SAAB 9-5 NG 5 Års jubileum: De FOTO's
-
Caramac
- Donateur (2x)

Re: SAAB 9-5 NG 5 Års jubileum
Zoals het er nu naar uitziet wordt dit een recordaantal 9-5NG's bij elkaar op één meeting ever (in NL) ... 
-
Caramac
- Donateur (2x)

YES! Leuk Sabba, maar het is wel zondag hee! 
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Leuk! Ik ga morgen een flink poetsen om al die vakantietroep er af (en er uit) te halen. Ik verheug me enorm op zondag!
-
sabba
- Geregistreerd lid
Thnx caramac.... Zou anders de drive by shooting meemaken zonder saabjesCaramac schreef:YES! Leuk Sabba, maar het is wel zondag hee!
-
Ewout
- Donateur (5x)

Ik kom morgen ook even kijken bij De Uitkijk en zal mijn non-9-5NG ergens in een hoekje parkeren
.
-
Caramac
- Donateur (2x)

Egnie! Een Saab hoeft nooit in een hoekje te staan.
Gaaf Falcon, het is immers in jouw habitat, leuk dat je erbij bent!
Gaaf Falcon, het is immers in jouw habitat, leuk dat je erbij bent!
-
N207
- Donateur

Twijfel nog steeds over de lunch (tenminste, over het al of niet deelnemen). Ook is nog onduidelijk of mijn zoon meekomt.
Wat wel zeker is, is dat ik de NG vanmiddag ga wassen.
Ik heb er zin in. Tot morgen.
Wat wel zeker is, is dat ik de NG vanmiddag ga wassen.
Ik heb er zin in. Tot morgen.
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
De mijne is al gewassen en ik lunch mee!
CU allemaal morgen!!!

CU allemaal morgen!!!

-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Was super!!!
Bedankt voor het initiatief en de organisatie, @Caramac!!!

Bedankt voor het initiatief en de organisatie, @Caramac!!!
-
Caramac
- Donateur (2x)

Fantastische opkomst; mooie SAABs (8x 9-5NG, 2x 9-5NG Estate, 1x 9-4X en een 9000 die tevreden toekeek naar 't nageslacht),
lekker weertje, leuke mensen(!) en een plezant ritje met een overheerlijke lunch ter afsluiting. Een paar pics ter illustratie:

Het was mij een waar genoegen!
lekker weertje, leuke mensen(!) en een plezant ritje met een overheerlijke lunch ter afsluiting. Een paar pics ter illustratie:

Het was mij een waar genoegen!
-
Ewout
- Donateur (5x)

Overveen was nog nooit zo mooiCaramac schreef:
Ik vond het - als ahum... buitenstaander - ook gezellig! Erg gaaf die 9-5NG's bij elkaar. Prachtig model is het. Die zwarte 9-5NG SC zie ik helemaal wel zitten...
Zagen jullie dat oude mannetje met die manke hond nog? Die kwam naar me toe en zei, wijzend naar mijn 9000: "Is dat het nieuwste model SAAB?". Ik zei: "Nee, de oudste van hier, de nieuwe staan daar op een rij". Dat verbaasde hem. Hij zei: "O, ik dacht dat dit de presentatie van een nieuw model was. Nou... ik vind deze een stuk mooier dan die andere". TRUE STORY!
-
Caramac
- Donateur (2x)

Re: SAAB 9-5 NG 5 Års jubileum: De FOTO's
Vermoedelijk dezelfde man die later door 2 lieden (in witte jassen) werd meegenomen in een busje
nadat ze het hondje aan de rechtmatige eigenaar hadden terug gegeven ...
nadat ze het hondje aan de rechtmatige eigenaar hadden terug gegeven ...
-
N207
- Donateur

Kan er een "like" knop op het forum worden ingebouwd?Falcon schreef: Zagen jullie dat oude mannetje met die manke hond nog? Die kwam naar me toe en zei, wijzend naar mijn 9000: "Is dat het nieuwste model SAAB?". Ik zei: "Nee, de oudste van hier, de nieuwe staan daar op een rij". Dat verbaasde hem. Hij zei: "O, ik dacht dat dit de presentatie van een nieuw model was. Nou... ik vind deze een stuk mooier dan die andere". TRUE STORY!