Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
-
Yackall
- Geregistreerd lid
- Berichten: 112
- Lid geworden op: do 12 apr, 2007 12:31
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
De volume-indicatie LEDs werken nog wel, maar niet de benzine/lpg indicatie LEDs. Hij schakelt niet over op LPG en het systeem reageert niet op het drukknopje om handmatig te schakelen.
Vorige week had ik dat voor het eerst. De auto had 2 weken stilgestaan omdat we op vakantie waren. De tank was bijna leeg en nadat ik had getankt werkte de schakelaar en de LEDs weer wel. Het ging een tank goed, maar nu dus niet meer. Heb nog niet de gelegenheid gehad om zekeringen te controleren.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor jullie tijd,
Groet,
Thijs.
Vorige week had ik dat voor het eerst. De auto had 2 weken stilgestaan omdat we op vakantie waren. De tank was bijna leeg en nadat ik had getankt werkte de schakelaar en de LEDs weer wel. Het ging een tank goed, maar nu dus niet meer. Heb nog niet de gelegenheid gehad om zekeringen te controleren.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor jullie tijd,
Groet,
Thijs.
900 2.3 SE Cabrio Automaat
(And my other car is a T5R. ;-) )
(And my other car is a T5R. ;-) )
-
tanisha
- Geregistreerd lid
- Berichten: 14137
- Lid geworden op: ma 19 mar, 2007 3:06
- Regio: NL - Provincie Friesland
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
probeer eerst een ander knopje wil dat niet de lpi ecu op vocht controleren
99 GL 1984
Suzuki Swift 1.5 2007
Subaru g3x 1.3 awd 2006
Suzuki wagon R+ 1.3 2006
1972 trabant 601 combi
veel 900ng, 9-3 en 9-5 onderdelen maar let op ik verstuur geen onderdelen alleen halen!
Suzuki Swift 1.5 2007
Subaru g3x 1.3 awd 2006
Suzuki wagon R+ 1.3 2006
1972 trabant 601 combi
veel 900ng, 9-3 en 9-5 onderdelen maar let op ik verstuur geen onderdelen alleen halen!
-
Yackall
- Geregistreerd lid
- Berichten: 112
- Lid geworden op: do 12 apr, 2007 12:31
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
Uhmm, welk 'ander knopje' bedoel je dan? 
900 2.3 SE Cabrio Automaat
(And my other car is a T5R. ;-) )
(And my other car is a T5R. ;-) )
-
tanisha
- Geregistreerd lid
- Berichten: 14137
- Lid geworden op: ma 19 mar, 2007 3:06
- Regio: NL - Provincie Friesland
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
de lpi schakelaar!
99 GL 1984
Suzuki Swift 1.5 2007
Subaru g3x 1.3 awd 2006
Suzuki wagon R+ 1.3 2006
1972 trabant 601 combi
veel 900ng, 9-3 en 9-5 onderdelen maar let op ik verstuur geen onderdelen alleen halen!
Suzuki Swift 1.5 2007
Subaru g3x 1.3 awd 2006
Suzuki wagon R+ 1.3 2006
1972 trabant 601 combi
veel 900ng, 9-3 en 9-5 onderdelen maar let op ik verstuur geen onderdelen alleen halen!
-
Yackall
- Geregistreerd lid
- Berichten: 112
- Lid geworden op: do 12 apr, 2007 12:31
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik ken maar 1 'schakelaar' om van benzine naar lpg v.v. te schakelen en dat is het drukknopje met de 5+2 LED-lampjes. Is er nog een andere, dan?
900 2.3 SE Cabrio Automaat
(And my other car is a T5R. ;-) )
(And my other car is a T5R. ;-) )
-
tanisha
- Geregistreerd lid
- Berichten: 14137
- Lid geworden op: ma 19 mar, 2007 3:06
- Regio: NL - Provincie Friesland
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
ik zou die vervangen!
99 GL 1984
Suzuki Swift 1.5 2007
Subaru g3x 1.3 awd 2006
Suzuki wagon R+ 1.3 2006
1972 trabant 601 combi
veel 900ng, 9-3 en 9-5 onderdelen maar let op ik verstuur geen onderdelen alleen halen!
Suzuki Swift 1.5 2007
Subaru g3x 1.3 awd 2006
Suzuki wagon R+ 1.3 2006
1972 trabant 601 combi
veel 900ng, 9-3 en 9-5 onderdelen maar let op ik verstuur geen onderdelen alleen halen!
-
Yackall
- Geregistreerd lid
- Berichten: 112
- Lid geworden op: do 12 apr, 2007 12:31
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
Okeeee! Nu snap ik het.tanisha schreef:ik zou die vervangen!
900 2.3 SE Cabrio Automaat
(And my other car is a T5R. ;-) )
(And my other car is a T5R. ;-) )
-
Thieuke
- Donateur (3x)

