Agenda meetings en ritten
-
cabriopeter
- Geregistreerd lid
Agenda meetings en ritten
Het zou fijn zijn als meetings en ritten in deze topic komen,
Geplande meeting of rit per datum en dat ze verwijderd worden na de gehouden datum.
Dan kun je dus in een oogslag zien of er ergens een rit of meeting gehouden wordt.
Ik vind het nu niet overzichtelijk.
Geplande meeting of rit per datum en dat ze verwijderd worden na de gehouden datum.
Dan kun je dus in een oogslag zien of er ergens een rit of meeting gehouden wordt.
Ik vind het nu niet overzichtelijk.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Re: Agenda meetings en ritten
Tja Peter,
nu heb je jezelf met een schone taak opgezadeld
Gewoonte op ons forum is dat dergelijke info in de startpost aktueel gehouden wordt.
En zo'n startpost kan alleen door de TopicStarter bijgewerkt worden.
zie bijv.
viewtopic.php?f=20&t=142804" onclick="window.open(this.href);return false;
dus: succes
nu heb je jezelf met een schone taak opgezadeld
Gewoonte op ons forum is dat dergelijke info in de startpost aktueel gehouden wordt.
En zo'n startpost kan alleen door de TopicStarter bijgewerkt worden.
zie bijv.
viewtopic.php?f=20&t=142804" onclick="window.open(this.href);return false;
dus: succes
-
blafwoef
- Geregistreerd lid
Kunen we niet net als de kilometerstandelenlijst een Google Docs sheet is bij Google een agenda of zo aanmaken?
-
cabriopeter
- Geregistreerd lid
Ik heb in het verleden een Volkswagen T5 gehad. Was dus ook lid van de club weetjewel.nl.
Er was dus ook een topic met meeting en ritten.
Deze werden per datum vermeld en daarna verwijderd.
Er was ook een minimeeting topic met minimaal 3 autoos en verplicht met plaatsen foto's
We zouden het ook in facebook kunnen bijhouden. Bij Saab cub nederland
Hier kunnen makkelijk evenementen aangemaakt worden.
Ik heb dit in het verleden ook gedaam met de Harleyclub.
Er was dus ook een topic met meeting en ritten.
Deze werden per datum vermeld en daarna verwijderd.
Er was ook een minimeeting topic met minimaal 3 autoos en verplicht met plaatsen foto's
We zouden het ook in facebook kunnen bijhouden. Bij Saab cub nederland
Hier kunnen makkelijk evenementen aangemaakt worden.
Ik heb dit in het verleden ook gedaam met de Harleyclub.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

-1000
Google hoeft niet te weten dat wij op een bepaalde datum niet thuis zijn!
Het is beter om een HTML-tabel op te maken die je in een topic plaatst dat altijd bovenaan het SUBforum Saabforum.nl gefixeerd is (vraag moderator omdat te regelen)
De tabel volstaat met de afgelopen maand, lopende maand en volgende maand.
Voorbeeld:
<table>
<tr>
<td>datum</td>
<td>aanvang</td>
<td>locatie</td>
<td>soort meeting</td>
<td>link naar topic</td>
</tr>
<tr>
</tr>
</table>
Google hoeft niet te weten dat wij op een bepaalde datum niet thuis zijn!
Het is beter om een HTML-tabel op te maken die je in een topic plaatst dat altijd bovenaan het SUBforum Saabforum.nl gefixeerd is (vraag moderator omdat te regelen)
De tabel volstaat met de afgelopen maand, lopende maand en volgende maand.
Voorbeeld:
<table>
<tr>
<td>datum</td>
<td>aanvang</td>
<td>locatie</td>
<td>soort meeting</td>
<td>link naar topic</td>
</tr>
<tr>
</tr>
</table>
-
cabriopeter
- Geregistreerd lid
Ik heb saab club nederland gevraagd om op faceboek een link te maken zodat wij evenementen kunnen aanmaken.
Er staan nu al wat evenenten op door saab club nederland zelf geplaatst
Via faceboek lijkt mij toch het beste, of heeft iemand een beter idee??
Er staan nu al wat evenenten op door saab club nederland zelf geplaatst
Via faceboek lijkt mij toch het beste, of heeft iemand een beter idee??
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ja, geen facebook
geen Google
in eigen beheer houden
We hebben al een pagina met meeting en ritten.
