LPG in mijn 9000 T16 inbouwen
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

michiel schreef:Welkom op het forum, davidjoost.davidjoost schreef:Is de cilinderkop van de 900 T16 dan zo bulletproof op lpg...?
Links boven in de hoek van je beeldscherm kan je gebruik maken van de zoekfunctie. Onderwerpen als deze zijn al wel vaker aan de orde geweest..
Weer bijzonder verfrissend .... die humor Michiel
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
plafundum
- Geregistreerd lid
He gasten doe niet zo flauw, iedereen is wel eens te lui om te zoeken. Ik wist dat van die bomb-proofheid ook niet en heb toch al die LPG topics redelijk bijgehouden.
Mijn cylinderkop [edit: koppakking, niet goed gelezen...] was niet zo bomb-proof want hij ging na 200.000 km (zonder LPG) wel gewoon kapot (toen ik de auto net een week had).
Mijn cylinderkop [edit: koppakking, niet goed gelezen...] was niet zo bomb-proof want hij ging na 200.000 km (zonder LPG) wel gewoon kapot (toen ik de auto net een week had).
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Bwahahahaaaaa. Ik wil het bestaan van de hele wereld in twijfel trekken maar de km-stand van mijn auto geloof ik wel. Heb de hele onderhoudshistorie van mijn ruby, is altijd Saab Dealer onderhouden geweest bij dezelfde dealert waar hij in 1993 gekocht is.jwaterink schreef:op benzine? dan stel ik die kilometers zeer in twijfel.
2 ton is toch niet zooooo gek voor een lekke kop? Zelfs als benzine?
Ik denk trouwens als jij mijn auto ziet, en de motorkap opent, dat je ook wel gelooft dat die km's (nu 255.000) echt zijn.
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
plafundum
- Geregistreerd lid
Aha, sorry, bedoelde je met bomb-proof dat je de kleppen beschadig. Nee inderdaad, ik had 'slechts' een heel klein gaatje in de pakking, geen echte ellende.jwaterink schreef:maar wat ging er bij jou stuk. We praten hier over lekke kleppen en niet over een kapotte koppakking, op zich staande incidenten zul je toch altijd houden.
Weer wat geleerd: mijn 900 classic heeft een bomb-proof kop. Opsteker van de dag.
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid