Hi Leijn
Ik ben voor de storing ( het terugschakelen (beveiliging) naar benzine bij hoger vermogen ) teruggeweest bij Agit. Zoals gezegd : ze willen een goed product afleveren, en ze staan er voor de volle 100% achter.
Ze zijn 3 dagen aan het sleutelen geweest, hebben een 8mm leiding getrokken, ipv 6 mm , grotere kraan bij de tank, en programma beter afgesteld. Nog wat dingen, Richard heeft het verteld, maar ik weet ´t niet meer. Rijdt nu voor 99% goed.
1x doorgetrokken tot 240 km\h: dat ging met hetzelfde koppel/ tempo als van 100 naar 140, maw hij trok gewoon "door"!!

Very Impressive!
Ik heb niet het idee dat er minder vermogen is op gas >> integendeel....
Die bruine injectoren doen hun werk fantastisch!
Enige wat we nu nog hebben te doen is dat de 3 dagen sleutelen niet genoeg was om er een extra verdamper bij te zetten, op grotere afstand van de huidige. Afspraak is gemaakt voor in Augustus, dus nog even geduld en dan is het Prins VSI Systeem in mijn Saabje echt op 100% .
Ik wist dat ik de eerste was met "meer" vermogensinbouw bij Agit, dus wist ik dat er "gefiedeld" zou moeten worden. Qua specs en ervaring van Bubbaman had ik meer vertrouwen in Prins, en ben nog steeds blij met de keuze. Agit Rijssen is de hoofddealer van Prins VSI.
Overigens alle lof voor de mannen van Agit, die onder garantie alles op 100% willen krijgen voor me.
Echt een aanrader! Wel gelijk aanmelden, want ze zitten behoorlijk vol in hun agenda.
Als die tweede verdamper erop zit, en alles 100% is, zal ik bij Garage Tholen bij mij om de hoek een Rototest (vermogenstest ) doen op gas en op benzine. Lijkt mij enorm interessant.
Maar zoals gezegd : Prins is een aanrader. Success!