Volgende keer laat ik haar wel thuis, want van de vrouwenopkomst kan je niet op aan.
2e Den Haag meeting, do 9 sept 2010: Bogor
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: 2e Den Haag meeting, do 9 sept '10, Bogor: 19u
Dat klopt. Het voedsel smaakte er niet minder om. Was gezellig, en m'n vriendin heeft ook weer wat Aziatisch voedsel anders dan sushi leren waarderen.
Volgende keer laat ik haar wel thuis, want van de vrouwenopkomst kan je niet op aan.
-
gfgf
- Donateur (2x)

Zeg dat wel. Ik vond met name de vaststelling treffend dat, als het aan Henk en Ingrid ligt, al die designbrildragende, elitaire, oudesaabrijdende, foeilelijke linkse kerken en moskeeën ontwerpende grachtengordelarchitecten toch geen emplooi meer vinden voor hun kunstenmakerij. Het probleem lost zich dan vanzelf wel op. We moeten bij een volgende gelegenheid e.e.a. maar eens uitwerken.Menno schreef: met verrassend verschillende ideeën hoe je oude Saabs het beste van d weg kan houden.
-
thomkins
- Geregistreerd lid
was inderdaad erg gezellig en goede keuken
-
Menno
- Geregistreerd lid
Linkse hobby's die ouwe Saabs. Afijn, we gaan er aan werken
-
Artemis
- Geregistreerd lid
Sorry guys, heb veel gemist lees ik.
Artemis was die middag door haar rug gegaan bij het kopen van een postzegel bij de Paagman, (geen grapje) zitten werd ineens een heel onaangename ervaring.
Hapje uit de doggy-bag was lekker en idd bruin.
Volgende keer een ronde tafel in het Leidse na een speelkwartiertje met een afschrijfSaab begrijp ik.
Artemis was die middag door haar rug gegaan bij het kopen van een postzegel bij de Paagman, (geen grapje) zitten werd ineens een heel onaangename ervaring.
Hapje uit de doggy-bag was lekker en idd bruin.
Volgende keer een ronde tafel in het Leidse na een speelkwartiertje met een afschrijfSaab begrijp ik.
-
Artemis
- Geregistreerd lid
Re: 2e Den Haag meeting, do 9 sept 2010: Bogor
ja hoor,
maarre.. het is OP Scheveningen.....
maarre.. het is OP Scheveningen.....
-
chriscamf
Re: 2e Den Haag meeting, do 9 sept 2010: Bogor
Aangezien Den Haag mijn hometown is, ben ik ook wel in voor een meet&eat! Ik blijf het volgen.