Ep logo
-
ico9-3
- Donateur (4x)

- Berichten: 2699
- Lid geworden op: zo 01 jul, 2007 13:18
- Regio: - kies een regio
Ep logo
Hallo,
Ik ben op zoek naar het ep logo voor op de kofferbak van een cabrio/ sedan…
Ik ben op zoek naar het ep logo voor op de kofferbak van een cabrio/ sedan…
saab 9-3 sportcombi 2.0T - aero - my2010
saab 900 Coupé Trionic - my1992
saab 900 Cabrio S - my1992
vorige saabs
saab 9-3 cabrio 2.0t - aero - my2009
saab 9-3 - 1.9 tid - Hirsch - '09
saab 9-5 - 1.9 tid - Hirsch - '06
saab 9-3 - 2.0 fpt - turbo - '00
saab 900 Coupé Trionic - my1992
saab 900 Cabrio S - my1992
vorige saabs
saab 9-3 cabrio 2.0t - aero - my2009
saab 9-3 - 1.9 tid - Hirsch - '09
saab 9-5 - 1.9 tid - Hirsch - '06
saab 9-3 - 2.0 fpt - turbo - '00
-
sten1944
- Geregistreerd lid
- Berichten: 62
- Lid geworden op: vr 09 jun, 2017 13:30
- Regio: NL - Provincie Limburg
Re: Ep logo
Heb er eentje liggen.
-
ico9-3
- Donateur (4x)

- Berichten: 2699
- Lid geworden op: zo 01 jul, 2007 13:18
- Regio: - kies een regio
Re: Ep logo
ah top. Hoeveel vraag je er voor?
saab 9-3 sportcombi 2.0T - aero - my2010
saab 900 Coupé Trionic - my1992
saab 900 Cabrio S - my1992
vorige saabs
saab 9-3 cabrio 2.0t - aero - my2009
saab 9-3 - 1.9 tid - Hirsch - '09
saab 9-5 - 1.9 tid - Hirsch - '06
saab 9-3 - 2.0 fpt - turbo - '00
saab 900 Coupé Trionic - my1992
saab 900 Cabrio S - my1992
vorige saabs
saab 9-3 cabrio 2.0t - aero - my2009
saab 9-3 - 1.9 tid - Hirsch - '09
saab 9-5 - 1.9 tid - Hirsch - '06
saab 9-3 - 2.0 fpt - turbo - '00
-
jansen
- Donateur (7x)

- Berichten: 6530
- Lid geworden op: di 09 nov, 2004 22:24
- Regio: NL - Provincie Utrecht
Re: Ep logo
Ep logo is alleen voorbehouden voor italiaanse import auto,s
-
ico9-3
- Donateur (4x)

- Berichten: 2699
- Lid geworden op: zo 01 jul, 2007 13:18
- Regio: - kies een regio
Re: Ep logo
Dat weet ik. Ik heb eentje uit Rome 
saab 9-3 sportcombi 2.0T - aero - my2010
saab 900 Coupé Trionic - my1992
saab 900 Cabrio S - my1992
vorige saabs
saab 9-3 cabrio 2.0t - aero - my2009
saab 9-3 - 1.9 tid - Hirsch - '09
saab 9-5 - 1.9 tid - Hirsch - '06
saab 9-3 - 2.0 fpt - turbo - '00
saab 900 Coupé Trionic - my1992
saab 900 Cabrio S - my1992
vorige saabs
saab 9-3 cabrio 2.0t - aero - my2009
saab 9-3 - 1.9 tid - Hirsch - '09
saab 9-5 - 1.9 tid - Hirsch - '06
saab 9-3 - 2.0 fpt - turbo - '00
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
- Berichten: 336
- Lid geworden op: vr 07 sep, 2012 9:15
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Ep logo
Sorry heren,
Mogen wij ook weten wat een EP logo is?
Ik heb namelijk geen idee.
Grtz
Rob
Mogen wij ook weten wat een EP logo is?
Ik heb namelijk geen idee.
Grtz
Rob
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
- Berichten: 336
- Lid geworden op: vr 07 sep, 2012 9:15
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Ep logo
EcoPower?
-
RonnieW
- Donateur (3x)

- Berichten: 1368
- Lid geworden op: di 17 apr, 2012 20:18
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: Ep logo

Saab 9³ Sport Estate 2.8 V6 T Aero Hirsch / 2006
Saab 9³ Sport Cabrio 2.0T Aero Hirsch / 2005
Saab 9³ Sport Sedan 2.0T Aero / 2004
Saab 9³ Sport Cabrio 2.0T Aero Hirsch / 2005
Saab 9³ Sport Sedan 2.0T Aero / 2004
-
verde900
- Donateur

- Berichten: 15481
- Lid geworden op: zo 04 jan, 2004 17:17
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16977
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Ep logo
Ik ben wel benieuwd waarom een 900 lpt in Italie EP werd genoemd. En waarom sommige Italiaanse lpt's ook met 900 S op de achterklep geleverd zijn... Mijn vermoeden is dat lpt's van 1990-1992 als EP werden gebadged en in 1993 als S (net als in de rest van de mondiale saab markt). Of dat de 900 lpt's zonder aero bodykit als EP werden gebadged en met aero bodykit als S. Non aero 900 EP's waren vaak voorzien van de bredere wielkastranden; een mondiale saab accessoire maar heel veel geleverd in Italië
In de USA was er ook zoiets... een non turbo injectie heette daar niet 900i maar 900s
In de USA was er ook zoiets... een non turbo injectie heette daar niet 900i maar 900s
live your dreams
-
caspar
- Donateur (5x)

