koude start
Geplaatst: zo 17 aug, 2025 11:49
ik heb een 900 fpt cabrio uit 1987
bosch injectiesysteem
auto slaat na starten direct aan maar valt daarna bijna direct stil
veel gas geven houdt hem draaiend ,eenmaal warm-eigenlijk al na enkele minuten- draait hij als een zonnetje ,mooi stationair
ik heb de aic klep gecontroleerd en die werkt volgens mij goed ,was ook niet vuil van binnen
welke componenten heeft mijn auto nog die de koudestart regelen ? en dus misschien niet goed meer zijn
hoe controleren?
bvd
bosch injectiesysteem
auto slaat na starten direct aan maar valt daarna bijna direct stil
veel gas geven houdt hem draaiend ,eenmaal warm-eigenlijk al na enkele minuten- draait hij als een zonnetje ,mooi stationair
ik heb de aic klep gecontroleerd en die werkt volgens mij goed ,was ook niet vuil van binnen
welke componenten heeft mijn auto nog die de koudestart regelen ? en dus misschien niet goed meer zijn
hoe controleren?
bvd