Ieder zijn handel en wandel. Noem het voor mij maar voorschrijnend inzicht.
Ik ben wel benieuwd naar je interesse en verdediging in Romio.......
Vialle LPI in Saab 93 Turbo hapert onder 2000 toeren
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Re: Vialle LPI in Saab 93 Turbo hapert onder 2000 toeren
Interesse voor Saabs en LPG zaken (zie onderschrift)Bibi schreef: ↑do 08 okt, 2020 20:24...voorschrijnend inzicht.
Ik ben wel benieuwd naar je interesse en verdediging in Romio.......
Geen verdediging, noch belangen bij zijn business, slechts twee prima ervaringen met hem.
Een forum is er echter niet voor om iemand publiekelijk te diskwalificeren en zeker niet als hij eventuele problemen of fouten niet zelf heeft kunnen oplossen. Daar zijn zelfs forumregels voor. viewtopic.php?f=19&t=44963
Over en sluiten maar.
-
Bibi
- Geregistreerd lid
Re: Vialle LPI in Saab 93 Turbo hapert onder 2000 toeren
Ik heb geen negatief aanbeveling of in die trend over Romio geschreven.
Door mijn stap voor stap diagnostiek kom ik tot het oordeel dat het aan de lpi cpu komt. Dat ik dmv de kabelboom info en door opsporing bij de sloop een goede cpu heb die vele malen goedkoper is dan wat ik zonder btw aan romio heb betaald voor 10 minuten werk (huj was in de buirt) en ongevraagde inname van mijn oude cpu dan vind ik dit zeer goed betaald.
Dat os mijn persoonlijke mening en daar hoeft niet iederen het mee eens te zijn.
Door mijn stap voor stap diagnostiek kom ik tot het oordeel dat het aan de lpi cpu komt. Dat ik dmv de kabelboom info en door opsporing bij de sloop een goede cpu heb die vele malen goedkoper is dan wat ik zonder btw aan romio heb betaald voor 10 minuten werk (huj was in de buirt) en ongevraagde inname van mijn oude cpu dan vind ik dit zeer goed betaald.
Dat os mijn persoonlijke mening en daar hoeft niet iederen het mee eens te zijn.