- Berichten: 1970
- Lid geworden op: wo 15 jun, 2016 15:07
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Ep logo
Zou altijd kiezen voor een 900 turbo logo ipv 900s of 900 ep.
Staat mijn ziens fraaier.
Staat mijn ziens fraaier.
-
ico9-3
- Donateur (4x)

- Berichten: 2699
- Lid geworden op: zo 01 jul, 2007 13:18
- Regio: - kies een regio
Re: Ep logo
ik ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen. Nu stond er een S logo op, maar die was duidelijk niet origineel. Je kan de omtrek van het EP logo nog zien. Vandaar dat ik mogelijks opteer voor het ep logo.
Wat ik niet te weten lijk te komen is of het Turbo logo wel geleverd is op een 900 uit 1992. Als ik in de brochures kijk, was het of TurboS of 900S, of in Italie natuurlijk de 900ep...
Dat Turbo logo heb ik liggen... maar ik wil wel dat het gewoon klopt. Een turboS logo is niet vindbaar meer... En ik ga denk ik de auto niet helemaal ombouwen naar FPT. Dus dat vind ik ook maar nepperd..
Wat ik niet te weten lijk te komen is of het Turbo logo wel geleverd is op een 900 uit 1992. Als ik in de brochures kijk, was het of TurboS of 900S, of in Italie natuurlijk de 900ep...
Dat Turbo logo heb ik liggen... maar ik wil wel dat het gewoon klopt. Een turboS logo is niet vindbaar meer... En ik ga denk ik de auto niet helemaal ombouwen naar FPT. Dus dat vind ik ook maar nepperd..
saab 9-3 sportcombi 2.0T - aero - my2010
saab 900 Coupé Trionic - my1992
saab 900 Cabrio S - my1992
vorige saabs
saab 9-3 cabrio 2.0t - aero - my2009
saab 9-3 - 1.9 tid - Hirsch - '09
saab 9-5 - 1.9 tid - Hirsch - '06
saab 9-3 - 2.0 fpt - turbo - '00
saab 900 Coupé Trionic - my1992
saab 900 Cabrio S - my1992
vorige saabs
saab 9-3 cabrio 2.0t - aero - my2009
saab 9-3 - 1.9 tid - Hirsch - '09
saab 9-5 - 1.9 tid - Hirsch - '06
saab 9-3 - 2.0 fpt - turbo - '00
-
patking
- Donateur (5x)

- Berichten: 258
- Lid geworden op: ma 22 mar, 2010 15:57
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Ep logo
In jouw geval zou ik idd gaan voor ep of s logo (passend bij lpt). Het turbo logo lijkt me pas passend als je tot in detail naar fpt hebt omgebouwd, wat best veel behelst (tot aan het inmiddels kostbare voor de laatste bouwjaren passende turbometertje in het dashboard). Anders val je bij de oplettende kijker snel door de mand als nepperd idd...
Saab 900 Classic 3-deurs, Aero (zwart), 1993, geboren LPT, nu FPT uitgevoerd
Jaguar XKR (British Racing Green), 1998
Saab 9-3 2.0t (blauw), 2002, verkocht 2020
Saab 900 2.0i Forty 3-deurs (blauw), 1991, verkocht 2015
Saab 900 2.1i 3-deurs (zwart), 1991, total loss 2011
Jaguar XKR (British Racing Green), 1998
Saab 9-3 2.0t (blauw), 2002, verkocht 2020
Saab 900 2.0i Forty 3-deurs (blauw), 1991, verkocht 2015
Saab 900 2.1i 3-deurs (zwart), 1991, total loss 2011
-
ico9-3
- Donateur (4x)

- Berichten: 2699
- Lid geworden op: zo 01 jul, 2007 13:18
- Regio: - kies een regio
Re: Ep logo
turbo dashboard zit er al in. DO88 intercooler komt er ook in. APC heb ik liggen, maar geen fan van;) Dus ofwel wordt het ooit Trionic zoals in mijn coupe, ofwel een klein beetje extra turbodruk 
saab 9-3 sportcombi 2.0T - aero - my2010
saab 900 Coupé Trionic - my1992
saab 900 Cabrio S - my1992
vorige saabs
saab 9-3 cabrio 2.0t - aero - my2009
saab 9-3 - 1.9 tid - Hirsch - '09
saab 9-5 - 1.9 tid - Hirsch - '06
saab 9-3 - 2.0 fpt - turbo - '00
saab 900 Coupé Trionic - my1992
saab 900 Cabrio S - my1992
vorige saabs
saab 9-3 cabrio 2.0t - aero - my2009
saab 9-3 - 1.9 tid - Hirsch - '09
saab 9-5 - 1.9 tid - Hirsch - '06
saab 9-3 - 2.0 fpt - turbo - '00
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16977
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Ep logo
Die turbo badge is wel geleverd op de 900 in 1992... Op een non Aero 900 coupe met full pressure turbomotor en ook cabrio, 4d en 5d. Met aantekening dat de 4d en 5d in sommige landen niet meer leverbaar waren als FPT (enkel 16v injectie en lpt)ico9-3 schreef: ↑di 04 feb, 2025 13:02Wat ik niet te weten lijk te komen is of het Turbo logo wel geleverd is op een 900 uit 1992. Als ik in de brochures kijk, was het of TurboS of 900S, of in Italie natuurlijk de 900ep...
live your dreams