Herkent iemand dit
Geplaatst: vr 16 jan, 2009 14:10
De foto is van een deel van de gasinstallatie gemonteerd in Saab 2.3 Turbo SE. (1997 ; 138.000 km)
Mijn twee vragen:
1. Iemand enig idee welk merk installatie dit is/kan zijn ? (Het betreft overigens een Portugese Saab)
2. In het geval dat de eigenaar geen rekening o.i.d. kan overleggen, hoe kan ik dan vaststellen of er evt. al een koprevisie heeft plaatsgevonden ?

Mijn twee vragen:
1. Iemand enig idee welk merk installatie dit is/kan zijn ? (Het betreft overigens een Portugese Saab)
2. In het geval dat de eigenaar geen rekening o.i.d. kan overleggen, hoe kan ik dan vaststellen of er evt. al een koprevisie heeft plaatsgevonden ?
