10 jaar Saabforum meeting.
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Re: 10 jaar Saabforum meeting?
Lijkt mij ook erg leuk dus zet me maar op de lijst. Volgens mij is Amersfoort trouwens het geografisch middelpunt van NL en gezien het feit dat het MLM daar redelijk om de hoek ligt is dat misschien wel de leukste locatie, al was het maar vanwege de link van Saab met vliegtuigen (en ook een beetje omdat ik vliegtuigen ook erg leuk vind,
)
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Leuk.. zonder tegen bericht... count me in!
-
nacra 93
- Donateur

Iets originelers heeft mijn voorkeur.jeroen701125 schreef: MLMnacra 93 schreef: alles is goed zolang het niet in de buurt van een museum is met vliegtuigjes.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
ik vind dat 'we' de link met vliegtuigen maar eens moeten loslaten. vanaf dag 1 heeft Saab Automobile AB weinig tot niks met Saab Aero AB te maken gehad, behalve dan dat de vliegtuigenboer de autofabriek heeft opgezet.
tegenwoordig zie ik weinig meer van 'het vliegtuig' Saab terug in 'de auto' Saab. behalve wellicht de groene verlichting en Night Panel.
of rijd ik de verkeerde Saab? (ik heb tenslotte 2 verbouwde Fiats Croma, he)
tegenwoordig zie ik weinig meer van 'het vliegtuig' Saab terug in 'de auto' Saab. behalve wellicht de groene verlichting en Night Panel.
of rijd ik de verkeerde Saab? (ik heb tenslotte 2 verbouwde Fiats Croma, he)
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Die verbouwde Fiat Croma's zijn anders wel de beste Saabs ooit... en daarbij de beste van het TIPO 4 project, met voorsprong (bedenk ook maar eens hoeveel van de andere 3 je nog ziet rijden... veel minder dan van de 9000 terwijl er aanvankelijk meer van verkocht zijn).
Voor het door elkaar gaat lopen lijkt het me handig om aanmeldingen apart te doen van het te vormen team. Nacra en ik willen dus wel (helpen) organiseren), met hulp van anderen. Of jeroen dit ook wil is niet helemaal duidelijk en volgens mij bedoelt Chilly-Pepper zich op te geven als gast.
Voor het door elkaar gaat lopen lijkt het me handig om aanmeldingen apart te doen van het te vormen team. Nacra en ik willen dus wel (helpen) organiseren), met hulp van anderen. Of jeroen dit ook wil is niet helemaal duidelijk en volgens mij bedoelt Chilly-Pepper zich op te geven als gast.
-
nacra 93
- Donateur

Laten we eerst maar eens gaan inventariseren hoe of wat voor we iets met aanmeldingen gaan doen.
-
berta
- Donateur (2x)

Tja en hoe kan het verkeren, toen ik 10-15 jaar geleden op 'n onderdelendag in Rheenen kwam met m'n 9000, werd ik minachtend bekeken alsof mijn Saab 9000 geen Saab was. En nu is het best Saab ever made. Mijn mening is, het is ook een geweldige wagen.
Maar oke dit topic is opgezet om te kijken of er is interesse om een 10 jarig jubileum op te zetten,en ik ben er voor in.
Maar oke dit topic is opgezet om te kijken of er is interesse om een 10 jarig jubileum op te zetten,en ik ben er voor in.
-
tecks
- Geregistreerd lid
Dat lijkt me wel interessant.
Graag weer wat leuke Saabs bij elkaar!
Disclaimer: Als we dan niet weer discussieren over wat wel en niet een "echte" Saab is, of wat de beste Saab ooit is. Iedereen rijdt toch in de beste Saab ooit! (Ok, behalve misschien de Saab 600 niet...).
Graag weer wat leuke Saabs bij elkaar!
Disclaimer: Als we dan niet weer discussieren over wat wel en niet een "echte" Saab is, of wat de beste Saab ooit is. Iedereen rijdt toch in de beste Saab ooit! (Ok, behalve misschien de Saab 600 niet...).
-
Robbert
- Donateur (6x)

Sapphire schreef:Voor het door elkaar gaat lopen lijkt het me handig om aanmeldingen apart te doen van het te vormen team. Nacra en ik willen dus wel (helpen) organiseren), met hulp van anderen. Of jeroen dit ook wil is niet helemaal duidelijk en volgens mij bedoelt Chilly-Pepper zich op te geven als gast.
Lennard: ik wil ook wel meehelpen in het organisatieteam. Zet mij maar op de lijst.
-
bob_z
- Geregistreerd lid
10 jaar Saabforum meeting?
Prachtig idee, I'm in!
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
-
ZSR
- Donateur (3x)

Lijkt me mooi, hou wat dagen leeg rondom de 8ste.
-
werli
- Donateur (2x)

heey
ik hoop dat nacra en Sapphire de handen in mekaar slaan en er iets mooi van maken
een tip voor de locatie ; de gm opel parking van antwerpen word niet meer gebruikt
mvg werner
ik hoop dat nacra en Sapphire de handen in mekaar slaan en er iets mooi van maken
een tip voor de locatie ; de gm opel parking van antwerpen word niet meer gebruikt
mvg werner
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
8-9-10 0f 11 is géén probleem.
De 12é wordt het hem niet.
Dus prik maar eens een datum, als het niet op de 12é is ben ik wel van de partij (hoop ik)
veel succes met organiseren !!!! (is niet altijd de makkelijkste en de mooiste klus).
P.S. nog wat uitgebroed mbt donatie's ?????
hoor of lees het wel, nogmaals véél succes.
groetjes; Jaap
De 12é wordt het hem niet.
Dus prik maar eens een datum, als het niet op de 12é is ben ik wel van de partij (hoop ik)
veel succes met organiseren !!!! (is niet altijd de makkelijkste en de mooiste klus).
P.S. nog wat uitgebroed mbt donatie's ?????
hoor of lees het wel, nogmaals véél succes.
groetjes; Jaap