Saabmeet op vliegveld Arnemuiden woensdag 27 sept 2023
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Zet mij er onder voorbehoud ook maar bij. Lijkt me bijzonder leuk, maar even kijken of het inpasbaar is. Werkdag, dus eerder weg vanuit Tilburg [wel thuiswerken, dat scheelt] en laat weer terug [ook voordeel met thuiswerken] en hopen op droog weer, de SAAB hier houdt niet van nat weer [slecht voor mijn hart ook...] maar het is ook goed eens weg te zijn met dat thuiswerken en zeker met een SAAB 
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Ligt dat op de 'Goesroute' Arneghulst schreef: ↑do 31 mar, 2022 10:55Staan leuke dingen tussen. Kunnen ze wat leuks doen met een menuutje als we met een flinke groep komen? Dat maakt het misschien voor meer mensen aantrekkelijker om ook wat te eten.Ik zit overigens in de buurt, dus wil best meedenken. Rij wel regelmatig langs het vliegveld, maar het is al weer jaren geleden dat ik daar ook stopte.
![]()
-
DV 9-3
- Donateur

Hoe meer aanmeldingen ik zie, hoe meer ik ga zorgen er te kunnen zijn!.
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Zeker David, stukje rijden vanuit hier [altijd feest met de SAAB] maar ik zie al leuke namen en hoe meer, hoe leuker 
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Als je onderlangs het Veerse Meer bent gereden, dan ben je er zeker langsgekomen.Arthurj schreef: Ligt dat op de 'Goesroute' Arne
-
N2024
- Geregistreerd lid
Leuk! Ik hoop tot ziens!jelger schreef: ↑do 31 mar, 2022 18:52Ik ben dan net terug uit buitenland, zul je nog wel wat van zien denk ik, dus ik kijk even hoe de pet er bij staat. Maar de aanmoediging neem ik mee, ook wat het acculader betreft.![]()
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Ik ben er definitief bij. Heb vrij genomen!
-
N2024
- Geregistreerd lid
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Ik kwijl nu al...DV 9-3 schreef: ↑di 29 mar, 2022 19:53Ik dènk de MCY Viggen..
-
ROSIER
- Donateur (2x)

Ik ga het ook proberen, bij deze aangemeld!
-
Sonab
- Donateur (4x)

-
ghulst
- Geregistreerd lid
Het lijkt erop dat hij nu stevig in mijn agenda staat. 
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Hé, da's de mijne. (Die scarabeegroene 9000 (HR-RX-50), nou ja, dat WAS de mijne).Sonab schreef: ↑di 12 apr, 2022 11:27Dat gaat een leuke line up worden!
Hier wat plaatjes van een vorige keer....
![]()
En dat zijn ook MIJN foto's. Maar goed, dat zie ik door de vingers