UPDATE: Meeting Zuid-Limburg 07-05-2016

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Voilà
Geregistreerd lid

Re: Meeting Zuid-Limburg (10-04-2016)

Bericht door Voilà » wo 16 mar, 2016 0:11

Ik kom graag even buurten, koffie drinken, vlaatje knagen en Saabjes aanschouwen van 11h-12h. Helaas doe ik niet mee met de rit ivm verplichtingen elders.
Voor de gelegenheid zal ik de 9-5NG meenemen.

HighwayJetDNA
Donateur
Donateur

Bericht door HighwayJetDNA » wo 16 mar, 2016 12:39

Voilà schreef:Ik kom graag even buurten, koffie drinken, vlaatje knagen en Saabjes aanschouwen van 11h-12h. Helaas doe ik niet mee met de rit ivm verplichtingen elders.
Voor de gelegenheid zal ik de 9-5NG meenemen.
Ik zet je erbij!

niclinssen
Geregistreerd lid

Bericht door niclinssen » wo 16 mar, 2016 18:41

Ik ben er op 10 april, bij goed weer met 99 pick-up en anders met 9-3 Estate
Nico Linssen , 2 personen

HighwayJetDNA
Donateur
Donateur

Bericht door HighwayJetDNA » do 17 mar, 2016 10:25

niclinssen schreef:Ik ben er op 10 april, bij goed weer met 99 pick-up en anders met 9-3 Estate
Nico Linssen , 2 personen
Mooi dit! Ik zet je erbij.

JTB81
Geregistreerd lid

Bericht door JTB81 » do 17 mar, 2016 21:22

Ik kom definitief met mijn pa, met zijn 9-3 viggen cabrio en mijn aero. Waarschijnlijk rijden we de rit wel in 1 auto.

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » vr 18 mar, 2016 10:36

Leuk Initiatief! Beetje uit de buurt voor mij, alhoewel als ik er een familie bezoek aan koppel, ik wel vlakbij ben :D

Ik moet nog even kijken, rit wordt 'em niet, maar wellicht wel de koffie en een stukje vlaai...

JTB81
Geregistreerd lid

Bericht door JTB81 » vr 18 mar, 2016 10:42

Zou leuk zijn als je ook komt, misschien kunnen we mijn pa dan een stage 1 aanpraten. Die viggen is na een nieuwe turbo en blokrevisie weer zo fris als een hoentje.

HighwayJetDNA
Donateur
Donateur

Bericht door HighwayJetDNA » vr 18 mar, 2016 11:05

JTB81 schreef:Ik kom definitief met mijn pa, met zijn 9-3 viggen cabrio en mijn aero. Waarschijnlijk rijden we de rit wel in 1 auto.
DIT is een mooie opmerking! Super :O:

HighwayJetDNA
Donateur
Donateur

Bericht door HighwayJetDNA » vr 18 mar, 2016 11:05

evo schreef:Leuk Initiatief! Beetje uit de buurt voor mij, alhoewel als ik er een familie bezoek aan koppel, ik wel vlakbij ben :D

Ik moet nog even kijken, rit wordt 'em niet, maar wellicht wel de koffie en een stukje vlaai...
Evo, het zou toch mooi zijn als je zou kunnen komen. Maak er een weekendje van? Zaterdag naar de familie, zondag lol met de SAAB :lol:

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » za 19 mar, 2016 10:37

Ja, de wil is er. Maar moet ook nog ergens de tijd zien te vinden...

@JTB81: Dat lijk me sowieso een goed plan :O:

robluijpers
Geregistreerd lid

Bericht door robluijpers » za 19 mar, 2016 13:02

Word een dikke saab meet :lol: Alleen hopen dat m'n aero op tijd klaar zal zijn :shock: anders komen we met de 9-5 Aero

Gr Rob

HighwayJetDNA
Donateur
Donateur

Bericht door HighwayJetDNA » za 19 mar, 2016 16:30

robluijpers schreef:Word een dikke saab meet :lol: Alleen hopen dat m'n aero op tijd klaar zal zijn :shock: anders komen we met de 9-5 Aero

Gr Rob
Moet ze toch wel lukken Rob, is nog 2 weken. :lol:

robluijpers
Geregistreerd lid

Bericht door robluijpers » zo 20 mar, 2016 12:27

HighwayJetDNA schreef:
robluijpers schreef:Word een dikke saab meet :lol: Alleen hopen dat m'n aero op tijd klaar zal zijn :shock: anders komen we met de 9-5 Aero

Gr Rob
Ja dat klopt. Maar de halve auto ligt uit elkaar. En staat momenteel even aan de kant. Draagarmen achter moeten nog vervangen worden. Remmen rondom en de verlaging moet er nog onder. En ik heb weinig tijd. Maaarrrr. We gaan hier ons hest doen om de Dane klaar te hebben want we missen haar hier. Niet dat het een schande is om met de 9-5 te rijden maar toch :lol:

Gr rob

HighwayJetDNA
Donateur
Donateur

Bericht door HighwayJetDNA » zo 20 mar, 2016 14:09

robluijpers schreef:
HighwayJetDNA schreef:

Gr Rob
Ja dat klopt. Maar de halve auto ligt uit elkaar. En staat momenteel even aan de kant. Draagarmen achter moeten nog vervangen worden. Remmen rondom en de verlaging moet er nog onder. En ik heb weinig tijd. Maaarrrr. We gaan hier ons hest doen om de Dane klaar te hebben want we missen haar hier. Niet dat het een schande is om met de 9-5 te rijden maar toch :lol:

Gr rob
Pfoef, dat is inderdaad een hele verbouwing. Mijne heeft afgelopen week een grote beurt en APK gehad. Ik ben weer tevreden, alleen nog even een rammel achter verhelpen, volgens de garage is het de handremkabel die tegen het hitteschild komt. Gelukkkig hoor je het niet met de ramen dicht. :twisted:

Ik ga vanmiddag de route even rijden met de vriendin, even zien hoe alles is, of het te ver is en waar eventueel in te korten.

HighwayJetDNA
Donateur
Donateur

Bericht door HighwayJetDNA » ma 21 mar, 2016 9:46

Ik ben gisteren de route gaan rijden en moet zeggen dat op het beginstuk na me alles reuze meeviel! :D

Daarom heb ik er nog 10 minuten tijd vanaf gesnoept en helaas doen we niet de vergane glorie van Chaudfontaine aan, maar pakken we de grotere weg van Soumagne naar Trooz. Dit scheelt tijd, gezeur en kleine plaatsjes. Verder waren de wegen voor Belgische begrippen echt super. :lol: Tijd is prima te doen in 3,5 uur (zonder stops). Ik heb er alleen 3 uur over gedaan met een plasstop op Spa-Francorchamps en een omweggetje in het begin, maar dat is nu opgelost.

Google speelde wel nog parten, al is het Offline gebied wel echt een aanrader, je kunt zien waar je zit en hoe je moet rijden. Ik ga deze week nog een routeboek schrijven en dan komt alles goed. :O:

Plaats reactie