Swedish Horsepower meeting 2009
-
eddracket
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Svarte Per
- Geregistreerd lid
-
viny
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
viny
- Geregistreerd lid
-
strider90
- Geregistreerd lid
-
L.I.Pataki
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
Helaas heb ik zelf geen mogelijkheid om een poll te starten dus ik doe het gewoon middels een vraag:
Het is de bedoeling om een gezamenlijke Saab en Volvo meeting te organiseren. Op dit moment loop ik een beetje vast op de keuze voor een locatie. Het liefst maak ik gebruik van een locatie die dezelfde mogelijkheden biedt als het Militaire Luchtvaart Museum. Ik denk echter dat het een beetje 'saai' begint te worden als wij voor deze meeting ook het MLM gaan gebruiken. Om de zoektocht naar een geschikte locatie makkelijker te maken heb ik een aantal vragen:
1. Is het voor jou van belang dat er op de locatie sub-activiteiten mogelijk zijn? Daarmee doel ik bijvoorbeeld op de mogelijkheden die het MLM te bieden heeft: museum, speeltuintje, restaurant etc.
2. Heb jij een voorstel voor een goede locatie?
3. Ben je geïnteresseerd in het rijden van een toerrit?
Het is de bedoeling om een gezamenlijke Saab en Volvo meeting te organiseren. Op dit moment loop ik een beetje vast op de keuze voor een locatie. Het liefst maak ik gebruik van een locatie die dezelfde mogelijkheden biedt als het Militaire Luchtvaart Museum. Ik denk echter dat het een beetje 'saai' begint te worden als wij voor deze meeting ook het MLM gaan gebruiken. Om de zoektocht naar een geschikte locatie makkelijker te maken heb ik een aantal vragen:
1. Is het voor jou van belang dat er op de locatie sub-activiteiten mogelijk zijn? Daarmee doel ik bijvoorbeeld op de mogelijkheden die het MLM te bieden heeft: museum, speeltuintje, restaurant etc.
2. Heb jij een voorstel voor een goede locatie?
3. Ben je geïnteresseerd in het rijden van een toerrit?
-
Coby01
- Geregistreerd lid
of:
viewtopic.php?t=48127&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ik weet niet hoe of met wie te regelen, maar wel een goede locatie, en tot 1 juni word het (geloof ik) niet gebruikt.
Mischien dat tenfour weet of het te regelen is...
viewtopic.php?t=48127&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ik weet niet hoe of met wie te regelen, maar wel een goede locatie, en tot 1 juni word het (geloof ik) niet gebruikt.
Mischien dat tenfour weet of het te regelen is...