen (de ingestraalde van Draadstaal/Vpro tv) of wat hartigers ? Ja, worstenbroodjes.
Kreeg niet de indruk dat de bakker ons verlinkt heeft bij de politie.
En geen troep verkocht. Zo te horen. Heerlijk ! goed bekomen.
Later zelf nog in België samen met mijn zoon lekkere Madeleines gekocht.
A recherche du temps perdu (Marcel Proust), sentiment.
Ja. Die sleuteldag. Zat ons niet mee. Maar deprimerend werden we geen van allen. Gaat goed komen. Ik heb echte knokkers aan het werk gezien. De echte.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Wouter
- Donateur (2x)