Je kunt natuurlijk ook meerijden met een andere forummer! Van harte welkomridethewinds schreef:Mensen momenteel ben ik saabloos (heb er vandaag wel weer een gekocht maar moet deze nog ophalen).....
Mag ik ook komen met mijn andere bolide?.... (rij dan wel niet mee)
Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
-
ridethewinds
- Geregistreerd lid
Ik ga dit zeker even in overweging nemen....
Tot morgen!
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Ik sta niet op het lijstje, wordt de 9-5 gediscrimineerd?
Ik kom wel.
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Kluswerk is (bijna) af dus ik kom ook en neem zoonlief (6jr) mee. Meer SAABminnende koters aanwezig?
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Even over morgen zodat het een beetje duidelijk is hoe en wat.
Tegen een uurtje of twaalf bij Saab Twente in Hengelo.
Om het een beetje leuk en veilig te houden had ik al een mooie route in gedachten door het mooie tukkerland
Denk dat het ook handig is dat er gewoon netjes met de verkeersregels om gegaan word,dus geen extreem gescheur op de openbare weg.
Bedoeling is dus even lekker banden trappen tot een uurtje of 1 en dan voor wie het leuk vind een mooi ritje met de saabjes door de omgeving. Als eindpunt een leuk koffie tentje waar we dan tegen 2uur een bakje doen.
Volgens mij zit het weer wel aardig mee en genoeg liefhebbers die komen dus dat word gezellig!
Tegen een uurtje of twaalf bij Saab Twente in Hengelo.
Om het een beetje leuk en veilig te houden had ik al een mooie route in gedachten door het mooie tukkerland
Denk dat het ook handig is dat er gewoon netjes met de verkeersregels om gegaan word,dus geen extreem gescheur op de openbare weg.
Bedoeling is dus even lekker banden trappen tot een uurtje of 1 en dan voor wie het leuk vind een mooi ritje met de saabjes door de omgeving. Als eindpunt een leuk koffie tentje waar we dan tegen 2uur een bakje doen.
Volgens mij zit het weer wel aardig mee en genoeg liefhebbers die komen dus dat word gezellig!
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
ik kom toch met eigen vervoer
maar komen we na die toertocht nog weer terug bij saab twente?
want wou tijdens het rondrijden eigenlijk met iemand anders meerijden zodat ik foto's kan maken
want wou tijdens het rondrijden eigenlijk met iemand anders meerijden zodat ik foto's kan maken
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Je bent van harte welkom aan boordmr-toet-toet schreef:ik kom toch met eigen vervoer
-
9000AERO
- Geregistreerd lid
Probeer ook nog even langs te komen bij saab Twente,leuk idee
Groeten Tim
Groeten Tim
-
sb90
- Geregistreerd lid
Goedemorgen mensen,
Ik ga even de 90 (Fleur) een wasbeurtje geven, en over een half uur komt de 900ng van mr-toet-toet ook even langs voor een wasbeurtje.
We gaan er maar eens mee aan de slag, tsja, je moet toch wat he
Tot straks!
Niels
Ik ga even de 90 (Fleur) een wasbeurtje geven, en over een half uur komt de 900ng van mr-toet-toet ook even langs voor een wasbeurtje.
We gaan er maar eens mee aan de slag, tsja, je moet toch wat he
Tot straks!
Niels
-
sb90
- Geregistreerd lid
Wij gaan zo vertrekken, nog even gas tanken e.d.
Tot zo/straks!
Tot zo/straks!
-
Ray68
- Geregistreerd lid
Prachtig zonnig weer! Ik kom er ook zo aan. De toer begint denk ik niet om 12.00 u. stipt...
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Zo, korte opsomming
Mooie auto's
Leuke mensen
Zonnig weer.
Mooie auto's
Leuke mensen
Zonnig weer.
-
Utmost b
- Geregistreerd lid
Een gezellige middag, organisatie bedankt!
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Ik ben alweer een tijdje thuis omdat zoonlief het na de warme Chocomel en het appeltaartje wel had gezien
Was een leuke middag, mooi weer (dakje open) en lekker bijgebabbeld. Leuk om mee te toeren in zo'n enorme stoet van SAABjes
Bovendien weer iets in naar uit te kijken om te verbeteren aan mijn Barreltje, zoals ik haar na het zien van al dat moois (manmanman) vanmiddag heb gedoopt. Ik zou natuurlijk kunnen beginnen met haar eens grondig te wassen
Joachiem (en eventuele andere organisatoren): Bedankt voor de organisatie!
Was een leuke middag, mooi weer (dakje open) en lekker bijgebabbeld. Leuk om mee te toeren in zo'n enorme stoet van SAABjes
Bovendien weer iets in naar uit te kijken om te verbeteren aan mijn Barreltje, zoals ik haar na het zien van al dat moois (manmanman) vanmiddag heb gedoopt. Ik zou natuurlijk kunnen beginnen met haar eens grondig te wassen
Joachiem (en eventuele andere organisatoren): Bedankt voor de organisatie!
-
4001242
- Geregistreerd lid
Joachiem hartelijk bedankt voor deze informele Saabmeeting
Leuke mensen,leuke Saabs lekkere koffie en leuk gekletst.
Beslist voor herhaling vatbaar.
Toertje door de Twentse dreven mag dan wel wat langer duren.
Groetjes uit Lochem van de Saabsenioren.
Leuke mensen,leuke Saabs lekkere koffie en leuk gekletst.
Beslist voor herhaling vatbaar.
Toertje door de Twentse dreven mag dan wel wat langer duren.
Groetjes uit Lochem van de Saabsenioren.