Nurburgring 2012
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Re: Nurburgring 2012
Lekkerrrrr
Maar ik had wel Erdinger verwacht ipv Jup
Is de baan inderdaad pas om 17 uur open?
Dan kan ik beter morgen komen denk ik
Grt
Sabriolet
Maar ik had wel Erdinger verwacht ipv Jup
Is de baan inderdaad pas om 17 uur open?
Dan kan ik beter morgen komen denk ik
Grt
Sabriolet
-
Nairua
- Donateur

Gaat er morgen nog iemand? Ik ben van plan te gaan, ik rij over Antwerpen/Aken
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

ik niet iig
ik ben gisteren geweest
de jongelui hebben zich wel vermaakt daar
en ik ook
groet
Sabriolet
ik ben gisteren geweest
de jongelui hebben zich wel vermaakt daar
en ik ook
groet
Sabriolet
-
millerman
- Donateur (3x)

Wat een briljant weekendje weer. Mooiste tijd bij de Ring tot nu toe. En belangrijkste les: met een goede bestuurder is het met iedere auto ontzettend leuk om op de Ring te rijden!
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Nurburgring 2012
... en waarmee!? Want Millerman's opmerking "met iedere auto bladiblah" doet het ergste vermoedenVyv schreef:Wie is er op de Ring gegaan?
-
millerman
- Donateur (3x)

We zijn allemaal de Ring op gegaan, maar allemaal niet met onze auto's. Ze hebben op dit moment allemaal zo hun kuurtjes 
Verder reed de rode Viggen weer en hadden HanM en zijn reisgenoten een paar auto's gehuurd. Nooit geweten dat een Corsa of Swift nog zo leuk kon zijn!
Verder reed de rode Viggen weer en hadden HanM en zijn reisgenoten een paar auto's gehuurd. Nooit geweten dat een Corsa of Swift nog zo leuk kon zijn!
-
evo
- Donateur (2x)

Welke kuren? Ietjes te arm lopen bij 200 cruizen
?
Ik was nooit van plan met mijn 9-3 de ring op te gaan. Daar is ie me nog iets te lief voor. Moet er tenslotte dagelijks mee naar mijn werk... Maar kan niet wachten om straks de TDC er voor mee te nemen!
Overigens wel heerlijk over de autobahn gevlogen. Zelfs nog een 911 verbaasd :ugeek:
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Ik was nooit van plan met mijn 9-3 de ring op te gaan. Daar is ie me nog iets te lief voor. Moet er tenslotte dagelijks mee naar mijn werk... Maar kan niet wachten om straks de TDC er voor mee te nemen!
Overigens wel heerlijk over de autobahn gevlogen. Zelfs nog een 911 verbaasd :ugeek:
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
Vyv
- Moderator + Donateur

We willen beeldmateriaal (bewijsmateriaal) zien 
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Er zijn tientallen websites die beelden hebben. Hier een overzichtje:
http://www.ringportal.nl/fotografie" onclick="window.open(this.href);return false;
ben je wel ff zoet mee je oto er tussen te vinden
Ik hoop dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn. Zal ik evo verrassen wat een 911 GT3 allemaal kan

http://www.ringportal.nl/fotografie" onclick="window.open(this.href);return false;
ben je wel ff zoet mee je oto er tussen te vinden
Ik hoop dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn. Zal ik evo verrassen wat een 911 GT3 allemaal kan
-
Maarten
- Lid van verdienste
Dankzij de link in bovenstaand bericht is er genoeg bewijsmateriaal te vinden.Vyv schreef:We willen beeldmateriaal (bewijsmateriaal) zien
Hanm in de Swift.

Philip met bril.
Philip met petje.
Turbo X.