Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Bericht
door Turbobakk » do 01 aug, 2013 8:45
turbopilot schreef:Turbobakk schreef:Helemaal goed!

Je hebt dus wat gemist.
Yep, maar ja op zaterdag en hier is de grote verbouwing, dus dat ging niet, de 11e ga ik eens een kijkje nemen, is natuurlijk wel wat anders.
maar hoe ging het met de classis, kon die het allemaal goed aan en bijbenen of kon hij het op zijn sloffen bijhouden

Zie mijn laatste bericht op pagina 10.
De reacties van de andere deelnemers lezend, had ik toch minder problemen met de remmen. Zal waarschijnlijk komen door het geringere gewicht van de Classic.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Bericht
door turbopilot » do 01 aug, 2013 12:21

die had ik ff gemist, toch leuk om te lezen dat de "oudjes" het goed doen

-
AeroR
- Geregistreerd lid
Bericht
door AeroR » do 01 aug, 2013 16:40
Daar was niets van te zien of merken dat het een oudje is. Respect!
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Bericht
door turbopilot » do 01 aug, 2013 18:34
AeroR schreef:Respect!
Yep, Ik rij zelf alleen maar in van die "oudjes" vandaar
maar een beetje vol over Zandvoort betekend toch wel eerst 9000 Remerij erop
btw gave remschijven

-
Krizzie
- Donateur (3x)

Bericht
door Krizzie » vr 02 aug, 2013 8:47
Standaard klauwen met goede blokken, schijven en staal omvlochten leidingen zullen het ook prima doen hoor.
Maar als je dat toch allemaal gaat vervangen dan is het een kleine moeite om meteen de 9000 klauwen er op te zetten natuurlijk.
Vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn, had graag willen sparren met de 900 van Turbobakk.

-
turbopilot
- Donateur (7x)

Bericht
door turbopilot » vr 02 aug, 2013 16:31
ik niet, als ik zijn upgrades nog eens na lees, had ik het ergens moeten compenseren
(met uiteindelijk de grindbak denk ik)
kom je toch de 11e, we zijn met meer saabjes en het is op zondag
viewtopic.php?f=20&t=132634&p=1435953&h ... t#p1435953" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Geronimo1
- Donateur (2x)

Bericht
door Geronimo1 » wo 14 aug, 2013 2:03
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » wo 14 aug, 2013 2:48
Gaaf filmpje maar het lijkt niet echt hard te gaan... Mochten jullie voluit of reed er de hele tijd zo'n slome pace car vooraan die niet harder dan 120 ging?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Bericht
door Vyv » wo 14 aug, 2013 8:20
Enige die hoorbaar was van de SAABjes is de classic

-
AeroR
- Geregistreerd lid
Bericht
door AeroR » wo 14 aug, 2013 9:10
In den beginne waren we inderdaad in colone rustig de baan aan het verkennen en reed Blindstra in de voorste Saab welke steeds wisselde zodat iedereen de punten kwa remmen, insturen, apex en gas erop kon leren kennen. Toen we in colone reden was het ook niet toegestaan om in te halen, dat was later pas en toen reden we ook niet meer met zijn allen bij mekaar.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » wo 14 aug, 2013 11:21
Het was dus meer 'rijden op Zandvoort' dan 'racen op Zandvoort' begrijp ik. Op zich een leuke ervaring maar ik heb nog niet echt de drang om een volgende keer ook mee te doen... Wel leuk al die Saabjes op het circuit. Misschien had ik toch even moeten gaan kijken...
-
millerman
- Donateur (3x)

Bericht
door millerman » wo 14 aug, 2013 11:47
Dat staat ook in de titel. Maar het was eerst instructie tot 11 uur. Daarna tot 1 uur vrij rijden, dus toen mochten we racen zo hard als we zelf wilden. Aangezien het regende, hebben ze het wat verlengd zodat we alsnog 2 uur mochten racen. Als je alleen had willen racen, had je ook alleen in de middag kunnen komen. Dan had je geen instructie gehad en alleen vrij rijden.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Bericht
door turbopilot » wo 14 aug, 2013 13:22
Sapp. neem van mij maar aan dat het best hard gaat als je achter het stuur zit, zeker als je nog nooit op Zandvoort hebt gereden.
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Bericht
door maikel2.0t » wo 14 aug, 2013 19:28
super gaaf filmpje waneer is de volgende? kan ik de mijne ook eens uitlaten:)
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Bericht
door Krizzie » wo 14 aug, 2013 20:22
Wat hangt (of wat niet?

) er voor een uitlaat onder die 9-3 Caab? Die maakt een hardere brul dan de classic van Turbobakk in het filmpje.