taxatie meet! 26-10-2013 (taxatie's vol!)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
KeesB
Geregistreerd lid

Re: taxatie meet! 26-10-2013

Bericht door KeesB » do 03 okt, 2013 22:04

Voor de gezelligheid.

Groet,

Kees

U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door U-Poll » vr 04 okt, 2013 12:42

[om eens constructief te zijn]

De taxateur wil graag, van de auto’s die op 26/10 getaxeerd gaan worden, een duidelijk lijstje waarop alle meuk staat die er op is gezet en/of is veranderd. Proactief als dat ik ben, heb ik voor mijn auto geprobeerd zo’n lijstje te maken. Wie-weet kunnen de anderen dit ook voor hun auto doen? Je hoeft het niet te posten in dit topic, maar wel zaterdag 26/10 meenemen.

Mijn lijstje als suggestie/voorbeeld:
Afbeelding

Brinta
Geregistreerd lid

Bericht door Brinta » za 05 okt, 2013 1:03

ik zou ook graag willen komen met mijn 900 ng!

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » zo 06 okt, 2013 16:16

Als er nog plek is, kom ik ook graag inclusief taxatie.

JWF_Peters
Geregistreerd lid

Bericht door JWF_Peters » ma 07 okt, 2013 8:35

Ik kom even kijken als dat in het rooster van mijn vrouw uit komt!

Pascallekes
Geregistreerd lid

Bericht door Pascallekes » ma 07 okt, 2013 18:17

Ik woon net al niels ook om de hoek.. zelfde dorp ;) zelfs.. kom als ik niet naar scandinavia hoef graag even langs voor een meet and greet met de saabforummers.. en kijken of ik lings en rechts nog enkele tips kan vangen ..
Groetjes pascal

remels75
Geregistreerd lid

Bericht door remels75 » wo 16 okt, 2013 19:47

Max,

Ik ga het die zaterdag niet redden, en m'n verzekering hecht geen waarde aan een taxatie. Dus met excuus, maar ik ga afhaken.

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » wo 16 okt, 2013 20:40

...totdat iemand anders tegen jouw auto parkeert of erger.

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » wo 16 okt, 2013 21:43

Ik kom gewoon voor de gezelligheid langs, of het daar gezelliger door word weet ik niet. :-P+ :-P+ :-P+
Maar ik kom toch.

Psychotic
Geregistreerd lid

Re: taxatie meet! 26-10-2013 (taxatie's vol!)

Bericht door Psychotic » zo 20 okt, 2013 17:22

Hé interessant, zou voor mijn auto ook een hele goeie zijn Ik zie dat remmels75 heeft afgezegd, kan ik zijn plaats eventueel innemen?

Ik zat alleen even op de site van Steijn te kijken, wat is nu het voordeel wat wij met z'n allen krijgen want de reguliere prijs is ook al 95,- als ik op zijn site kijk... :-S+

Tijden zijn nog niet bekend gemaakt, wanneer wel?

christaero
Donateur
Donateur

Bericht door christaero » ma 21 okt, 2013 19:57

Max, is er al iets bekend over de indeling en tijden van taxatie?

maxmink93
Geregistreerd lid

taxatie meet! 26-10-2013 (taxatie's vol!)

Bericht door maxmink93 » ma 21 okt, 2013 20:58

Hoe kan ik me voorbereiden op de taxatie?
Het beste is om je auto even lekker te verwennen voor je de taxatie aan gaat. Er worden foto's gemaakt en toegevoegd aan het rapport. Vuil bedekt nu eenmaal de staat van de auto. Geen tijd om te poetsen? Dan volstaat een goede wasbeurt ook wel. Maar onthoud wel hoe secuurder hoe beter.

Maak een lijst met al de modificatie's die je hebt gedaan en wat dit heeft gekost. Beste is om bonnetjes en factuurtjes van deze spullen mee te nemen. Ook de gewonen onderhouds factuurtjes mee nemen. Verder neem je alles mee wat je maar kunt bedenken wat eventueel waarde verhogend zou kunnen zijn. Maak eventueel kopietjes van die spullen zodat je die mee zou kunnen geven.

