Sinds kort krijg ik mijn contactsleutel niet meer helemaal naar links gedraaid.
Sleutel kan er wel uit, maar dat kan in elke stand? Wat eigenlijk ook niet hoort.
Zou dat niet naar links draaien aan het electrische gedeelte van het slot liggen of aan het blokkeringssysteem van de pook?
En heeft iemand wellicht nog iets liggen om een en ander weer werkend te maken? Wil wel graag dezelfde sleutel blijven gebruiken,
Dus de slotcylinder hoef ik niet, vrgr Bert
Contactslot perikelen 900 aut
-
bert knip
- Donateur (9x)

- Berichten: 772
- Lid geworden op: ma 23 okt, 2006 14:35
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9265
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Contactslot perikelen 900 aut
Waarschijnlijk is het veertje in het systeem lam. Of de tandjes van de meenemer niet meer fris. Oplossing is even het hele blok te demonteren en te controleren of het mechanisme nog werkt.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
bert knip
- Donateur (9x)

- Berichten: 772
- Lid geworden op: ma 23 okt, 2006 14:35
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: Contactslot perikelen 900 aut
Dat zal ik eerst doen, mag deze week toch niet rijden vanwege de overgangsregeling.
Vrgr Bert
Vrgr Bert