De PH-ABM.N2024 schreef:
Saabmeet op vliegveld Arnemuiden woensdag 27 sept 2023
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Helder nu
Ik schiet gewoon links en rechts weg en misschien zit er iets leuks tussen. We gaan het beleven 
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Die oranje 172?
-
teunis
- Geregistreerd lid
Ik ga ook mijn uiterste best doen om te komen. Moet op tijd weer weg, maar lijkt me te leuk om te missen.
Denk met de cabrio, gezien het weer.
Denk met de cabrio, gezien het weer.
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

ik ga ook proberen om te komen, kan nog niets beloven.
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Helaas gaat het hem toch niet worden vanmiddag. Wens jullie allen een gezellige meeting!
-
N2024
- Geregistreerd lid
Jammer. Volgende keer beter. Ik heb je uit de lijst gehaald hoor Oelo74
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Merci, hoop dat het minder lang duurt voor er een volgende keer komt dan nu het geval was want het lijkt me wel erg lauk.
Gr. Jan
Gr. Jan
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

jammer, maar het zal niet lukken, liep gisteren al met rugpijn rond, maar ben vanmiddag helemaal door mijn rug gegaan, Hopelijk volgende keer beter, Heb ondertussen een andere Saab, op de foto's van vorige keren stond ik daar met een witte 9-3 X. Rudy kent mij wel, maar jammer genoeg voor hem ben ik gestopt met roken.

-
Sonab
- Donateur (4x)

-
ghulst
- Geregistreerd lid
Het was een mooie avond.
Ik heb in ieder geval genoeg lol gehad. Bedankt @Evo voor de aanpassingen aan de Viggen. Ik reed weer met een veel grotere smile naar huis.

Ik had me natuurlijk ook voorgenomen om meer foto’s van de hele rij Saab’s te maken. Maar toen was er een vliegtuig (super @N2024 dankjewel!), daarna het werk aan de Viggen en toen ritten met @DV 9-3… Je snapt het al, daar kwam weer helemaal niets van.

Ik ben niet van de hoogtes, dus het kostte een kleine interne overwinning, maar de vlucht was fantastisch. Ik heb er van genoten.

Het was een super avond. Bedankt voor het organiseren @N2024!

Ik had me natuurlijk ook voorgenomen om meer foto’s van de hele rij Saab’s te maken. Maar toen was er een vliegtuig (super @N2024 dankjewel!), daarna het werk aan de Viggen en toen ritten met @DV 9-3… Je snapt het al, daar kwam weer helemaal niets van.

Ik ben niet van de hoogtes, dus het kostte een kleine interne overwinning, maar de vlucht was fantastisch. Ik heb er van genoten.

Het was een super avond. Bedankt voor het organiseren @N2024!
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Kwartiertje thuis na even laagvliegen. Wel veel foto's gemaakt maar eerst even rustig zitten en morgen uitzoeken, kortom die volgen nog.
Verder geweldig genoten, erg leuk, leuke mensen en prachtig zoveel SAAB bij elkaar. En ook nog gevlogen. Helemaal TOP.
Verder geweldig genoten, erg leuk, leuke mensen en prachtig zoveel SAAB bij elkaar. En ook nog gevlogen. Helemaal TOP.