AMSTERDAMMERS E.O. OPGELET : Meeting Purmerend 20 april

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 20 apr, 2008 18:12

sidneypolak schreef:Van wie was die 99? Die heb ik gemist.
Volgens mij van Soepkip en zo te zien, op de foto's, is dat een prachtig exemplaar. :wink:

Berry75
Geregistreerd lid

Bericht door Berry75 » zo 20 apr, 2008 18:58

Een prima middag gehad. Helaas mijn fotocamera vergeten. Leuk om de gezichten achter de nicknames te zien, met de echte namen erbij.

Volgende keer misschien met rondrit?

En niks te veel gezegd over de hamburgers, toch?

Gruß,
Berry

Mr Piet
Geregistreerd lid

Bericht door Mr Piet » zo 20 apr, 2008 19:38

De hamburgers waren top, net als de meeting zelf én natuurlijk de organisatie die goed weer had besteld 8)

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » zo 20 apr, 2008 20:06

Nou een toerrit in de omgeving van Amsterdam is misschien wel leuk... maar dan alleen als die blauwe V()lv() van mij ook aan de start mag verschijnen. Heb de auto trouwens netjes met de kont naar de weg geparkeerd en twee vakken verder dan de laatste Saab, dit om de boel niet te verstoren ;-)

Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » zo 20 apr, 2008 22:10

Het was gezellig heren (en dame).

Simon, bedankt voor de proefzit voor mn vriendin. ze is nog niet helemaal om vrees ik. (quote: ´ik vind een 9-3 toch wel mooier denk ik´) Tja ... de financiering moet toch goeddeels uit de verkoop van haar Clio komen ... :wink:
sidneypolak schreef:En nogmaals wat een prachtige zwarte 900!
dank dank 8)
ervani schreef:Heb de auto trouwens netjes met de kont naar de weg geparkeerd en twee vakken verder dan de laatste Saab, dit om de boel niet te verstoren ;-)
Discreet geparkeerd inderdaad :bluethumb: :wink:

9000H
Geregistreerd lid

Bericht door 9000H » ma 21 apr, 2008 8:46

Marknett schreef:Simon, bedankt voor de proefzit voor mn vriendin
geen dank, je moet er maar eens een rondje in rijden, het is wel een maatje meer dan een 9-3 en dat zal ook je flatcoat (?) zeker merken 8)

jelleiden
Geregistreerd lid

Berry bedankt

Bericht door jelleiden » ma 21 apr, 2008 9:46

Het was een mooie middag. De 99 van Soepkip helaas net gemist, tenminste, zij draaiden net het parkeerterrein af, toen wij aankwamen. Tot de volgende!

Joep3000
Geregistreerd lid

Bericht door Joep3000 » ma 21 apr, 2008 11:02

Ja jongens, was leuk, maar ook te kort voor mij. Moest 's middags een wedstrijd spelen (waarin ik wel gescoord heb, dus de Caddy-shake werkte wel) waardoor ik jullie maar kort kon spreken. Ook omdat iedereen opeens zin in patat en hamburgers had om 2 uur... :roll: :D

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 21 apr, 2008 11:39

Mr Piet schreef:De hamburgers waren top, net als de meeting zelf én natuurlijk de organisatie die goed weer had besteld 8)
Hamburgers? WTF??? Was er een live BBQ, of werden die betrokken bij Restaurant De Gouden Bogen dat ik ergens op in een van de foto's de achtergrond zag?

Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » ma 21 apr, 2008 13:41

9000HENGEVELD schreef:
Marknett schreef:Simon, bedankt voor de proefzit voor mn vriendin
geen dank, je moet er maar eens een rondje in rijden, het is wel een maatje meer dan een 9-3 en dat zal ook je flatcoat (?) zeker merken 8)
Goeie insteek inderdaad ... hmm.
Nu eens bedenken hoe ik het geloofwaardig kan maken dat de flatcoat zijn voorkeur voor de 9000 aan mij kenbaar heeft gemaakt ...

Berry75
Geregistreerd lid

Bericht door Berry75 » ma 21 apr, 2008 14:44

nelfrikandel schreef:
Mr Piet schreef:De hamburgers waren top, net als de meeting zelf én natuurlijk de organisatie die goed weer had besteld 8)
Hamburgers? WTF??? Was er een live BBQ, of werden die betrokken bij Restaurant De Gouden Bogen dat ik ergens op in een van de foto's de achtergrond zag?
Zie eerste pag.

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 21 apr, 2008 15:42

Hamburgers waren van een dusdanig royale afmeting dat ik gisterenavond maar geen "culinaire" activiteiten meer heb ontplooid.. Dat adres sla ik op, als ik in de buurt ben, is de moeite meer dan waard..

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 21 apr, 2008 16:28

En niet alleen vanwege het eten, haha! :wink:

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 21 apr, 2008 18:29

Sjoerd, terug in je hok ;-) dames waren inderdaad niet onaardig ;-)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 21 apr, 2008 19:04

1 dame wel te verstaan. :oops: :wink: Ik ga al naar m'n hok, haha!

Plaats reactie