Laten we het SAABforum het SAABforum houden en niet info buiten het forum plaatsen.
We hebben ook al een SAAB linked In Group, en er zijn meer uitwassen. Dit lijkt me een slechte ontwikkeling voor het forum zelf.
Er zijn members die ook wel mod-taken willen overnemen om de mods te ontlasten.
Laat het bijhouden van een meetingagenda op het SAABforum zelf er een van zijn.
Zoek eens contact met een van de moderatoren, en overleg met hen hoe je je idee binnen het forum kunt houden en beheren.
Je verzoek aan SCN, zeker gezien je binnen 24 uur maar 3 reacties afwacht en amper gereageerd overlegd kon worden, een premature actie.
Als je dat pad verder wilt bewandelen, staat je dat natuurlijk vrij, maar vraag dan niet om input over iets wat al in kannen en kruiken is. (no offence, maar zo komt het over)
Het idee van de agenda op zich ben ik helemaal voor. De huidige situatie is chaos.
Het mag natuurlijk niet zo zijn, dat iemand zonder Facebook-account de info niet kan zien.
Je kunt eens kijken naar deze optie:https://classic.penzu.com/content/products
hier kun je een online diary bijhouden die je kunt delen middels een publieke link.
Hoe dan ook, je hebt van de SF-mods een topic nodig dat automatisch bovenaan in de meetings-sectie blijft staan, omdat elke andere post telkens naar onderen verdwijnt.
geen Google
in eigen beheer houden
We hebben al een pagina met meeting en ritten.
Laten we het SAABforum het SAABforum houden en niet info buiten het forum plaatsen.
We hebben ook al een SAAB linked In Group, en er zijn meer uitwassen. Dit lijkt me een slechte ontwikkeling voor het forum zelf.
Er zijn members die ook wel mod-taken willen overnemen om de mods te ontlasten.
Laat het bijhouden van een meetingagenda op het SAABforum zelf er een van zijn.
Zoek eens contact met een van de moderatoren, en overleg met hen hoe je je idee binnen het forum kunt houden en beheren.
Je verzoek aan SCN, zeker gezien je binnen 24 uur maar 3 reacties afwacht en amper gereageerd overlegd kon worden, een premature actie.
Als je dat pad verder wilt bewandelen, staat je dat natuurlijk vrij, maar vraag dan niet om input over iets wat al in kannen en kruiken is. (no offence, maar zo komt het over)
Het idee van de agenda op zich ben ik helemaal voor. De huidige situatie is chaos.
Het mag natuurlijk niet zo zijn, dat iemand zonder Facebook-account de info niet kan zien.
Je kunt eens kijken naar deze optie:https://classic.penzu.com/content/products
hier kun je een online diary bijhouden die je kunt delen middels een publieke link.
Hoe dan ook, je hebt van de SF-mods een topic nodig dat automatisch bovenaan in de meetings-sectie blijft staan, omdat elke andere post telkens naar onderen verdwijnt.
-
cabriopeter
- Geregistreerd lid
Dank voor je reaktie omdat het nu een rommeltje is niet overzichtelijk, en oude meetings blijven vermeld was ik op zoek naar een verbetering.
De huidige pagina met meetings voldoet dus niet misschien dat de beheerder van dit forum kan meedenken.
Als je een bericht plaatst in een verkeerde rubriek krijg je binnen een paar minuten al een reaktie.
Sorry dat Ik probeer wat duidelijkheid te krijgen in de rubriek meetings en ritten zodat je gemakkelijk kunt zijn waar er wat georganiseerd wordt.
De huidige pagina met meetings voldoet dus niet misschien dat de beheerder van dit forum kan meedenken.
Als je een bericht plaatst in een verkeerde rubriek krijg je binnen een paar minuten al een reaktie.
Sorry dat Ik probeer wat duidelijkheid te krijgen in de rubriek meetings en ritten zodat je gemakkelijk kunt zijn waar er wat georganiseerd wordt.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ik heb dat Penzu zelf ook even getest.
Beetje een "gepruts" en je moet betalen voor de opties die je nodig hebt om het met anderen te kunnen delen.
Dus streep dat maar door.
Beetje een "gepruts" en je moet betalen voor de opties die je nodig hebt om het met anderen te kunnen delen.
Dus streep dat maar door.
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Niet via facebook gaan organiseren aub. Er zijn ook mensen die geen lid (willen) zijn.