Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Poetsclinic 20 april, vol
-
DylanJJ
- Donateur

Re: Poetsclinic 20 april, vol
Veel plezier heren ! Maak wat leuke foto's voor mij 
-
Xantoz
- Geregistreerd lid
@peeke: ja ik had nog wat vragen over het reinigen/onderhouden van de leren bekleding.
@john: Bij mij is de estate "vol". Wel met ets minder poetsspullen overigens.
Snaaierij voor bij de koffie staat klaar in de keuken.. Tot morgen allen.
@john: Bij mij is de estate "vol". Wel met ets minder poetsspullen overigens.
Snaaierij voor bij de koffie staat klaar in de keuken.. Tot morgen allen.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
foto's worden gemaakt, is het niet door mij, dan wel door anderen (als ze tussen het poetsen en koffie drinken gelegenheid hebben
)
-
DylanJJ
- Donateur

Als ik zo lees verwacht ik dat jullie meer aan de roze koeken gaan zitten dan aan de auto'sJungleman schreef:foto's worden gemaakt, is het niet door mij, dan wel door anderen (als ze tussen het poetsen en koffie drinken gelegenheid hebben)
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Poetsclinic 20 april, vol
Ik neem mijn camera wel mee. Vrouwlief is een taart aan het maken voor morgen.
Gaat er nog iemand uit de regio Rijnmond?
Nieuwe wieltjes zijn er al Xantoz

-
johnb52
- Donateur (7x)

Kan iemand nog even naar de koppeling kijken wat daar mee is?
Anders kom k met de 9-3

Anders kom k met de 9-3
-
JWF_Peters
- Geregistreerd lid
Evoman schreef:Ik neem mijn camera wel mee. Vrouwlief is een taart aan het maken voor morgen.
Pff mooi die bbs......
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Wacht maar tot ze grijs met veel metallic zijn
mijn huidige kleur maar dan met een tintje bling.
-
Olle 2.1
- Donateur (8x)

Lekker bezig jongens!
Ik gooi morgen wat pilsjes achterin voor na de noeste arbeid. Verder pak ik alleen mijn goede humeur in, want alles wat ik aan poetsmatriaal heb ligt al ter plaatse
@Ray68: excuus, ik had een andere Ray in de verzendlijst opgenomen. Ik heb je net het bericht met de adresgegevens doorgestuurd per PB.
Ik gooi morgen wat pilsjes achterin voor na de noeste arbeid. Verder pak ik alleen mijn goede humeur in, want alles wat ik aan poetsmatriaal heb ligt al ter plaatse
@Ray68: excuus, ik had een andere Ray in de verzendlijst opgenomen. Ik heb je net het bericht met de adresgegevens doorgestuurd per PB.
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Je hebt net je auto volgeladen. The lady in Red bedoel ik.johnb52 schreef:Kan iemand nog even naar de koppeling kijken wat daar mee is?
Anders kom k met de 9-3![]()
-
Descendent
- Donateur (2x)

Kan iemand mij ff pm en over waar hoe laat enzo? Denk dat ik toch ff langs kom waaien morgen.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
ik heb vanmiddag begrepen van Koos dat er in principe niet gesleuteld gaat worden, ivm het poets-gebeuren, dat is al drukte genoeg. wat doet je koppeling wel/niet?johnb52 schreef:Kan iemand nog even naar de koppeling kijken wat daar mee is?
-
johnb52
- Donateur (7x)

Jungleman schreef:ik heb vanmiddag begrepen van Koos dat er in principe niet gesleuteld gaat worden, ivm het poets-gebeuren, dat is al drukte genoeg. wat doet je koppeling wel/niet?johnb52 schreef:Kan iemand nog even naar de koppeling kijken wat daar mee is?
Plakken, zodat het net lijkt alsof ik niet normaal weg kan rijden...
Heb t vrijdag en vandaag een keer gehad, wel met koude motor en bak, niet ver gereden, van Middelburg naar arnemuiden en terug.
Zal nog even vloeistoffen peilen voordat k weg ga, zoals gebruikelijk.
Heeft iemand nog 75w90?
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
in Leusden staat nog wat remvloeistof, gebruikt tijdens de vervanging van de koppelingsmaster van mijn 9000CC. wellicht kan je dat gebruiken?
-
Olle 2.1
- Donateur (8x)

Zie PBDescendent schreef:Kan iemand mij ff pm en over waar hoe laat enzo? Denk dat ik toch ff langs kom waaien morgen.