Slechte nacht gehad met al dat onweer?72sonett3 schreef:Kan dit geneuzel naar de koffietafel...
Interesse peilen voor een Paintball-meeting
-
hannes85
- Geregistreerd lid
-
Highlander
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
Highlander
- Geregistreerd lid
Wie moi, nee hoor.brinky schreef:Ja, jij wilt gewoon mij voor de bolle harses schieten, he?
Maar ik vond dat 73sonnet3 wel een punt had/ heeft.
Gelul over dat iemand wel of niet zijn eigen klapperpistool mag meenemen, en dat dat dan invloed heeft op de locatie.
Ze hebben daar ook van die dingen, en in prijs zal dat niet de wereld van verschil zijn.
Het gaat er niet om wie de grootste, langste, dikste heeft maar dat we een hoop lol hebben met zijn allen.
gr,
Chris
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Dat is niet slechts één veld... dat geldt voor alle velden in Nederland (zeg maar... de wet). Sterker nog, je mag het niet eens in bezit hebben.Martijn.O schreef:[][]helaas toch echt zo.
Het type dat ik heb, is volgens justitie/politie/weet ik veel wat gezien als een replica
Daardoor wordt ie op sommige velden geweigerd.
Heb je een x7?
-
Henk-Jan
- Donateur

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als iemand een soort sniper-paintballgeweer heeft en iedereen het veld afjaagt.Highlander schreef:Het gaat er niet om wie de grootste, langste, dikste heeft maar dat we een hoop lol hebben met zijn allen.
Kunnen mensen wel even het lijstje bijhouden?
Henk-Jan
Martijn.O
Mangox (voorbehoud: wil alleen in team van martijn zitten)
Rooie Cabrio
hannes85
Highlander
Nacra93
Oosthoek
DDJ
Grippen
-
mangox
- Geregistreerd lid
-
brinky