Netwerk meeting
-
ervani
- Geregistreerd lid
Re: Netwerk meeting
Ik bezoek het forum wat minder frequent, ik zie dat zich mondjesmaat wat mensen aanmelden. Zullen we de grens op tien zetten voor een eerste meeting?
-
Frans47
- Donateur (3x)

Leuk idee. Heb al minstens een potentieel zakelijk contact tussen de aanmelders gespot. Doe graag mee.
Importeer duurzame projectvloerbedekkingen. http://www.swedesign.nl
Importeer duurzame projectvloerbedekkingen. http://www.swedesign.nl
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Zijn zelfstandigen in bijberoep professionelen of hobbyklussers ?ervani schreef:Let wel het gaat dus om professionals dus het heeft geen zin om deel te nemen als je als voor je hobby wat schildert o.i.d.
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Ik heb me gisteren ingeschreven bij de KvK als handelsonderneming in automaterialen (performance gebeuren) dus ik zie hier steeds meer potentieel in.
-
nove mille
- Geregistreerd lid
... maar worden principieel niet uit dit clubje geweerd. Okee, goed om weten.melle z schreef:Dat ligt er waarschijnlijk aan hoe serieus je jezelf neemt.
-
turboflix
- Donateur

en ikke ook!
vanuit 3 vestigingen bieden wij advies en korting op iedere mogelijke media-uiting/drukwerk.
http://www.mkbmedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (wij sponsorden ook wat drukwerk tijdens Saab-convoy...)
ik hoor graag wat/wanneer!
grtz,
turboflix
• 1 aanspreekpunt voor iedere media-uiting en productie (huisstijl/brochures/folders/posters/websites etc.)
grtz,
turboflix
• 1 aanspreekpunt voor iedere media-uiting en productie (huisstijl/brochures/folders/posters/websites etc.)
Uit ervaring,
Een meeting als deze kan meer zijn dan alleen het verwerven van meer opdrachten.
Met name op gebied van werk-ethos, je zelf in de markt zetten, netwerken en de psychologische aspekten van het zelfstandig zijn,
ben ik vaak actief als een soort coach bij mijn startende ZZP collega's.
Voor advies op zakelijk, financieel en internet-site gebied vind ik zelf veel ondersteuning uit mijn netwerk.
Mogen deze aspecten van het zaken-doen ook besproken worden of houden we het alleen zakelijk?
Een meeting als deze kan meer zijn dan alleen het verwerven van meer opdrachten.
Met name op gebied van werk-ethos, je zelf in de markt zetten, netwerken en de psychologische aspekten van het zelfstandig zijn,
ben ik vaak actief als een soort coach bij mijn startende ZZP collega's.
Voor advies op zakelijk, financieel en internet-site gebied vind ik zelf veel ondersteuning uit mijn netwerk.
Mogen deze aspecten van het zaken-doen ook besproken worden of houden we het alleen zakelijk?
-
Roger
- Geregistreerd lid
[]
Ik sluit me hierbij aan. Een Netwerkmeeting is niet, in eerste instantie, bedoeld om orders te scoren maar om contacten te verbreden en verdiepen. E.e.a. met de bedoeling elkaars ervaringen te delen hiervan te leren en je netwerk te vergroten/verbeteren. Daar moeten dan op den duur meer en betere opdrachten uit komen. Het is niet echt boeiend om zoiets te organiseren voor mensen die komen met de bedoeling de meegberachte orderblok even vol te schrijven. Hoewel deze wel moeten komen natuurlijk, dan kan ik nog wat (netwerk en sales) training/coaching orders scoren
Ik sluit me hierbij aan. Een Netwerkmeeting is niet, in eerste instantie, bedoeld om orders te scoren maar om contacten te verbreden en verdiepen. E.e.a. met de bedoeling elkaars ervaringen te delen hiervan te leren en je netwerk te vergroten/verbeteren. Daar moeten dan op den duur meer en betere opdrachten uit komen. Het is niet echt boeiend om zoiets te organiseren voor mensen die komen met de bedoeling de meegberachte orderblok even vol te schrijven. Hoewel deze wel moeten komen natuurlijk, dan kan ik nog wat (netwerk en sales) training/coaching orders scoren
-
xar
- Geregistreerd lid
als er een netwerk avond komt, wil ik ook zeker niet gemist worden 
Azarja van Heerde, freelance cameraman
Azarja van Heerde, freelance cameraman
-
Stumpie
- Geregistreerd lid
Dit lijkt mij ook een goed idee. Weet niet hoe actueel het nog is?
Wij leveren met 2DECIDE B.V. on-line oplossingen voor Managementinformatie, Data Warehousing, rapportage en analyse, compleet met beheer en helpdesk.
(Zo, en da's meteen de laatste keer dat ik reclame maak op het forum.)
Stumpie
Wij leveren met 2DECIDE B.V. on-line oplossingen voor Managementinformatie, Data Warehousing, rapportage en analyse, compleet met beheer en helpdesk.
(Zo, en da's meteen de laatste keer dat ik reclame maak op het forum.)
Stumpie
-
Lalleman93
- Geregistreerd lid
Inderdaad....komt dit van de grond??? Zeer leuk initiatief!
Solidion ICT-Solutions
Sinds de oprichting in 1999 is Solidion ICT-Solutions uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende ICT-adviesbureaus op het gebied van (productie)logistieke processen. Bovendien staan bij Solidion ICT-Solutions niet de producten centraal maar de meerwaarde voor onze klanten! Onze bestaande relaties beschikken hiermee over een team met zeer bekwame en gekwalificeerde professionals, welke geen uitdaging uit de weg gaan.
Ik hoor graag wanneer en waar we gaan netwerken
Solidion ICT-Solutions
Sinds de oprichting in 1999 is Solidion ICT-Solutions uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende ICT-adviesbureaus op het gebied van (productie)logistieke processen. Bovendien staan bij Solidion ICT-Solutions niet de producten centraal maar de meerwaarde voor onze klanten! Onze bestaande relaties beschikken hiermee over een team met zeer bekwame en gekwalificeerde professionals, welke geen uitdaging uit de weg gaan.
Ik hoor graag wanneer en waar we gaan netwerken
-
nics
- Geregistreerd lid
Tja, als mijn collega zich aanmeldt, kan ik niet achterblijven 
Manusjes van alles, hou technology in de lucht, internationaal georiënteerde ICT'er met een hoop ervaring. Logistics, automotive, SAAS, luchtvaart, ontwikkeling van "software".
Werk sinds kort samen met en in http://www.2Decide.info" onclick="window.open(this.href);return false;.
Motto van het bedrijf is wel grappig, "begin een bedrijf, koop een oude zweed"
Nic
Manusjes van alles, hou technology in de lucht, internationaal georiënteerde ICT'er met een hoop ervaring. Logistics, automotive, SAAS, luchtvaart, ontwikkeling van "software".
Werk sinds kort samen met en in http://www.2Decide.info" onclick="window.open(this.href);return false;.
Motto van het bedrijf is wel grappig, "begin een bedrijf, koop een oude zweed"
Nic
-
Lalleman93
- Geregistreerd lid
Misschien kunnen we wat combineren?
viewtopic.php?f=52&t=82289" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=52&t=82289" onclick="window.open(this.href);return false;