De precieze bevindingen kun je lezen in een uitgebreide rij-impressie in Saabberichten 2. Welke zo begin maart op de deurmat zal vallen.
Greetz,
Dennis
Klopt. Een V6 is niet leverbaar. Ik ben echter wel benieuwd naar de V8, met name naar het schakelgedrag van de automaat, misschien dat deze in de V8 beter op zijn plaats is. Voor de aardigheid maar eens informeren naar de beschikbaarheid bij mijn eigen dealer voor een proefritje. Desmond.... wanneer komen ze bij jullie?verde900 schreef:het is een 6 cilinder lijn.Ruud schreef:Heb je de V6 of V8 gereden?
Met de V8 heb ik mogen proefrijden; en die viel meer dan goed mee. Voor zo'n 'dikke' motor te zijn toch wel vrij stil, tenzij je echt op zijn staart gaat trappen natuurlijk. Dan zet die toch wel mooie prestaties neer. Of het verschil groot is tussen beide motorisaties heb ik niet de gelegenheid gehad te kunnen uitmaken; maar ik vermoed van niet.Manic schreef:Klopt. Een V6 is niet leverbaar. Ik ben echter wel benieuwd naar de V8,verde900 schreef: het is een 6 cilinder lijn.
Heeft dit iets te maken met het automatisch uitschakelen van 4 van de 8 cilinders wanneer dit vermogen niet noodzakelijk is misschien? Of probeert met hierdoor de waarschijnlijk minder populair 6 cilinder (door het minieme prijsverschil) wat interessanter te maken?GRIFFIN schreef:Ook even ter informatie: Op de 6cyl is lpg mogelijk; op de V8 niet.