Meet & Greet inclusief dynotest @ Tovami - 25 april!
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Re: Meet & Greet inclusief dynotest @ Tovami - 25 april!
Wat een gezellig geweld allemaal! Ben er zelf niet op geweest maar gaaf om te zien wat er uit die tweepuntnulletjes geperst wordt. Heb ze lang niet allemaal gezien maar er schijnen nog filmpjes te komen. Veel mooie Saabjes en relaxed volk, was even geleden voor mij.
Idd een eindje rijden maar op de terugweg ook nog flink gelachen. max achter die porsche aan en nutteloze maar amusante pulls van de rest van de gang.
Thx all
Idd een eindje rijden maar op de terugweg ook nog flink gelachen. max achter die porsche aan en nutteloze maar amusante pulls van de rest van de gang.
Thx all
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Sfeer impressie:

-
Tubefreak
- Donateur

Mooie foto's!
Hier de run van de dag.
Hier de run van de dag.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Dat was een gezellig dagje bandjestrappen in Goes!
Ook weer de nummertjes wat opgehoogd naar een lekkere 216wpk en 338wnm!
(Metingen vanaf 2:30)
Ook weer de nummertjes wat opgehoogd naar een lekkere 216wpk en 338wnm!
(Metingen vanaf 2:30)
-
Geronimo1
- Donateur (2x)

2e run na AlexTubefreak schreef:De eerste auto is al van de band af.
Spanband geknapt. Zo te zien alleen slijtage aan banden rubber.
Band krijg ik vergoed van Tovani, gewoon netjes en dus tof! Auto miste, op een haar een stalen I/H profiel bij het weg slaan! 9000 verder OK!
En voorvelgen 17 inch ivm Big brakes R336 WP performance. Achter standaard velgen plus remmen. Wordt verbeterd...
Statestieken.
294Hp op de vooras, +/- 340Hp op de krukas
Nm 408. van 3600rpm tot 6300rpm,
Kan beter volgens kenners zit meer potentie in moet 500Nm kunnen draaien! Maar versnelling zat.....
Heb me reuze vermaakt, lache jih
Had Aero R en Sebusta wel willen zien eigenlijk want was in Zandvoort voor het laatst voor mij...een Saabforum Meeting
-
Injectie
- Moderator
Hmm De 9000 waar ik mijn eerste rondjes nordschleife in heb gemaakt als bijrijder van MarkA. HEb je hem al lang Geronimo?
-
Geronimo1
- Donateur (2x)

Hoi Injectie,
Ben er twee maanden mee bezig geweest! Van de week definitief in mijn bezit.
Eigenaar is niet Mark...was dit een manager van Saab Nederland.
Vorige eigenaar is nooit op Sf. geweest en wil anoniem blijven. Voor J&D ga ik eea uitleggen ivm nazorg en me bekent maken als de nieuwe eigenaar.
Vorige eigenaar heeft mij het basis sleutelen bijgebracht..verschillende zaken aangepakt laatste tijd.
Ben er twee maanden mee bezig geweest! Van de week definitief in mijn bezit.
Eigenaar is niet Mark...was dit een manager van Saab Nederland.
Vorige eigenaar is nooit op Sf. geweest en wil anoniem blijven. Voor J&D ga ik eea uitleggen ivm nazorg en me bekent maken als de nieuwe eigenaar.
Vorige eigenaar heeft mij het basis sleutelen bijgebracht..verschillende zaken aangepakt laatste tijd.
-
AlexJ
- Donateur

Was zeker leuk om zo veel forummers en mooie Saabs te zien! Ik kan maar niet ophouden over de 9-5 van tubefreak! Geweldige wagen om te zien en die scores zijn bizar voor stock motor/turbo. Alleen dekas, wat randzaken als IC, en mooie glimmers, ecutje erin en 300/510, WoW!!
Ik scoorde iets minder dan verwacht maar vind het mooi dat ik qua pk's op 3, en koppel op 1 stond!
Ik scoorde iets minder dan verwacht maar vind het mooi dat ik qua pk's op 3, en koppel op 1 stond!
-
Geronimo1
- Donateur (2x)

Inderdaad, hele mooie bolide van Tubefreak!
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Eens, Tubefreak's 9-5, dat monster van Krizzie en Alex' 900 waren voor mij persoonlijk de favorieten. Van Max had ik al foto's gezien maar in het eggie is het nog indrukwekkender onder het rokje. En een schitterend uitzicht op de terugweg ook met oa. 2x 9k aero.
Geronimo ik vond het jammer dat je al weg was, volgende keer weer...
Geronimo ik vond het jammer dat je al weg was, volgende keer weer...
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Ik heb me vandaag weer erg vermaakt. Weer een ervaring rijker, ook veel geleerd.
Helaas dat de laptop me in de steek had gelaten voor de 2e pull, waardoor ik niet nog een mooie run had kunnen maken.. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Al met al zeker tevreden en ook mijn verwachting waar gemaakt : +/- 400wiel pk's.
Helaas dat de laptop me in de steek had gelaten voor de 2e pull, waardoor ik niet nog een mooie run had kunnen maken.. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Al met al zeker tevreden en ook mijn verwachting waar gemaakt : +/- 400wiel pk's.
-
evo
- Donateur (2x)

Was zeker een leuke dag. Wat mij betreft; zeer geslaagt deze meet.
Fantastische combo, al die SAAB-jes met ernaast een gevarieerd gezelschap van mooie tweewielers. En natuurlijk lauter vrolijke mensen!
Volgende keer ook maar eens mijn caab meenemen... en dan neem ik ook een frisse batterij mee, Max
Fantastische combo, al die SAAB-jes met ernaast een gevarieerd gezelschap van mooie tweewielers. En natuurlijk lauter vrolijke mensen!
Volgende keer ook maar eens mijn caab meenemen... en dan neem ik ook een frisse batterij mee, Max
-
Nairua
- Donateur

Ook nog even mijn ding delen.

-
Tubefreak
- Donateur

Even kijken of ik wegkom met een cross post. Heb een plaatje gemaakt van de resultaten.

-
Vyv
- Moderator + Donateur

Hier ook nog een filmpje van mijn 2e run aan het eind van de dag:

Met 15% verlies gerekend zou het 212pk/346Nm aan de kruk moeten zijn

Met 15% verlies gerekend zou het 212pk/346Nm aan de kruk moeten zijn