lpt>fpt upgrade doen of niet
-
jaap 93
- Geregistreerd lid
lpt>fpt upgrade doen of niet
wie heeft er ervaring met het opwaarderen van een 3-9 se 2.0lpt op vialle lpi naar fpt, en kan dit probleemloos bij mijn huidige kmstand van 221000 km?
-
ico9-3
- Donateur (4x)

-
jaap 93
- Geregistreerd lid
-
Rinse
- Geregistreerd lid
-
jaap 93
- Geregistreerd lid
-
seabird
- Geregistreerd lid
Geen lpg, maar wel HPT na upgrade
Mijns inziens gewoon doen. De meeste upgraders wisselen jouw oude ecu om met een andere HPT-ecu. Als je na omwisselen problemen zou ondervinden kun je altijd weer de oude erin zetten. Wellicht af te spreken dat je dan bijvoorbeeld de nieuwe ecu kunt retourneren tegen een lagere prijs. Succes!
-
Reyer
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
R-jan
- Geregistreerd lid
Hallo saabers!! Allereerst een gelukkig en hopelijk saabvol 2010 toegewenst!
Ik heb 2 dagen terug de HPT upgrade laten plaatsen bij Sander Speek, ik ben heel tevreden en sluit me aan bij vorige forummers. Geweldige upgrade voor weinig geld. Speek-tuning Bedankt!!!
Arjan
(nu echt een wolf in saabskleren!)
Ik heb 2 dagen terug de HPT upgrade laten plaatsen bij Sander Speek, ik ben heel tevreden en sluit me aan bij vorige forummers. Geweldige upgrade voor weinig geld. Speek-tuning Bedankt!!!
Arjan
(nu echt een wolf in saabskleren!)
-
Aeroplan
- Donateur

-
inactief
- Geregistreerd lid
-
9000-95
- Donateur

-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
patp
- Geregistreerd lid
de beste wensen ... mede saab liefhebbers! begin zo langszamerhand ook ervoor warm te draaien om zo"n upgrade te doen.rij zelf in een 9-3,L.P.T bj 2001,vialle lpi installatie.km.stand 198000..en heb op kosten van Saab een gemodificeerd motorblok gekregen na constatering van black sludge..maar van verschillende mensen begrepen dat je wel moet oppassen i.v.m hogere verbrandingstemp...en ook dat je niet verder mag gaan dan 200 pk...en hoe zit het met een extra injector? kan je dan wel probleemloos verder gaan? en moet je meer aanpassingen doen? luchtfilter,downpipe etc..verder heb ik bij R en D carparts in Vinkeveen gezien dat ze zelf een HPT upgrade hebben ontwikkeld speciaal voor G-3... en toch twijfel ik
zou iemand een korte en techn.uitleg hierover willen geven? groetjes Patrick