ICOM en G3

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

ICOM en G3

Bericht door Vyv » do 08 nov, 2007 15:53

Hey,

Ik zal jullie op de hoogte houden of het me lukt om de JTG ICOM installatie in de 9-5 op kenteken van G2 naar G3 te krijgen.

Heb de Belgische auto van Joos (aka Juice) gekocht en ingevoerd. Maar de jongens van de RDW kunnen alleen G2 op kenteken afgeven :cry:

Als de kentekenpapieren binnen zijn moet ik dus nog langs een erkend LPG instalateur om te kijken of we G3 op kenteken kunnen krijgen.

Groeten,
Vivian

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » wo 21 nov, 2007 22:47

Nou, dat gaat dus niet lukken. :evil:

Heb een paar telefoontjes gedaan met 2 verschillende erkende G3 gasinbouwers en die vertellen dat er voor G3 een type goedkeuring voor de auto i.c.m. ICOM moet zijn. Daar ICOM in Nederland niet geleverd wordt, zijn er geen emissie-testen gedaan met SAAB's 9-5 en kan het G3 predikaat niet toegekend worden. Spijtig, maar die 26 euro per maand extra mag de pret niet drukken !

Misschien dat het nog komt in de toekomst, want in België en Duitsland wordt het systeem wel volop gebruikt...

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » di 11 dec, 2007 15:29

PS. iemand nog tips?

Oneerbare voorstellen misschien beter via PB :naughty:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » di 11 dec, 2007 15:32

ik zou 'LPi' uit je onderschrift weghalen, dit is namelijk een term van Vialle... :wink: (in België te pas en te onpas gebruikt voor wat wij 'sequentiële injectie systemen' noemen)

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » di 11 dec, 2007 15:35

davidjoost schreef:ik zou 'LPi' uit je onderschrift weghalen, dit is namelijk een term van Vialle... :wink: (in België te pas en te onpas gebruikt voor wat wij 'sequentiële injectie systemen' noemen)

JTG ook goed ?

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 11 dec, 2007 16:01

Vyv schreef:JTG ook goed ?
Just the Gas??

Plaats reactie