10 jaar Saabforum meeting.

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gesloten
jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 10 jaar Saabforum meeting?

Bericht door jeroen701125 » do 27 dec, 2012 13:23

Lijkt mij ook erg leuk dus zet me maar op de lijst. Volgens mij is Amersfoort trouwens het geografisch middelpunt van NL en gezien het feit dat het MLM daar redelijk om de hoek ligt is dat misschien wel de leukste locatie, al was het maar vanwege de link van Saab met vliegtuigen (en ook een beetje omdat ik vliegtuigen ook erg leuk vind, :D )

Chilly-Pepper
Donateur
Donateur

Bericht door Chilly-Pepper » do 27 dec, 2012 13:32

Leuk.. zonder tegen bericht... count me in!

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 27 dec, 2012 13:47

jeroen701125 schreef: MLM
nacra 93 schreef: alles is goed zolang het niet in de buurt van een museum is met vliegtuigjes.
Iets originelers heeft mijn voorkeur.

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » do 27 dec, 2012 13:52

ik vind dat 'we' de link met vliegtuigen maar eens moeten loslaten. vanaf dag 1 heeft Saab Automobile AB weinig tot niks met Saab Aero AB te maken gehad, behalve dan dat de vliegtuigenboer de autofabriek heeft opgezet.

tegenwoordig zie ik weinig meer van 'het vliegtuig' Saab terug in 'de auto' Saab. behalve wellicht de groene verlichting en Night Panel.

of rijd ik de verkeerde Saab? (ik heb tenslotte 2 verbouwde Fiats Croma, he)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » do 27 dec, 2012 20:55

Die verbouwde Fiat Croma's zijn anders wel de beste Saabs ooit... en daarbij de beste van het TIPO 4 project, met voorsprong (bedenk ook maar eens hoeveel van de andere 3 je nog ziet rijden... veel minder dan van de 9000 terwijl er aanvankelijk meer van verkocht zijn).

Voor het door elkaar gaat lopen lijkt het me handig om aanmeldingen apart te doen van het te vormen team. Nacra en ik willen dus wel (helpen) organiseren), met hulp van anderen. Of jeroen dit ook wil is niet helemaal duidelijk en volgens mij bedoelt Chilly-Pepper zich op te geven als gast.

imker
Geregistreerd lid

Bericht door imker » do 27 dec, 2012 20:58

Ik kom ook. Prachtig idee.....

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 27 dec, 2012 21:29

Laten we eerst maar eens gaan inventariseren hoe of wat voor we iets met aanmeldingen gaan doen.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » do 27 dec, 2012 21:48

Lijkt mij een verstandig plan

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » do 27 dec, 2012 22:17

Tja en hoe kan het verkeren, toen ik 10-15 jaar geleden op 'n onderdelendag in Rheenen kwam met m'n 9000, werd ik minachtend bekeken alsof mijn Saab 9000 geen Saab was. En nu is het best Saab ever made. Mijn mening is, het is ook een geweldige wagen.
Maar oke dit topic is opgezet om te kijken of er is interesse om een 10 jarig jubileum op te zetten,en ik ben er voor in.

tecks
Geregistreerd lid

Bericht door tecks » do 27 dec, 2012 22:24

Dat lijkt me wel interessant.

Graag weer wat leuke Saabs bij elkaar!

Disclaimer: Als we dan niet weer discussieren over wat wel en niet een "echte" Saab is, of wat de beste Saab ooit is. Iedereen rijdt toch in de beste Saab ooit! (Ok, behalve misschien de Saab 600 niet...).

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » do 27 dec, 2012 22:30

Sapphire schreef:Voor het door elkaar gaat lopen lijkt het me handig om aanmeldingen apart te doen van het te vormen team. Nacra en ik willen dus wel (helpen) organiseren), met hulp van anderen. Of jeroen dit ook wil is niet helemaal duidelijk en volgens mij bedoelt Chilly-Pepper zich op te geven als gast.

Lennard: ik wil ook wel meehelpen in het organisatieteam. Zet mij maar op de lijst.

bob_z
Geregistreerd lid

10 jaar Saabforum meeting?

Bericht door bob_z » do 27 dec, 2012 22:35

Prachtig idee, I'm in!

Sent from my iPad using Tapatalk

ZSR
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door ZSR » do 27 dec, 2012 22:46

Lijkt me mooi, hou wat dagen leeg rondom de 8ste.

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » vr 28 dec, 2012 1:07

heey
ik hoop dat nacra en Sapphire de handen in mekaar slaan en er iets mooi van maken
een tip voor de locatie ; de gm opel parking van antwerpen word niet meer gebruikt :-P+
mvg werner

jaap noord
Geregistreerd lid

Bericht door jaap noord » vr 28 dec, 2012 1:22

8-9-10 0f 11 is géén probleem.
De 12é wordt het hem niet.
Dus prik maar eens een datum, als het niet op de 12é is ben ik wel van de partij (hoop ik) :-P+

veel succes met organiseren !!!! (is niet altijd de makkelijkste en de mooiste klus).

P.S. nog wat uitgebroed mbt donatie's ?????

hoor of lees het wel, nogmaals véél succes.

groetjes; Jaap

Gesloten