Saab onderdelendag??Wanneer en Waar??

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » zo 23 sep, 2007 0:04

Zie ik het nu goed dat er op 22 september ( vandaag dus ) historie op Assen is????

is dat weer iets anders dan het FEHAC weekend, volgend weekend?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 23 sep, 2007 2:04

Manic schreef:
brinky schreef:De eerste en tweede kolom van de agenda op SaabClub.nl zijn verschoven van elkander. 6 en 7 oktober is niet de juiste datum, maar wel 20 oktober (een regeltje lager).
Waarschijnlijk was ik net aan het editen op het moment dat deze schermafdruk werd gemaakt, want hij staat toch echt goed. :wink:

De tweede onderdelendag vindt inderdaad, op 20 oktober, plaats bij Autobedrijf Wijlhuizen in Ooij, vlakbij Nijmegen. Nadere info is nog niet bekend, maar volgt hopelijk vandaag of morgen is me beloofd. SCN-leden krijgen dit zowieso 1 oktober in de nieuwsbrief. Verdere informatie zal bij het clubnieuws op de website vermeld worden zodra deze bekend is.

Mvg,

Dennis Stoelinga
Redactie Saab Club Nederland
Dennis, ik gebruik Mozilla Firefox en daarmee is er toch echt een rij weggevallen. Jij zult wel internet explorer gebruiken en die kan een ander resultaat geven. Da's nou net het lastige van HTML. De ene browser doet er net wat anders mee dan de andere.

strider90
Geregistreerd lid

Bericht door strider90 » zo 28 okt, 2007 13:11

watmoet ik me voorstellen bij een onderdelendag?? is het echt een beurs of meer een beetje kofferbak verkoop op een parkeerplaats?

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 28 okt, 2007 13:24

strider90 schreef:watmoet ik me voorstellen bij een onderdelendag?? is het echt een beurs of meer een beetje kofferbak verkoop op een parkeerplaats?
Jammer dat je voor dit jaar nu te laat bent, anders had je het kunnen zien in Ooij wat je er bij voor moet stellen. :wink:

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » zo 28 okt, 2007 14:35

strider90 schreef:watmoet ik me voorstellen bij een onderdelendag?? is het echt een beurs of meer een beetje kofferbak verkoop op een parkeerplaats?
Er staan verschillende kraampjes waar men onderdelen verkoopt. Die kraampjes moet je van te voren reserveren.
Verder zijn er altijd mensen die daar afspreken om onderdelen te ruilen/verkopen waardoor er kofferbakverkoop ontstaat.

Plaats reactie