- Berichten: 7684
- Lid geworden op: vr 04 mar, 2011 20:26
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
Heb ik liggen voor je, een andere schakelaar.
Tenminste, als het deze is: http://www.autogasetneo.be/nl/webshop/a ... pe456/2864" onclick="window.open(this.href);return false;
Tenminste, als het deze is: http://www.autogasetneo.be/nl/webshop/a ... pe456/2864" onclick="window.open(this.href);return false;
Volvo V70 D4 Polestar+ tuned (201 pk / 440 Nm) MY2015
Saab 900 T16 Project car MY1987
Saab 900 T16 Project car MY1987
-
Yackall
- Geregistreerd lid
- Berichten: 112
- Lid geworden op: do 12 apr, 2007 12:31
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
Ja, die is het.Thieuke schreef:Heb ik liggen voor je, een andere schakelaar.
Tenminste, als het deze is: http://www.autogasetneo.be/nl/webshop/a ... pe456/2864" onclick="window.open(this.href);return false;
Quanto costa?
900 2.3 SE Cabrio Automaat
(And my other car is a T5R. ;-) )
(And my other car is a T5R. ;-) )
-
Thieuke
- Donateur (3x)

- Berichten: 7684
- Lid geworden op: vr 04 mar, 2011 20:26
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
Je hebt een pb
Volvo V70 D4 Polestar+ tuned (201 pk / 440 Nm) MY2015
Saab 900 T16 Project car MY1987
Saab 900 T16 Project car MY1987
-
klaasj
- Donateur (8x)

- Berichten: 2919
- Lid geworden op: wo 14 dec, 2005 20:01
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
hoe is dat nu verder opgelost. ik heb namelijk nu het kouder wordt hetzelfde probleem. kan dus knopje zijn of ecu. bij warme motor en opnieuw starten dan gaat het goed.
wat je weet dat weet je en mischien dat anderen het willen weten en iets weten wat jij wilt weten
-
evo
- Donateur (2x)

- Berichten: 5786
- Lid geworden op: zo 25 mar, 2007 23:00
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
Sow! Duur knopje!
Heb dr anders ook nog ene liggen waar ik nooi problemen mee heb gehad....
Heb dr anders ook nog ene liggen waar ik nooi problemen mee heb gehad....
-
roanmarada
- Donateur

- Berichten: 337
- Lid geworden op: do 24 mei, 2007 9:25
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
hallo,
dit probleem heb ik nu dus ook, hij schakelt niet oevr op gas , lpi indicator blijft het rode lampje van branden en kan drukken op het knopje wat ik wil maar doets niets dus benzine verbruik , wie heeft de oplossing en of een indicator liggen voor mij.
thanks
Rob
dit probleem heb ik nu dus ook, hij schakelt niet oevr op gas , lpi indicator blijft het rode lampje van branden en kan drukken op het knopje wat ik wil maar doets niets dus benzine verbruik , wie heeft de oplossing en of een indicator liggen voor mij.
thanks
Rob
-
klaasj
- Donateur (8x)

- Berichten: 2919
- Lid geworden op: wo 14 dec, 2005 20:01
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
Lag bij mij aan de lpg computer.
wat je weet dat weet je en mischien dat anderen het willen weten en iets weten wat jij wilt weten
-
roanmarada
- Donateur

- Berichten: 337
- Lid geworden op: do 24 mei, 2007 9:25
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Schakelt niet naar LPG, LED werkt niet correct (Vialle).
en wat en waar heb je dat laten doen en wat koste het?