Saabforum rally: 24 september de WATERLANDTOUR

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.

Kom jij ook op 24 september?

ja, natuurlijk!
27
68%
nee, ik kan niet komen
13
33%

Totaal aantal stemmen: 40

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 21 sep, 2006 21:27

Nee Eelco, was het maar zo'n feest.... Foto's op de pc zetten heb ik alleen zaterdag tijd voor, anders maar 'bewonderen' :? op de Waterlandtour.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » do 21 sep, 2006 21:31

ppcs schreef:Hebben nu zo'n 17 wagens en 35 mensen, exclusief de blazende reporters en de organisatie. Net een leuk aantal voor een mooie rit. Ik heb er helemaal zin in.
Super! Meer animo dan ik had verwacht. Laten we er een leuk dagje van maken.

As we speak zijn we nog aan het sleutelen met de 900 (rembekrachtiger vervangen), zodat-ie zondag technisch helemaal goed is! ;)

Sergej
Geregistreerd lid

Bericht door Sergej » do 21 sep, 2006 23:03

ppcs schreef:Hebben nu zo'n 17 wagens en 35 mensen, exclusief de blazende reporters en de organisatie. Net een leuk aantal voor een mooie rit. Ik heb er helemaal zin in.
Als ik even een rekensommetje maak is er dus een auto met een "ruimere" bezetting dan bestuurder en bijrijder. Laat ik die bijrijder nou net missen. Iemand interesse om met mij mee te rijden?

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 22 sep, 2006 0:00

ik meen dat er bij sjoerd in de auto drie mensen zitten.... dus sjoerd of de vriend van zijn vader moet je dan vragen! :wink:

davidjoost

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » vr 22 sep, 2006 7:56

Nou jongens, ik heb thom gematst hij is er ook bij. Ik heb dus nu ook startnummer 18 uitgedeeld. De startnummers zijn idd op volgorde van aanmelding. Weet je gelijk wie het meest fanatiek zijn :wink: .

Tot zondag

yellomen
Geregistreerd lid

Bericht door yellomen » vr 22 sep, 2006 9:55

Ik ben wel niet zo actief op het forum, maar zondag ben ik samen met een collega van de partij... in een mooie klassieke cabrio :)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 22 sep, 2006 15:56

davidjoost schreef:ik meen dat er bij sjoerd in de auto drie mensen zitten.... dus sjoerd of de vriend van zijn vader moet je dan vragen! :wink:

davidjoost
Vriend van mijn vader? Zover ik weet zijn mijn vader en ik de enige inzittenden van de auto :?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 22 sep, 2006 20:33

Gregory reed op de weg erheen en ervanaf bij jou toch??

En dan staptte die daar over naar DavidJoost toe toch??

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 22 sep, 2006 22:04

Als ae95 de bijrijder van David Joost is kan Gregory als bijrijder van Sergej dienen, of natuurlijk andersom :wink:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 22 sep, 2006 22:12

ik zal s95ae vragen oftie tijd heeft zondag maar ik vrees van niet... :cry:

davidjoost

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 22 sep, 2006 22:17

Allicht dat ik nog een bijrijder heb, moet nog even wachten op een antwoord, zo ja, dan is er voor Sergej een bijrijder gevonden! :)

Sergej
Geregistreerd lid

Bericht door Sergej » za 23 sep, 2006 10:33

sjoerdk schreef:Allicht dat ik nog een bijrijder heb, moet nog even wachten op een antwoord, zo ja, dan is er voor Sergej een bijrijder gevonden! :)
Hij is fijn, laat me maar wat horen ;-)

Uradius
Geregistreerd lid

Bericht door Uradius » za 23 sep, 2006 18:19

Wij zijn er ook.

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » za 23 sep, 2006 21:52

Ben dr klaar voor. Laat de wagens maar komen en de zonnestralen maar op ons dak vallen :P :P :P :P :P

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 23 sep, 2006 21:57

D'r straks de auto nog helemaal gezogen en gewassen, daarnet de auto nog even afgetankt en de turbo al vast flink laten werken, we zijn er klaar voor! :O:

Plaats reactie