Misschien wel ja. Hoewel, ik zie niet in hoe het in het belang van Vialle is om dit af te raden, behalve als ze de goede werking inderdaad niet durven te garanderen. Het kan ook zijn dat je gewoon wat dichter bij de grenzen komt, en dat zij liever wat verder bij de grens weg blijven i.v.m. garantie.elvirisimo schreef:Feel the force AnakinEricDH schreef:Wat is nou wijsheid?
Ik kan me goed indenken in de antwoorden van alle 3 partijen wan ze kijken naar eigen belangen.
Wat Saab NL betreft, ze raden LPG in combinatie met chiptuning sowieso af, ook als het Hirsch zou zijn. Dus het is niet zo dat ze in hun belang andere tuners afraden en Hirsch toestaan. Saab NL zegt kortweg: LPG in combinatie met tuning - no go.
Voor zover ik weet levert Mesman een installatie met grotere injectoren, de officiele GasFX centers doen dat niet (zal wel met de Vialle garantie te maken hebben).elvirisimo schreef:[
Ik heb het gewoon gedaan, en het rijdt gewoon heerlijk. Als ik het niet had gedaan dan was mijn lpg opbrengst te arm voor de pk's die ik wilde hebben. Het is gewoon erg leuk om een 335i coupe door mijn ouden-lullen-bak op lpg uit te rijden
Zonder dollen - wat zijn je wensen qua vermogen en informeer je goed maar bedenk even goed dat degenen die je informeren eerst hun eigen kant van het verhaal benadrukken. Had vialle deze injectoren omwikkeld om ze alleen in de etalage te zetten? Denk ik niet. etc etc
Wat vermogen betreft, ik heb niet een bepaald streefgetal. Maar ik heb mijn oog laten vallen op de stage 1 van BSR, die zou de standaard 150 pk moeten verhogen tot 215 pk.
Groet,
Eric.