Nou dan ga ik kijken of ik onze kinderen onder kan brengen en dan ben ik van de partij
Anders kom ik met mijn zoontje en dan blijft moeders de vrouw met onze dochtertje van 2jr maar thuis
Gr Renzo

renzo1706 schreef:hoi,
Nou dan ga ik kijken of ik onze kinderen onder kan brengen en dan ben ik van de partij![]()
Anders kom ik met mijn zoontje en dan blijft moeders de vrouw met onze dochtertje van 2jr maar thuismaar heb hier zeker zin in dan is ook mijn saabje tiptop(gaat volgende week naar de schadehersteller om wat schoonheidsfoutjes lees roestplekjes te verhelpen)en dan
maar dan zonder schakelen haha
Gr Renzo
ahbijker schreef:Hoi Bob,
Het is zondag de 26ste geworden zie ik. Wat is de uiterste aanmelddatum? Ik heb in die week ervoor en erna wel een razend druk programma dus moet ik wat overleggen thuis...

Lieslaarzen meenemen Garry!blue city schreef:![]()
HazenrugZag ik net op de menukaart van het Polderhûs. Moeten we die dan zelf scoren op dat weggetje van Nijbeets naar de Veenhoop? Pracht locatie, ik word er helemaal nostalgisch van.
De Veenhoop, tot aan je knieen in de modder met hele dikke sputters in je keelgaten genieten van Normaal in de feesttent met Skutsjesilen.