16 nov: karten (Hezemans) + tapas in Eindhoven

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
AeroR
Geregistreerd lid

Re: 16 nov: karten (Hezemans) + tapas in Eindhoven

Bericht door AeroR » wo 17 nov, 2010 1:00

Blij dat ik dat niet gezien heb Bartje! Je moest je schamen :oops:
Was zeer gezellig heren, zeker voor herhaling vatbaar!

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » wo 17 nov, 2010 1:03

Lache, gieren en tetten was 't weer!

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » wo 17 nov, 2010 1:22

Tenfour schreef:Uitslag karten top 3:

1) RalphH
2) Tenfour
3) G-Ice

Best of the rest: Ba(r)tje
Captain Slow: Maarten
Na nader bestuderen van de scorelijst weet ik niet of je laatste ronde afgeklokt wordt als je de pits inrijd ipv over de streep komt. De ingang van de pits is nl ruim voor de streep.

Ik ben dus 3e onder protest :mrgreen:

GaIJeS

bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door bestway » wo 17 nov, 2010 1:27

Heren het was weer als vanouds; veel onzin en eten ............ dus: gezellig :!: :-P+

Op naar de volgende happening ..... :O:

AeroR
Geregistreerd lid

Bericht door AeroR » wo 17 nov, 2010 1:27

G-ice schreef: Na nader bestuderen van de scorelijst weet ik niet of je laatste ronde afgeklokt wordt als je de pits inrijd ipv over de streep komt. De ingang van de pits is nl ruim voor de streep.
Ik ben dus 3e onder protest :mrgreen:
GaIJeS
Die laatste ronde (toen ik nog steeds op je bumper hing omdat je me niet wilde laten inhalen) ? :O:

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » wo 17 nov, 2010 1:32

Neuj, 't is meer dat ik liever 2e ben dan 3e :mrgreen:
Heb jij geen mail van de kartbaan gehad?

Jij was gewoon sneller, met je anti drift bandjes, mijne zat plakband om, net als op evo's huiskamerracer!

Maar 10-4 ook wél gewoon sneller dan ik, dus eigelijk zwats ik maar wat in de ruimte, als gewoonlijk :mrgreen:

Gr. Mr. WilAltijdWinnen!

AeroR
Geregistreerd lid

Bericht door AeroR » wo 17 nov, 2010 1:41

jah. 3 honderdste is nie veel. waarschijnlijk hebben zij een oud mail adres van mij dus geen mail :)
het helpt wel als je de baan kent, dus is niet echt een prestatie mijner zijde, jullie waren slechts .8 sec langzamer en jullie reden op een "nieuwe" baan.
in de lente een keer die outdoor endurance meedoen met een paar teams?
http://www.kartbaanberghem.nl/Default.a ... index.html

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » wo 17 nov, 2010 1:42

Jaaaaaaah! Vet!!!

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 17 nov, 2010 1:44

In mijn ontvangen email van Hezemans staat ook dat kart met startnr 5, van ene Ralph, is gediskwalificeerd vanwege een te hoge turbodruk. 1,5 bar of meer is niet toegestaan helaas... :mrgreen:

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » wo 17 nov, 2010 1:46

Ah, was dat wat ze aan het terugregelen waren na het eten ;)

bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door bestway » wo 17 nov, 2010 2:17

Had dat er niet mee te maken dat jij je auto niet kon terugvinden Azul :?: :-P+ :-P+ :-P+ :-P+

Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

Bericht door Den Silver Kulen » wo 17 nov, 2010 7:29

toch wel weer een hoop leerzame dingen gehoord! 1. over 2 maanden en 13 dagen wil ik of mijn dumpvalve inruilen tegen een ecu of dichtkitten omdat hij dan wel echt werkt, 2. downpipes kunnen ook uit china komen en G-Ice ging iets met borsten en downpipes doen, 3. er is dringende behoefte aan een Paris Hilton topic, mogelijk gerelateerd aan 2 (dat met die downpipe en borsten of zoiets), 4. Maarten kan niet rijden, 5. Miller kan vloeiend Duits, tenminste de tekst van die obscure film dan toch en 6. er kunnen in een tapasbar in Eindhoven tafels gereserveerd worden voor een laptop en een ecu, kortom: een hoop opgestoken!
Het was geweldig!

Bubba
Geregistreerd lid

Bericht door Bubba » wo 17 nov, 2010 9:03

Thierry schreef:omdat hij dan wel echt werkt
Heb ik iets gemist, vriend? Doet-ie niet wat je wilt??

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » wo 17 nov, 2010 9:22

heey
ik heb de "race " vanop een afstandje gade geslagen
man wat een prutsers , 1 iemand gezien die als een oud vrouwtje de deur dicht deed voor de snellere jongens'(die man zen nek doet evenveel pijn als mijne vandaag van bewust naar achter te kijken ) ,een andere ging flink tegen de kant hangen ik vermoed om de snelheid er een beetje uit te halen :-P+ (wat ging die hard .......de kant in )
ene ralf kan langer met een kart rijden dan met zen eigen auto want die ontploft :D
1 iemand dacht dat ie ging opstijgen maar reed gewoon bergop
Thierry schreef:4. Maarten kan niet rijden, Het was geweldig!
ik heb mogen verstaan dat maarten een kontraktje heeft gekregen om de ecu wat aan te passen van de karts

of had hij net naar het programma "veilig verkeer nederland " gekeken maar dat hoef je niet op de kart baan toe te passen

maar nadien was er eten genoeg, brood toen dat op was kwam de rest en was dat weer op kwam er weer brood
raar daar in einhoven maar wel lekker en veeel (of het lag aan ons en waren wij te snel ; ja om te eten wel )

tegenvaller ; de huizen zijn daar verlicht zoals hier in het antwerpse schippers kwartier maar er zit niemand achter het raam ; over crisis gesproken!

en ook ben ik op zoek naar dat nieuwe onderdeel ; "dikkedarmpipe" ik ken het niet maar er werd wel over gesproken

volgende ; scampi's zal het zijn ( ik ga informeren of dat varkens toegelaten zijn)
het is altijd op vrijdag en onbeperkt ......en juist dat woordje geeft de doorslag

mvg werner

ps ; de noordelijke hebben zich niet laten zien, aja je zag ze niet te veel mist :wink:

A.m.n
Geregistreerd lid

Bericht door A.m.n » wo 17 nov, 2010 10:29

[quote="millerman"]Was gezellig heren! Bedankt voor de komst, jammer dat je niet meer mee kon A.m.n. Is juist leuk om af en toe eens iemand anders te zien dan de usual suspects :P

Ga volgende keer erbij zijn, dan ga ik rekening houden met de spits :)

Hoe laat waren jullie in het restaurant ?

Plaats reactie