Het verzonnen land, 29 maart. Update: gewijzigde bestemming!
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Dan hebben wij dus per ongeluk de oorspronkelijke route gereden.jelger schreef:de communicatie tussen organisator en routeplanner was niet geheel duidelijk blijkbaar, waardoor incomplete kaartensets zorgden voor ene letterlijke invulling van "het verzonnen land"![]()
Ik zie dat men eea gelukkig erg sportief heeft opgepakt (ongemerkt) en dat niet de organisatoren collectief zijn gevild op de visserskaai. Kon helaas slechts kort langskomen, maar heb nog wel even van het frietkot gebruik gemaakt (wat er gisterend dus echt niet stond, vandaar de voedselwaarschuwing). Ook was ineens nu WEL de Hubertustunnel open, ondanks de aankondiging dat ie dicht zou zijn (en gisteren OOK dicht was), wat dus heeft geleid tot het gegeven dat mensen de tunnel in zijn gereden (origineel wel de bedoeling) en zo de gisteren bedachte alternatieve route hebben gemist.
Nou ja, veel te leren nog.
-
thomkins
- Geregistreerd lid
deze zeer vriendelijke meneer
Robert Jansen, inderdaad dat was ik dus. Als je gaat slopen wil je dan aan me denken ivm randjes???? klasse!!
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
thomkins
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
savaan76
- Geregistreerd lid
Dit is volgens mij de volgorde van de namen bij de foto's van Menno bij de startRutger schreef:Wie heeft zin om de foto's te captionen met wat namen? Ben wel benieuwd wie wie nou is!
[01] Team Brinky
[02] Team Savaan76 (Savaan is degene die zich wel aan de afspraak gehouden heeft een gekke bek te trekken)
[03] Team Te-Jo
[04] Team Robbert
[05] Team Reub
[06] Team Nacra93 en Jwaterink
[07] Team Robert en Wyb
[08] Team pa en ma Jansen
[09] Team Henk-Jan
[10] Team Eddie
[11] Team B.J.B.Jr
[12] Team Artemis
[13] Team Luk
[14] Team Marieke