Netwerk meeting

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
ervani
Geregistreerd lid

Re: Netwerk meeting

Bericht door ervani » di 20 apr, 2010 0:21

Ik bezoek het forum wat minder frequent, ik zie dat zich mondjesmaat wat mensen aanmelden. Zullen we de grens op tien zetten voor een eerste meeting?

Artemis
Geregistreerd lid

Bericht door Artemis » di 20 apr, 2010 8:44

zal wat reclame maken

Frans47
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Frans47 » di 20 apr, 2010 15:51

Leuk idee. Heb al minstens een potentieel zakelijk contact tussen de aanmelders gespot. Doe graag mee.
Importeer duurzame projectvloerbedekkingen. http://www.swedesign.nl

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » di 20 apr, 2010 23:32

ervani schreef:Let wel het gaat dus om professionals dus het heeft geen zin om deel te nemen als je als voor je hobby wat schildert o.i.d.
Zijn zelfstandigen in bijberoep professionelen of hobbyklussers ?

Edwin mtb
Geregistreerd lid

Bericht door Edwin mtb » wo 21 apr, 2010 11:58

Ik heb me gisteren ingeschreven bij de KvK als handelsonderneming in automaterialen (performance gebeuren) dus ik zie hier steeds meer potentieel in.

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » wo 21 apr, 2010 19:35

melle z schreef:Dat ligt er waarschijnlijk aan hoe serieus je jezelf neemt. :wink:
... maar worden principieel niet uit dit clubje geweerd. Okee, goed om weten.

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » wo 21 apr, 2010 20:12

en ikke ook!

vanuit 3 vestigingen bieden wij advies en korting op iedere mogelijke media-uiting/drukwerk.
http://www.mkbmedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (wij sponsorden ook wat drukwerk tijdens Saab-convoy...)

ik hoor graag wat/wanneer!

grtz,
turboflix
• 1 aanspreekpunt voor iedere media-uiting en productie (huisstijl/brochures/folders/posters/websites etc.)

Artemis
Geregistreerd lid

Bericht door Artemis » do 22 apr, 2010 10:56

Uit ervaring,

Een meeting als deze kan meer zijn dan alleen het verwerven van meer opdrachten.

Met name op gebied van werk-ethos, je zelf in de markt zetten, netwerken en de psychologische aspekten van het zelfstandig zijn,
ben ik vaak actief als een soort coach bij mijn startende ZZP collega's.

Voor advies op zakelijk, financieel en internet-site gebied vind ik zelf veel ondersteuning uit mijn netwerk.

Mogen deze aspecten van het zaken-doen ook besproken worden of houden we het alleen zakelijk?

Roger
Geregistreerd lid

Bericht door Roger » vr 23 apr, 2010 9:02

[]

Ik sluit me hierbij aan. Een Netwerkmeeting is niet, in eerste instantie, bedoeld om orders te scoren maar om contacten te verbreden en verdiepen. E.e.a. met de bedoeling elkaars ervaringen te delen hiervan te leren en je netwerk te vergroten/verbeteren. Daar moeten dan op den duur meer en betere opdrachten uit komen. Het is niet echt boeiend om zoiets te organiseren voor mensen die komen met de bedoeling de meegberachte orderblok even vol te schrijven. Hoewel deze wel moeten komen natuurlijk, dan kan ik nog wat (netwerk en sales) training/coaching orders scoren :wink:

xar
Geregistreerd lid

Bericht door xar » ma 26 apr, 2010 21:59

als er een netwerk avond komt, wil ik ook zeker niet gemist worden :)

Azarja van Heerde, freelance cameraman

Stumpie
Geregistreerd lid

Bericht door Stumpie » do 03 jun, 2010 9:08

Dit lijkt mij ook een goed idee. Weet niet hoe actueel het nog is?

Wij leveren met 2DECIDE B.V. on-line oplossingen voor Managementinformatie, Data Warehousing, rapportage en analyse, compleet met beheer en helpdesk.

(Zo, en da's meteen de laatste keer dat ik reclame maak op het forum.)

Stumpie

Lalleman93
Geregistreerd lid

Bericht door Lalleman93 » vr 04 jun, 2010 13:51

Inderdaad....komt dit van de grond??? Zeer leuk initiatief!

Solidion ICT-Solutions

Sinds de oprichting in 1999 is Solidion ICT-Solutions uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende ICT-adviesbureaus op het gebied van (productie)logistieke processen. Bovendien staan bij Solidion ICT-Solutions niet de producten centraal maar de meerwaarde voor onze klanten! Onze bestaande relaties beschikken hiermee over een team met zeer bekwame en gekwalificeerde professionals, welke geen uitdaging uit de weg gaan.

Ik hoor graag wanneer en waar we gaan netwerken :wink:

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » vr 09 jul, 2010 7:19

Tja, als mijn collega zich aanmeldt, kan ik niet achterblijven ;-)

Manusjes van alles, hou technology in de lucht, internationaal georiënteerde ICT'er met een hoop ervaring. Logistics, automotive, SAAS, luchtvaart, ontwikkeling van "software".
Werk sinds kort samen met en in http://www.2Decide.info" onclick="window.open(this.href);return false;.

Motto van het bedrijf is wel grappig, "begin een bedrijf, koop een oude zweed" ;-)

Nic

Lalleman93
Geregistreerd lid

Bericht door Lalleman93 » za 10 jul, 2010 17:19

Misschien kunnen we wat combineren?

viewtopic.php?f=52&t=82289" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie