Saabforum 10th Anniversary meeting - the afterparty.
-
Spatje
- Donateur (3x)

Re: Saabforum 10th Anniversary meeting - the afterparty.
Heb je geen compensatieregeling met leeuwarden? Ik mag daar betalen met BP freebees 
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Voortaan maar met Trollewop naar meetings
U-Poll.
Denk dat dat de beste remedie is
Denk dat dat de beste remedie is
-
johnb52
- Donateur (7x)

Ik heb nog geen bekeuring gehad 
-
inactief
- Geregistreerd lid
hahaha
écht héél naar voor je!
Ik ken iemand die heeft een véél hogere boete gekregen daar.
evo en ik hadden een flits dingus app aan staan op de heenweg. Wij werden gewaarschuwd voor die schurk.
Op de terugweg gaf de schurkenspotter geen waarschuwingen, dus de kans dat we daar op de foto staan is gering.
Ik ken iemand die heeft een véél hogere boete gekregen daar.
evo en ik hadden een flits dingus app aan staan op de heenweg. Wij werden gewaarschuwd voor die schurk.
Op de terugweg gaf de schurkenspotter geen waarschuwingen, dus de kans dat we daar op de foto staan is gering.
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Was dat die camera in de berm?U-Poll schreef:Grompf - er is op 11 mei NOG een foto genomen... A27 bij HMP 78,9E....
Ik ben daar volgens mij met 20 km te snel door heen gereden, heb echter nog geen boete ontvangen.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Die zelfde had mij ook ;-/.
Ik mag de kas met 200 euro aanvullen :-/.. Viel nog mee, boetes hadden veeeel hoger kunnen uitpakken op de terug weg
Helaas!
Ik mag de kas met 200 euro aanvullen :-/.. Viel nog mee, boetes hadden veeeel hoger kunnen uitpakken op de terug weg
Helaas!
-
sb129h
- Donateur (2x)

Die komen ze nog met het showkorps brengen, als dank voor het spekken van de staatskas!harolddevries schreef:Was dat die camera in de berm?U-Poll schreef:Grompf - er is op 11 mei NOG een foto genomen... A27 bij HMP 78,9E....
Ik ben daar volgens mij met 20 km te snel door heen gereden, heb echter nog geen boete ontvangen.
-
N207
- Donateur

Het hele "konvooi Zuid Holland" reed daar met een gangetje van zo'n 114 (volgens de HUD) langs de flitser. Dat waren zo'n 12 Saabs.U-Poll schreef:Grompf - er is op 11 mei NOG een foto genomen... A27 bij HMP 78,9E...
Tot nu toe nog geen post uit Leeuwarden ontvangen...
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Misschien krijgen we groepskorting?N207 schreef:Het hele "konvooi Zuid Holland" reed daar met een gangetje van zo'n 114 (volgens de HUD) langs de flitser. Dat waren zo'n 12 Saabs.U-Poll schreef:Grompf - er is op 11 mei NOG een foto genomen... A27 bij HMP 78,9E...
Tot nu toe nog geen post uit Leeuwarden ontvangen...
-
Skalare
- Geregistreerd lid
Harold,
Ik heb ook niets ontvangen.
Toch nog geluk tijdens een hele gave Saab meeting.
Volgens mij reden wij thv de flitser achter elkaar met dezelfde snelheid.

Ik heb ook niets ontvangen.
Toch nog geluk tijdens een hele gave Saab meeting.
Volgens mij reden wij thv de flitser achter elkaar met dezelfde snelheid.
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Voordeel van een 1960 TT. Daar ga je niet zo heel gauw mee over de (snelheids) limiet 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Blindstra schreef:Voordeel van een 1960 TT. Daar ga je niet zo heel gauw mee over de (snelheids) limiet
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Dat is zo ongeveer de max snelheid die je nu van vriendje Rutte mag toch? Of wou die van jou veel sneller dan 130?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

vroeger reden we er overal altijd plankgas mee (ik was wat vergeten)vroeger reden we er altijd plankgas mee
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Joh het is toch fijn als je weer wat mag storten ten behoeve van de verkeersveiligheidmaxmink93 schreef:Ik mag de kas met 200 euro aanvullen :-/.. Viel nog mee, boetes hadden veeeel hoger kunnen uitpakken op de terug weg