Wat moet ik aan papier werk mee nemen?

kopie Kenteken deel 1 & 2.
kopie APK formulier.
(je kunt eventueel bij ons een kopietje maken)

Wat heb ik van jullie nog nodig?

Ik wil graag dit lijstje van jullie via PB ontvangen:

Forum naam:
Naam:
type Saab (bijv 9-5 aero):
Motor:
Bouwjaar:

Planning is als volgt:

1: christaero 10:15
2: Pablo 11:00
3: Vlammetje 11:45
4: U-poll 12:30
5: Turbobakk 13:15
6:Tubefreak 14:00
7: Spatje 14:45
8: ------15:30
9: ------16:15
10: Zermatt 17:00

Ben AUB optijd. We regelen koffie en wat te eten. Er zal vast wel voldoende gezelligheid zijn dus kom eerder en blijf hangen :-P+.

Ik hoop iedereen zo voldoende info te hebben gegeven, als er vragen zijn ik hoor het wel :-P+.
Psychotic schreef:Hé interessant, zou voor mijn auto ook een hele goeie zijn Ik zie dat remmels75 heeft afgezegd, kan ik zijn plaats eventueel innemen?

Ik zat alleen even op de site van Steijn te kijken, wat is nu het voordeel wat wij met z'n allen krijgen want de reguliere prijs is ook al 95,- als ik op zijn site kijk... :-S+

Tijden zijn nog niet bekend gemaakt, wanneer wel?
Helaas, ik had al eerder een wachtende via PB, die heeft dus de plek van remmels75 opgevuld.

De prijs is normaal gesproken 100,- op een andere locatie dan bij hun. Omdat we het een meeting is is de meeting locatie dus "bij ons thuis" hebben we een voordeel van 5,- per taxatie. Echter moeten ook sommige voor de meeting een stukje rijden en zal dat dus per saldo niet veel uit maken...

Het voordeel wat de forumers dus hebben is een lekker bakje koffie en wat slap gezever. En ik vind 95,- echt niet teveel (zeker nu het bij mezelf dubbel en dwars terug betaald is).

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » ma 21 okt, 2013 21:25

maxmink93 schreef: Helaas, ik had al eerder een wachtende via PB, die heeft dus de plek van remmels75 opgevuld.

De prijs is normaal gesproken 100,- op een andere locatie dan bij hun. Omdat we het een meeting is is de meeting locatie dus "bij ons thuis" hebben we een voordeel van 5,- per taxatie. Echter moeten ook sommige voor de meeting een stukje rijden en zal dat dus per saldo niet veel uit maken...

Het voordeel wat de forumers dus hebben is een lekker bakje koffie en wat slap gezever. En ik vind 95,- echt niet teveel (zeker nu het bij mezelf dubbel en dwars terug betaald is).
Ok, logisch.

Ik zie het nu qua prijs. Hij zit vrij dicht bij mij in de buurt dus per saldo ben ik goedkoper uit op eigen gelegenheid. Ga alleen de meet zelf missen dan, volgende keer dan maar :roll:

Veel plezier en suc6 zaterdag!

Psy

U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door U-Poll » ma 21 okt, 2013 22:13

Ja joehoe! En ik dan? Ik waa nota bene een van de eerste die zich had aangemeld. Max, me graag inpassen.

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » ma 21 okt, 2013 22:14

Wederom top geregeld!

Zie overigens datik twee keer mag, eentje voor en eentje nadat jij erin hebt gereden? Als het kan is die van 14u het fijnst.

;-|+ daarnet heeft een onverlaat een poging gedaan om de voorbumper eraf te rijden. Iets met achteruit uit je oprit rijden, niet kijken naar geparkeerde auto's, wel gassen. Met een beetje geluk is het alleen een kapotte kentekenplaat+houder. Met pech is het bumper repareren en spuiten.... ;-|+ daglicht zal het duidelijk maken.

Plaats reactie