27-06-2010 Ringtrip
-
inactief
- Geregistreerd lid
Re: 27-06-2010 Ringtrip
Ik ga ook de baan niet op met de cabrio, lekker chillen en naar anderen kijken met meer lef is het thema!
-
millerman
- Donateur (3x)

Ik ben me er eens in aan het verdiepen en er staat wel interessante materie online, bijvoorbeeld: http://www.ring-world.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
In theorie dus gewoon een snelweg met tol, dus gedekt door verzekeraars. Maar die sluiten wel weer uit dat je niet mag deelnemen aan races. Echter als je in je eentje die baan op gaat, neem je niet deel aan een snelheidswedstrijd. Dan krijg je weer het gedoe van gepaste snelheid en bewust risico nemen.
In theorie dus gewoon een snelweg met tol, dus gedekt door verzekeraars. Maar die sluiten wel weer uit dat je niet mag deelnemen aan races. Echter als je in je eentje die baan op gaat, neem je niet deel aan een snelheidswedstrijd. Dan krijg je weer het gedoe van gepaste snelheid en bewust risico nemen.
Ring-world.nl schreef:Velen denken dat je op de Ring niet verzekerd bent maar dat is dus niet zo. Omdat het openbare weg is, is je normale verzekering van toepassing. Hou er echter wel rekening mee dat je verzekeringsmaatschappij heel lastig kan doen. Uitkeren moeten ze, maar er is een gerede kans dat ze je daarna uit de verzekering gooien. Het feit dat je verzekerd bent is echter zeker geen vrijbrief om dan maar als een gek over die baan te gaan!
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Ik moet mij helaas afzeggen. Zaterdag al naar Tilburg toe (en dus vrij geregeld van werk) en zondag ook nog vrij moeten nemen (dubbel betaald.
) vind ik een beetje zonde van de centen (die ik goed kan gebruiken op het moment.
)
-
AlexJ
- Donateur

Ondanks dat dit al een hele tijd op mijn verlanglijstje staat, stel ik het uit tot een volgende keer. Momenteel moet er nog teveel aan mijn Saab gebeuren.
Als er over een maandje of 4 nog een keer zo'n uitstapje op het programma staat ben ik er zeker bij, en ga ik hoogstwaarschijnlijk ook een rondje op de ring rijden
Als er over een maandje of 4 nog een keer zo'n uitstapje op het programma staat ben ik er zeker bij, en ga ik hoogstwaarschijnlijk ook een rondje op de ring rijden
-
Injectie
- Moderator
Hmm Ringtrip Temting very tempting.
Maarre ik ben bang voor reprimandes na de vorige keer. Ik ga het is even voorzichtig thuis overleggen.
Voor de mensen die het niet weten de zoekfunctie is uw vriend. Ik vertel het verhaal niet.
Maarre ik ben bang voor reprimandes na de vorige keer. Ik ga het is even voorzichtig thuis overleggen.
Voor de mensen die het niet weten de zoekfunctie is uw vriend. Ik vertel het verhaal niet.
-
Orion
- Geregistreerd lid
Damn, wat zou ik graag meekomen! Maar dan is het net Graspop... en ik zit daar het hele weekend.
maar toch een beetje 
-
carlsson
- Geregistreerd lid
@G-ice,
Hoe verloopt de route globaal vanaf Eindhoven, gaan jullie via Venlo of Aken naar Duitsland
Hoe verloopt de route globaal vanaf Eindhoven, gaan jullie via Venlo of Aken naar Duitsland
-
inactief
- Geregistreerd lid
Uuuh... geen enkel idee, Maarten voorop want die weet de weg (hoop ik)?! 
-
millerman
- Donateur (3x)

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Helaas, er zijn andere dingen tussen gekomen. Ik kan er niet bij zijn (neej, niet mijn oma's verjaardag, die vond het prima, dan kom ik maar een dagje later).
Have fun.
Have fun.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
@Millerman,
Bedankt, de route via de A67 verloopt ook grotendeels via Duitsland,dat scheelt snelheidsbonnen, die paar extra liters zijn dan zo terug verdiend
Bedankt, de route via de A67 verloopt ook grotendeels via Duitsland,dat scheelt snelheidsbonnen, die paar extra liters zijn dan zo terug verdiend
-
evo
- Donateur (2x)

...Maar pas wel op, op die A67...
Ik zit nu naar een mooi "bewijs" te kijken waar precies op staat hoe laat ik daar net "ietsjes" te hard reed...
't was een zaterdagochtend met niemand in zicht... laten we zeggen dat ik alvast een aanloop aan 't nemen was...
Veel plezier heren!
Edit: Oeps doe ik 't weer... Mogelijk aanwezige dames natuurlijk ook veel plezier toegewenst...
Ik zit nu naar een mooi "bewijs" te kijken waar precies op staat hoe laat ik daar net "ietsjes" te hard reed...
't was een zaterdagochtend met niemand in zicht... laten we zeggen dat ik alvast een aanloop aan 't nemen was...
Veel plezier heren!
Edit: Oeps doe ik 't weer... Mogelijk aanwezige dames natuurlijk ook veel plezier toegewenst...
-
Bubba
- Geregistreerd lid
Sh*t, waarom nou uitgerekend dàt weekend.... Ik moet Tilburg al laten vallen, en nu dit ultieme tripje ook al... Maar op m'n eigen birthdayparty mag ik echt niet wegblijven... Zeker dit bijzondere jaar niet
. Maar goed, ik weet vanaf de 26e in ieder geval waar ik de mosterd moet halen
!
Volgende keer ga ik zeker mee de baan op; eindelijk eens een keer kijken of ik nóg verder uit de teller kan
Veel plezier allemaal! And keep it safe...
Volgende keer ga ik zeker mee de baan op; eindelijk eens een keer kijken of ik nóg verder uit de teller kan
Veel plezier allemaal! And keep it safe...
-
Dessel
- Geregistreerd lid
Zou ook heel graag meekomen, alleen vrees ik ervoor dat de 9-5 en piloot dan niet 100 % in orde zijn... (tot donderdag examens, voorwiellager moet nog aankomen en geplaatst worden, zaterdagavond tappen tot +- 6 uur 's ochtends).
Maar als het allemaal in orde komt zal ik er in de namiddag zeker zijn om een paar rondjes te
Maar als het allemaal in orde komt zal ik er in de namiddag zeker zijn om een paar rondjes te