Saab en Golfmeeting
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
jev
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
Interesting! Hier in België moet je full member zijn om aan het examen deel te nemen. Portugal is dan een leuke uitwijk mogelijkheid (niet in het minst voor het klimaatjev schreef:GVB koop je toch zo ongeveer tegenwoordig? Tenminste, als ik zie wat er af en toe op de NL banen rondstruint kan het niets meer voorstellen![]()
Anyway, als je echt wil zijn er zat mogelijkheden om zelfs zonder cursus direct je examen te doen, daarvoor hoef je niet naar Portugal.
-
jev
- Geregistreerd lid
Ik weet 't... in Nl gaat dat dan een stuk eenvoudiger. In principe bestaat het examen uit 3 onderdelen:Juice schreef:Interesting! Hier in België moet je full member zijn om aan het examen deel te nemen.
- 1. praktisch stukje op de DR en oefengreen (5 balletjes rechtuit, 5 approaches, 5 vanuit de bunker, 5 puttjes),
2. theoretisch examen (20 multiple-gok vragen waarvan je er slechts 15 goed hoeft te hebben)
3. praktische proef in de baan (3 van 4 PAR4's in maximaal 22 slagen)
Er zijn een aantal toko's die adverteren met "GVB in een weekend" en soortgelijke "aanbiedingen". Hier is zo'n mooi voorbeeld, hier nog zo een. Of wat dacht je van deze? ("ook voor Vlamingen!"). Tsja, 't is de commercie he...
Een vakantie naar een mooi zonnig oord en dan terugkomen om GVB examen te doen in Nederland, dat kan natuurlijk ook. Maar ja, dat kost wat meer en de zuunige 'Ollander heeft dat er eigenlijk niet voor over natuurlijk
//Jev stapt van soapbox af en verstopt zich weer in de catacomben...
-
eddracket
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Schopje/Peiling:
wie is er bekend met de CaabGolfTour zoals georganiseerd/gepland door Saab Cabrio Club Soleil op 22 augustus, heeft zijn GVB en wil er dan wel even tussenuit?
http://www.cabrioclub.nl/index.php?opti ... &Itemid=38
wie is er bekend met de CaabGolfTour zoals georganiseerd/gepland door Saab Cabrio Club Soleil op 22 augustus, heeft zijn GVB en wil er dan wel even tussenuit?
http://www.cabrioclub.nl/index.php?opti ... &Itemid=38
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
Re: Saab en Golfmeeting
Ik heb een nieuw draadje geopend:
viewtopic.php?f=52&t=90507" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=52&t=90507" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Hi allen,
Volgens mij zijn er nog meer SAAB en golf subfora.. maar die kan ik ff niet vinden, daarom dus hier maar ff reactie!
Ik ben recent gestart (Golf Puyenbroeck) en zou t leuk vinden om in contact te komen met golfende SAABrijders.. wie weet eens samen een balletje slaan!!!
Volgens mij zijn er nog meer SAAB en golf subfora.. maar die kan ik ff niet vinden, daarom dus hier maar ff reactie!
Ik ben recent gestart (Golf Puyenbroeck) en zou t leuk vinden om in contact te komen met golfende SAABrijders.. wie weet eens samen een balletje slaan!!!
-
Juice
- Geregistreerd lid
Dat is niet eens zo ver uit de richting. Ik speel op Dragon golf. Als het weer wat beter is, kunnen we eens een wedstrijdje beleggen.
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Lijkt me gezellig... maar heb m'n GVB nog niet hoor.. ff nog wachten tot voorjaar/zomer dus voor een echte wedstrijd gespeeld kan worden.Juice schreef:Dat is niet eens zo ver uit de richting. Ik speel op Dragon golf. Als het weer wat beter is, kunnen we eens een wedstrijdje beleggen.
-
Davione
- Geregistreerd lid
Misschien deze topic eens terug naar boven halen.
Zijn er misschien nog enkele golfers bij gekomen ondertussen ?
Misschien kunnen we richting een " Saab golf cup" denken
Om het helemaal in de rydercup sfeer te trekken: Saab BE vs Saab NL
Zijn er misschien nog enkele golfers bij gekomen ondertussen ?
Misschien kunnen we richting een " Saab golf cup" denken
Om het helemaal in de rydercup sfeer te trekken: Saab BE vs Saab NL