OMVL verdamper

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 13 jan, 2008 23:30

willeme 1 schreef:
baszwolle schreef:
willeme 1 schreef:je hoeft je om die codes niet druk te maken want een zelfingebouwde instalatie keuren ze niet eens

alleen lpg erkende bedrijven mogen inbouwen

W

ps en op je vraag terug te komen die vacuumslang van vroeger die is vervangen door een inductie relais , die je bij die verdamper nodig hebt
onzin, ik heb er al tig ingebouwd, keurig naar het rdw en die keuren je lpg installatie.

benieuwd als je er nu weer een brengt
hoezo, zijn de regels veranderd? september 2 stuks gebracht en goedgekeurd. maak me niet gek

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 13 jan, 2008 23:34

als je het gewoon volgens de regels inbouwd is er niets aan de hand.

een gasinbouwer kan er ook voor kiezen dat jezelf de auto laat keuren bij het rdw. ze hebben mij nog nooit gevraagd naar iets...altijd netjes gevraagd of ik hetzelf gedaan had en ja, dat had ik. niks aan de hand.

als je ze nu elke week in gaat bouwen dan weet ik niet of ze er moeilijk over gaan doen maar tot dusver is er geen probleem geweest. kijk eens op MP hoeveel mensen lpg inbouw aanbieden.

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 13 jan, 2008 23:47

dan is er dus niks veranderd, gelukkig

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 13 jan, 2008 23:51

http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... inbouw.htm

je maakte me bang zeg...deze link maakt alles weer goed.

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » ma 14 jan, 2008 1:17

mwah....hou me wel aan die laatste, doe ik het altijd goed toch.

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » ma 14 jan, 2008 13:31

je moet het zo zien.

rdw erkende bedrijven mogen zelf inbouwen EN afmelden/goedkeuren van het systeem zonder inbreng van het rdw. via de pc word er dan gemeld dat voertuig x is voorzien van een gasinstallatie ingebouwd door bedrijf y. een week later krijgt de klant dan een gewijzigd kentekenbewijs op de deurmat.

voor al die andere inbouwers, deze moeten naar een rdw keuringsstation om hun systeem te laten keuren en krijgen dan ook na een week weer hun kenteken retour met lpg erop.

Johan
Geregistreerd lid

Bericht door Johan » ma 14 jan, 2008 23:10

Om aan een G3 kenteken te komen moet een erkend bedrijf de installatie verrichten
Voor een, in mijn geval, G1 mag een niet erkend bedrijf (particulier) dit inbouwen en moet dan met de billen bloot bij de RDW!

Plaats reactie