Begrijpelijk.ervani schreef:Als er voldoende belangstelling is binnen de Saab-community maak ik zeker, dat is in iedergeval de bedoeling, een nieuwe toertocht. Ik ga echter geen nieuwe toertocht maken als er slechts een handjevol Saab-rijders mee gaat doen.
Volvo-Saab meeting 9 maart 2008
-
Henk-Jan
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
ik wil me er eigenlijk niet tegenaan bemoeien, maar misschien gewoon een koffieklets/terras/parkeerplaats meeting zonder een puzzelrit? (dat dede we "vroeger" nog wel.. gewoon ergens verzamelen en ouwehoeren.. niet dat ingewikkelde... )
niet iedereen heeft zin of de tijd vanwege familie verplichtingen om de hele dag in touw te zijn....
niet iedereen heeft zin of de tijd vanwege familie verplichtingen om de hele dag in touw te zijn....
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
Op verzoek is er het een en ander veranderd aan de plannen. Mede om de lijst met potentiele deelnemers te vergroten maar vooral ook vanwege 'hoe meer zielen hoe meer vreugde' zijn vanaf heden ook andere Saab-modellen dan de 9000 welkom op deze meeting.
Meer details volgen spoedig, maar aanmelden kan alvast middels een email bericht (check website )http://www.saab9k.nl
Meer details volgen spoedig, maar aanmelden kan alvast middels een email bericht (check website )http://www.saab9k.nl
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ok leuk om te weten. Misschien kom ik wel even langs. Er komen nog wat foto's aan trouwens, maar er staat nu iig al een mooi overzicht.ervani schreef:Op verzoek is er het een en ander veranderd aan de plannen. Mede om de lijst met potentiele deelnemers te vergroten maar vooral ook vanwege 'hoe meer zielen hoe meer vreugde' zijn vanaf heden ook andere Saab-modellen dan de 9000 welkom op deze meeting.
groeten,
Lennard
-
sidneypolak
- Donateur (2x)

Leuke filmpjes......hoor ik nou The Ramones?? En waarom is dat niet toevallig?ervani schreef:De dag kan verdeeld worden in twee delen: 1. de toertocht en 2. de aansluitende meeting. Je kan natuurlijk altijd alleen naar de meeting komen.
De website is trouwens aangepast dus er zijn onderandere nieuwe foto's te zien die Sapphire tijdens de Saab/Volvo fotoshoot heeft gemaakt,
-
ervani
- Geregistreerd lid
Volvo = Goed, Volvo = troep
laten we alle discussies eens een keer over boord gooien. Ik heb vanavond de toertocht voor de eerste keer gereden en ik durf te stellen dat het een mooie en intressante rit gaat worden. Daarnaast weet ik zeker dat ook een ontmoeting met Volvo-bezitters jullie zeker niet tegen zal vallen.
Kortom wat mij betreft een laatste poging om nog meer Saab-bezitters over de streep te trekken om deel te nemen aan deze meeting.
Gooi al die vooroordelen over mensen die geen Saab rijden over boord en heb een leuke zondag.
Nogmaals vandaag de toerrit voor de eerste keer gereden nadat ik alles met behulp van Google Earth heb voorbereid.... en ik ben tevreden. Dus stap op zondag ochtend zeven maart in die ronkende Saab en rij naar Naarden Vesting zodat je op zondag avond zeven maart enthousiast op dit forum kan vermelden dat je een leuke dag achter de rug hebt.
Eric
laten we alle discussies eens een keer over boord gooien. Ik heb vanavond de toertocht voor de eerste keer gereden en ik durf te stellen dat het een mooie en intressante rit gaat worden. Daarnaast weet ik zeker dat ook een ontmoeting met Volvo-bezitters jullie zeker niet tegen zal vallen.
Kortom wat mij betreft een laatste poging om nog meer Saab-bezitters over de streep te trekken om deel te nemen aan deze meeting.
Gooi al die vooroordelen over mensen die geen Saab rijden over boord en heb een leuke zondag.
Nogmaals vandaag de toerrit voor de eerste keer gereden nadat ik alles met behulp van Google Earth heb voorbereid.... en ik ben tevreden. Dus stap op zondag ochtend zeven maart in die ronkende Saab en rij naar Naarden Vesting zodat je op zondag avond zeven maart enthousiast op dit forum kan vermelden dat je een leuke dag achter de rug hebt.
Eric
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
ervani
- Geregistreerd lid
-
AlvarJens
- Geregistreerd lid
Tough crowd, Ervani. Ik vind het een gaaf idee, die Zweedse meet! Jammer dat er door sommigen zo negatief op gereageerd wordt.
Volvo's en Saabs gaan in thuisland Zweden toch ook praktisch hand in hand? Ik begrijp je inspiratie voor deze mix heel goed en kan Volvo's (sommige modellen welliswaar, maar daar ben ik Saabmens voor
) erg waarderen.
Ik voel mij met mijn classic 900 niet direct geroepen mij bij jullie "grotere klasse" auto's te voegen, maar ik zou toch niet kunnen dat weekend.
Ik wens je hetzelfde mooie weer toe als wij in Hulst gehad hebben
Volvo's en Saabs gaan in thuisland Zweden toch ook praktisch hand in hand? Ik begrijp je inspiratie voor deze mix heel goed en kan Volvo's (sommige modellen welliswaar, maar daar ben ik Saabmens voor
Ik voel mij met mijn classic 900 niet direct geroepen mij bij jullie "grotere klasse" auto's te voegen, maar ik zou toch niet kunnen dat weekend.
Ik wens je hetzelfde mooie weer toe als wij in Hulst gehad hebben
-
brinky
- Donateur