Saab 9000 'Delft' Meeting, foto's op de laatste pagina's!
-
verde900
- Donateur

-
Sergej
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Sebastien
- Geregistreerd lid
Arghh wat ben ik toch een slechte padvinder! Ik dacht, ik kan het wel vinden, ik weet precies waar het is... Helaas was het de burger king die ik wist te vinden en niet de La Place
Dom dom, volgende keer beter op de route beschrijving kijken.. Hoop dat het wel gezellig was en dat er niet teveel regen is gevallen!
Dom dom, volgende keer beter op de route beschrijving kijken.. Hoop dat het wel gezellig was en dat er niet teveel regen is gevallen!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Jammer dat je het niet hebt kunnen vinden Sebastien!Sebastien schreef:Arghh wat ben ik toch een slechte padvinder! Ik dacht, ik kan het wel vinden, ik weet precies waar het is... Helaas was het de burger king die ik wist te vinden en niet de La Place![]()
Ik vond het erg geslaagd, het was gezellig, leuke gesprekken gehad, jammer dat het weer ronduit k*t was
Foto's komen eraan!
-
arthurs
- Geregistreerd lid
Geslaagde meeting!
Hey Luitjes,
Net terug van de Delft meeting en naar mijn mening was die wel geslaagd
Weer wat wijzier geworden! Alleen jammer van al het vocht dat van boven op ons neder kwam vallen, maarja, je kan niet alles hebben en het is per slot van rekening winter...
Toch vraag ik mij af wat die politie wagen nu precies kwam doen
Tot de volgende keer!
Cheers,
Arthur
Net terug van de Delft meeting en naar mijn mening was die wel geslaagd
Toch vraag ik mij af wat die politie wagen nu precies kwam doen
Tot de volgende keer!
Cheers,
Arthur
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Re: Geslaagde meeting!
De politieauto's heeft onze kentekens staan checkenarthurs schreef:Hey Luitjes,
Toch vraag ik mij af wat die politie wagen nu precies kwam doen![]()
Tot de volgende keer!
Cheers,
Arthur
Ben benieuwd of wij nu een boete krijgen voor de verlopen APK...
-
arthurs
- Geregistreerd lid
Ja, dat is inderdaad zo'n beetje alles wat ze hadden kunnen doen.
Ik geloof dat je 2 maanden na het verlopen van je APK door mag rijden, daarna wordt het lastig. Hoeveel de boete die daarop staat bedraagt weet ik niet. Maar ik hoop dat ze een beetje een goede dag achter de rug hadden.... zou kunnen schelen.
Succes!
Arthur
Ik geloof dat je 2 maanden na het verlopen van je APK door mag rijden, daarna wordt het lastig. Hoeveel de boete die daarop staat bedraagt weet ik niet. Maar ik hoop dat ze een beetje een goede dag achter de rug hadden.... zou kunnen schelen.
Succes!
Arthur
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
Re: Geslaagde meeting!
Die krijg je dus zowiezo binnenkort dan wel in de bus. Daar komt tegenwoordig geen mens meer aan te pas... Kost je pa dus 75 eurootjessjoerdk schreef: Ben benieuwd of wij nu een boete krijgen voor de verlopen APK...