1.8t of 1.8 BioPower
Geplaatst: wo 03 feb, 2010 11:16
Sinds 98 rij ik in een 93 LPT met een Vialle LPI zonder problemen. Nu 2ton verder besloten te gaan kijken naar een jonge 2dehands (2008/2009).Uiteraard weer op Gas. Nu vertelt de dealer mij dat ik beter kan kijken naar een BioPower motor omdat de kop van deze motor beter geschikt zou zijn tegen de hogere temperaturen. Mijn huidige 9-3 heb ik in al die jaren zonder problemen en koprevisie gereden. Wat ik echter hier op het forum lees is dat er toch wel een redelijke kans is dat de nieuwere motoren tussen de 50k - 150k een koprevisie nodig hebben.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of mag het verhaal van de dealer naar het land der fabelen.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Martijn
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of mag het verhaal van de dealer naar het land der fabelen.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Martijn