UPDATE: Meeting Zuid-Limburg 07-05-2016
-
Voilà
- Geregistreerd lid
Re: Meeting Zuid-Limburg (10-04-2016)
Ik kom graag even buurten, koffie drinken, vlaatje knagen en Saabjes aanschouwen van 11h-12h. Helaas doe ik niet mee met de rit ivm verplichtingen elders.
Voor de gelegenheid zal ik de 9-5NG meenemen.
-
HighwayJetDNA
- Donateur

Ik zet je erbij!Voilà schreef:Ik kom graag even buurten, koffie drinken, vlaatje knagen en Saabjes aanschouwen van 11h-12h. Helaas doe ik niet mee met de rit ivm verplichtingen elders.
-
niclinssen
- Geregistreerd lid
Ik ben er op 10 april, bij goed weer met 99 pick-up en anders met 9-3 Estate
Nico Linssen , 2 personen
-
HighwayJetDNA
- Donateur

Mooi dit! Ik zet je erbij.niclinssen schreef:Ik ben er op 10 april, bij goed weer met 99 pick-up en anders met 9-3 Estate
-
JTB81
- Geregistreerd lid
Ik kom definitief met mijn pa, met zijn 9-3 viggen cabrio en mijn aero. Waarschijnlijk rijden we de rit wel in 1 auto.
-
evo
- Donateur (2x)

Leuk Initiatief! Beetje uit de buurt voor mij, alhoewel als ik er een familie bezoek aan koppel, ik wel vlakbij ben
Ik moet nog even kijken, rit wordt 'em niet, maar wellicht wel de koffie en een stukje vlaai...
Ik moet nog even kijken, rit wordt 'em niet, maar wellicht wel de koffie en een stukje vlaai...
-
JTB81
- Geregistreerd lid
Zou leuk zijn als je ook komt, misschien kunnen we mijn pa dan een stage 1 aanpraten. Die viggen is na een nieuwe turbo en blokrevisie weer zo fris als een hoentje.
-
HighwayJetDNA
- Donateur

DIT is een mooie opmerking! SuperJTB81 schreef:Ik kom definitief met mijn pa, met zijn 9-3 viggen cabrio en mijn aero. Waarschijnlijk rijden we de rit wel in 1 auto.
-
HighwayJetDNA
- Donateur

Evo, het zou toch mooi zijn als je zou kunnen komen. Maak er een weekendje van? Zaterdag naar de familie, zondag lol met de SAABevo schreef:Leuk Initiatief! Beetje uit de buurt voor mij, alhoewel als ik er een familie bezoek aan koppel, ik wel vlakbij ben![]()
-
evo
- Donateur (2x)

Ja, de wil is er. Maar moet ook nog ergens de tijd zien te vinden...
@JTB81: Dat lijk me sowieso een goed plan
@JTB81: Dat lijk me sowieso een goed plan
-
robluijpers
- Geregistreerd lid
Word een dikke saab meet
Alleen hopen dat m'n aero op tijd klaar zal zijn
anders komen we met de 9-5 Aero
Gr Rob
Gr Rob
-
HighwayJetDNA
- Donateur

Moet ze toch wel lukken Rob, is nog 2 weken.robluijpers schreef:Word een dikke saab meetAlleen hopen dat m'n aero op tijd klaar zal zijn
Gr Rob
-
robluijpers
- Geregistreerd lid
Ja dat klopt. Maar de halve auto ligt uit elkaar. En staat momenteel even aan de kant. Draagarmen achter moeten nog vervangen worden. Remmen rondom en de verlaging moet er nog onder. En ik heb weinig tijd. Maaarrrr. We gaan hier ons hest doen om de Dane klaar te hebben want we missen haar hier. Niet dat het een schande is om met de 9-5 te rijden maar tochHighwayJetDNA schreef:Moet ze toch wel lukken Rob, is nog 2 weken.robluijpers schreef:Word een dikke saab meetAlleen hopen dat m'n aero op tijd klaar zal zijn
Gr Rob
Gr rob
-
HighwayJetDNA
- Donateur

Pfoef, dat is inderdaad een hele verbouwing. Mijne heeft afgelopen week een grote beurt en APK gehad. Ik ben weer tevreden, alleen nog even een rammel achter verhelpen, volgens de garage is het de handremkabel die tegen het hitteschild komt. Gelukkkig hoor je het niet met de ramen dicht.robluijpers schreef:Ja dat klopt. Maar de halve auto ligt uit elkaar. En staat momenteel even aan de kant. Draagarmen achter moeten nog vervangen worden. Remmen rondom en de verlaging moet er nog onder. En ik heb weinig tijd. Maaarrrr. We gaan hier ons hest doen om de Dane klaar te hebben want we missen haar hier. Niet dat het een schande is om met de 9-5 te rijden maar tochHighwayJetDNA schreef:Moet ze toch wel lukken Rob, is nog 2 weken.robluijpers schreef:Word een dikke saab meetAlleen hopen dat m'n aero op tijd klaar zal zijn
Gr Rob![]()
Gr rob
Ik ga vanmiddag de route even rijden met de vriendin, even zien hoe alles is, of het te ver is en waar eventueel in te korten.
-
HighwayJetDNA
- Donateur

Ik ben gisteren de route gaan rijden en moet zeggen dat op het beginstuk na me alles reuze meeviel!
Daarom heb ik er nog 10 minuten tijd vanaf gesnoept en helaas doen we niet de vergane glorie van Chaudfontaine aan, maar pakken we de grotere weg van Soumagne naar Trooz. Dit scheelt tijd, gezeur en kleine plaatsjes. Verder waren de wegen voor Belgische begrippen echt super.
Tijd is prima te doen in 3,5 uur (zonder stops). Ik heb er alleen 3 uur over gedaan met een plasstop op Spa-Francorchamps en een omweggetje in het begin, maar dat is nu opgelost.
Google speelde wel nog parten, al is het Offline gebied wel echt een aanrader, je kunt zien waar je zit en hoe je moet rijden. Ik ga deze week nog een routeboek schrijven en dan komt alles goed.
Daarom heb ik er nog 10 minuten tijd vanaf gesnoept en helaas doen we niet de vergane glorie van Chaudfontaine aan, maar pakken we de grotere weg van Soumagne naar Trooz. Dit scheelt tijd, gezeur en kleine plaatsjes. Verder waren de wegen voor Belgische begrippen echt super.
Google speelde wel nog parten, al is het Offline gebied wel echt een aanrader, je kunt zien waar je zit en hoe je moet rijden. Ik ga deze week nog een routeboek schrijven en dan komt alles goed.