hammetjes 25 februari 2016

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: hammetjes 25 februari 2016

Bericht door Sabriolet » vr 26 feb, 2016 22:10

werli schreef:
de evaluatie : ieder was netjes op tijd en met natuurlijk enige uitzonderingen :) hebben julllie gezien wie ??

Better late than sorry

1 iemand is niet komen opdagen

Ik had wel een extra iemand bij, en niet zomaar eentje
Bedankt voor de gezelligheid en Jos en Werner voor het "regelen"
grtz

AR
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door AR » za 27 feb, 2016 8:08

Heren en Dames,

Het was weer lekker en gezellig! Bedankt voor het initiatief en op naar de volgende!

Gr Arco

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » za 27 feb, 2016 13:15

Zo mijn hammetje is alweer verteerd, zou er weer wel een lusten. :mrgreen:

U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door U-Poll » zo 28 feb, 2016 15:13

Gisteren hebben mijn vrouw en ik in een Mexicaans restaurant in Utrecht gegeten... Popocatepetl
en je raadt het nooit... daar hadden ze het gerecht "Pierna de Cerdo Adobada", wat dus een 'gegrild beenhammetje' is, 'op Mexicaanse wijze gemarineerd'.

Uiteraard gekozen - om een goed vergelijkend onderzoek te kunnen doen:

Afbeelding

Conclusies:

#1: het is ERG lekker, aanrader.
#2: een Ardeens Hammetje wint het toch ruim! (en is groter)
#3: Géén Margarita drinken voordat je Pierna de Cerdo Adobada probeert uit te spreken, wederom wint hier het Ardeense Hammetje

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » do 31 mar, 2016 8:50

heren en ook steeds meer damens
met enige trots :) kunnen jos en ik een eind afrekening maken, wat in het verleden al eens misgelopen is het deze x het dan weer zeer positief
daarom wil ik u dit bericht zeker niet onthouden en ik kopieer: weliswaar zonder namen en een beetje gekinpte versie
bestway schreef: Werner (werli) en ik (bestway) organiseren zo af en toe een gezellig samenzijn met een etentje voor forumleden en proberen dan iets over te houden om aan het forum te doneren. Aan de "hammetjes meeting" van 25 februari jl. is €150 overgebleven voor het Saabforum, ik zal dit bedrag zo dadelijk aan het forum overmaken.

Omdat wij hebben vernomen dat sommige leden het op prijs stellen om een vaantje onder hun Avatar te krijgen hieronder de nicknames van de deelnemers aan de hammetjes meeting.
Met vriendelijke groet,
bestway
ik sta er op nog eens in herhaling te vallen dat dit zonder de medewerking van deze forum leden niet te verwezenlijken is, het disciplinair gedrag van hen, de complimenten van de uitbater,jullie als vriend te mogen begroeten zonder dat iemand zich verveeld dient te voelen ,
dat was het vooropgestelde doel , een gezellige ontspannen avond te delen met jullie en met een bevredigend (maag) :) gevoel naar huis terug te gaan :
wij zeggen zeer geslaagd

onze dank en waardering
jos en werner

ps: op naar de volgende

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » do 31 mar, 2016 9:58

werli schreef:
ps: op naar de volgende
Maak er anders een halfjaarlijkse meeting van ;)

U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door U-Poll » do 31 mar, 2016 10:23

TOP Werner en Jos!

@Admins: hierbij het verdiende vaantje voor bij de avatar van Werli en Bestway:

Afbeelding

Plaats reactie