LPG kleppen nodig??????
Geplaatst: wo 25 nov, 2009 23:29
Beste Saab-Mensen.
Mijn 900ng met 185 PK standaard(fpt) heeft nu 105.000KM, rijdt nu 23.000KM op LPG. Ik zit nu met een kapotte cilinderkoppakking. Dus kop eraf en laten vlakken. Hier bij wordt ie volledig nagezien.(en het nodige aan vernieuwd) Nu komt de vraag:terwijl men nu toch aan de kop bezig is, is het nuttig om hardere kleppen en zittingen te laten plaatsen?? Zou een meerprijs betekenen van een 300 Euro! Wie kan er mij gouden raad geven;DRINGEND AUB. (ze zijn al bezig in de garage)
Alvast dank.
Alberto
Mijn 900ng met 185 PK standaard(fpt) heeft nu 105.000KM, rijdt nu 23.000KM op LPG. Ik zit nu met een kapotte cilinderkoppakking. Dus kop eraf en laten vlakken. Hier bij wordt ie volledig nagezien.(en het nodige aan vernieuwd) Nu komt de vraag:terwijl men nu toch aan de kop bezig is, is het nuttig om hardere kleppen en zittingen te laten plaatsen?? Zou een meerprijs betekenen van een 300 Euro! Wie kan er mij gouden raad geven;DRINGEND AUB. (ze zijn al bezig in de garage)
Alvast dank.
Alberto