Volgens mij van Soepkip en zo te zien, op de foto's, is dat een prachtig exemplaar.sidneypolak schreef:Van wie was die 99? Die heb ik gemist.
AMSTERDAMMERS E.O. OPGELET : Meeting Purmerend 20 april
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
Berry75
- Geregistreerd lid
-
Mr Piet
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
Marknett
- Lid van verdienste
Het was gezellig heren (en dame).
Simon, bedankt voor de proefzit voor mn vriendin. ze is nog niet helemaal om vrees ik. (quote: ´ik vind een 9-3 toch wel mooier denk ik´) Tja ... de financiering moet toch goeddeels uit de verkoop van haar Clio komen ...

Simon, bedankt voor de proefzit voor mn vriendin. ze is nog niet helemaal om vrees ik. (quote: ´ik vind een 9-3 toch wel mooier denk ik´) Tja ... de financiering moet toch goeddeels uit de verkoop van haar Clio komen ...
dank danksidneypolak schreef:En nogmaals wat een prachtige zwarte 900!
Discreet geparkeerd inderdaadervani schreef:Heb de auto trouwens netjes met de kont naar de weg geparkeerd en twee vakken verder dan de laatste Saab, dit om de boel niet te verstoren
-
9000H
- Geregistreerd lid
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Berry bedankt
Het was een mooie middag. De 99 van Soepkip helaas net gemist, tenminste, zij draaiden net het parkeerterrein af, toen wij aankwamen. Tot de volgende!
-
Joep3000
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Marknett
- Lid van verdienste
Goeie insteek inderdaad ... hmm.9000HENGEVELD schreef:geen dank, je moet er maar eens een rondje in rijden, het is wel een maatje meer dan een 9-3 en dat zal ook je flatcoat (?) zeker merkenMarknett schreef:Simon, bedankt voor de proefzit voor mn vriendin
Nu eens bedenken hoe ik het geloofwaardig kan maken dat de flatcoat zijn voorkeur voor de 9000 aan mij kenbaar heeft gemaakt ...
-
Berry75
- Geregistreerd lid
Zie eerste pag.nelfrikandel schreef:Hamburgers? WTF??? Was er een live BBQ, of werden die betrokken bij Restaurant De Gouden Bogen dat ik ergens op in een van de foto's de achtergrond zag?Mr Piet schreef:De hamburgers waren top, net als de meeting zelf én natuurlijk de organisatie die goed weer had besteld
-
nics
- Geregistreerd lid