Pagina 1 van 1

Herkent iemand dit

Geplaatst: vr 16 jan, 2009 14:10
door gsx750r
De foto is van een deel van de gasinstallatie gemonteerd in Saab 2.3 Turbo SE. (1997 ; 138.000 km)

Mijn twee vragen:

1. Iemand enig idee welk merk installatie dit is/kan zijn ? (Het betreft overigens een Portugese Saab)
2. In het geval dat de eigenaar geen rekening o.i.d. kan overleggen, hoe kan ik dan vaststellen of er evt. al een koprevisie heeft plaatsgevonden ?

Afbeelding

Geplaatst: vr 16 jan, 2009 19:46
door davidjoost
Het zou een Prins VSi of Landi LSi installatie kunnen zijn, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Het is in ieder geval géén Vialle.